Ihmeellisimmät kauppiaat ja ostajaehdokkaat jotka olet tavannut

ewopower

Member
Liittynyt
18 Syyskuu 2006
Kokeillaan tälläista löytyykö koomisia, vihastuttavia tai yllättäviä kokemuksia otsikon mukaisesta tapahtumista.

Minulla ensimmäinen nettiautokokemus veti sanattomaksi:

Ostaja tuli katsomaan ilmoituksen mukaista GTI Carinaa joka oli siihen aikaan aika erikoinen auto.
Ostaja oli todella kiinnostunut ja sanoin auton olevan ilmon mukainen.

Sovittu tapaaminen n. puoliväliin matkaa eli molemmilla ajettavaa n. 180km
Ostaja ajoi auton ja totesi sen olevan ilmon mukainen. Lapset ja vaimo jäivät odottelemaan miestä välietapille kun hakisi talvirenkaat vielä kyytiin.

No päästy minun kotipihaan niin kaveri saa totaalihepulin ja sanoo että jo huomattu takaiskarin lievä öljyvuoto pitää korvata. Lupasin että näistä ei jää kauppa kiinni vaan saat alennusta molempien takaiskarien uusimisesta ettei jää paha mieli.

Sovittu etukäteen että autokauppa on ainoastaan käteiskauppa. Varmistin vielä edellisenä päivänä että otathan rahat mukaan.. Vastaus joo selvä.

No ostaja tuumasi että ei hällä ole rahat mukana ja maksan auton netissä jokus ens viikolla.

Lopputulemma oli se että jätin tyypin paikkakunnan juna-asemalle venttaileen junaa. Ainoa probleema oli se että seuraava juna lähti vasta aamulla ja moisen tivolin takia myöhästyin vielä omasta yövuorosta.

Työkaveri uskoi selityksen(nauroi itsensä polvilleen kun kerroin) ja säälistä ei tarvinnut tehdä hänelle menetettyä aikaa takaisin. ;D
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Ihmeellisimmät kauppiaat ja ostajaehdokkaat jotka olet tavannut

Keskenkasvusten kanssa kaupan teko on hankalaa kun heillä on mielestään oikeus
a) tinkiä hinnasta kaupan sopimisen JÄLKEEN
b) juurikin nuo ai no mä hommaan ens viikol rahat
 
Ylös Bottom