Ilmanotto Evo3:een

marko_h

New Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2006
Mistähän kannattaisi etsiä vapaavirtausilmanottoa kolmoseen? Edellisessä oli HKS:n ilmanotto ja nykyisessä vakio ja se pitäisi korvata jollakin virtaavammalla.

Onko suosituksia / käyttäjäkokemuksia muista kuin HKS:sta?
 
Vs: Ilmanotto Evo3:een

Itse hommasin Apexin Intakekitin Sarliinilta. (löyty suoraan hyllystä.) Sopi paikalleen suoraan ja on jossain testissäkin menestynyt hyvin. Sarjassa tuli tosiaan mukana kaikki kiinnikkeet ja suojalevy.

main.php
 
Vs: Ilmanotto Evo3:een

Sovita eclipsen cold air intake ja siihe hyvä filsu päähän ;D

..Osta samalla 1kpl 57mm 45asteen kulma.
 
Vs: Ilmanotto Evo3:een

lancer evo-r sanoi
Itse hommasin Apexin Intakekitin Sarliinilta. (löyty suoraan hyllystä.) Sopi paikalleen suoraan ja on jossain testissäkin menestynyt hyvin. Sarjassa tuli tosiaan mukana kaikki kiinnikkeet ja suojalevy.

Muistatko, mitä maksoi?
 
Vs: Ilmanotto Evo3:een

Jos en kauheen väärin muista ni oisko lähtö hinta ollu joku 180€.
 
Vs: Ilmanotto Evo3:een

Entä sopiiko uudempien evojen sovitteet näihin kolmosiin...? Eli lähinnä onko maffin pulttijako sama uudemmissa? Kuvissa näyttää et olisi melko saman tyyppinen ainakin (Eli aika leveä verrattuna muihin yleisiin..)
 
Vs: Ilmanotto Evo3:een

AntiDrizztus sanoi
OT, mutta käykö tuo vapari ja adapteri gti lanceriin?

Varma en ole mutta evon maffi vaikuttaa isommalta kuin gti:n. En ole vierekkäin päässyt vertaamaan. :-\
 
Vs: Ilmanotto Evo3:een

lancer evo-r sanoi
Itse hommasin Apexin Intakekitin Sarliinilta. (löyty suoraan hyllystä.) Sopi paikalleen suoraan ja on jossain testissäkin menestynyt hyvin. Sarjassa tuli tosiaan mukana kaikki kiinnikkeet ja suojalevy.

main.php

Onkohan tuosta pellistä nyt loppupeilissä mitään hyötyä ?? Kun se kuitenkin ottaa konehuoneesta kuumaa ilmaa.
 
Vs: Ilmanotto Evo3:een

veikka81 sanoi
Onkohan tuosta pellistä nyt loppupeilissä mitään hyötyä ?? Kun se kuitenkin ottaa konehuoneesta kuumaa ilmaa.

Eipä sada ainakaan vesi suoraan suodattimeen konepellin aukosta. ;)

En nyt ole mikään aerodynaamikan insinööri mutta luulen etta aika hyvin kuumin ilma poistuu noista konepellin rööreistä. Toisin eipä varmaan olis haittaa jos tohon tekis jonkun lämpölevyn eristämään tota putsarin nurkkaa.
 
Vs: Ilmanotto Evo3:een

Ite oon kanssa noita Apexin suodattimia käyttänyt useassa autossa ja tähänkin tarttui mukaan Nokonzokin hyvien myyntitaitojen takia, kun muuta osaa häneltä ostin.

Tuo pelti lähinnä suojaa yläpuolelta tulevilta roiskeilta. Oli aluksi itsellänikin paikallaan, kun suodatin oli orkkis paikalla nokkapellin aukon läheisyydessä. Nyttemmin otin pois, kun siirsin suodattimen. Imuilman lämmöt ainakin vitosessa pysyy kohtuu lukemissa ajossa ilman eristystäkin, mutta paikallaan ollessa vaikkapa liikennevaloissa karkaa lämmöt kovin korkealle. Ja alenpana ne ajossakin pysyy, kun suodattimen eristää kunnolla. Itse väsäilin tuollasen muovista ja laitoin eristettä pintaan. Täytynee vielä muuttaa ja korjailla hieman, kun konehuone on kokenut vielä joitain muutoksia ja tuo eristeen pinta ei ole kestänyt kaikkia remontteja. Lämmöt laski huomattavasti eikä nouse imulämmöt kovinkaan nopeasti edes paikallaan ollessa. Kolmosessa tilaa vaan taida olla kovin hyvin.

kone3copy.jpg
 
Vs: Ilmanotto Evo3:een

Mul ois myydä evo kolmoseen/ eclipseen passeli cold air intake kitti, jos jotain viel kiinnostaa. Yv:tä jos kiinnostus heräsi.
http://i296.photobucket.com/albums/mm183/sesse87/Kauppatavaraa/Evointake.jpg?t=1220794200
 
Vs: Ilmanotto Evo3:een

sesse sanoi
Mul ois myydä evo kolmoseen/ eclipseen passeli cold air intake kitti, jos jotain viel kiinnostaa. Yv:tä jos kiinnostus heräsi.
http://i296.photobucket.com/albums/mm183/sesse87/Kauppatavaraa/Evointake.jpg?t=1220794200

Tuon laittaminen evo3 ei ihan onnistu tolla orkkis asennuskitillä. Ainakin 1kpl 57mm 45 asteen kulman sekä hermoja vaatii;D
 
Vs: Ilmanotto Evo3:een

Juu no en tiiä mitenkä bolt on tuo tuohon on mutta pitäisi kuulemma käydä. Ja jos näitä autoja ''harrastaa'' niin ei nyt ihan peukalo keskellä kämmentä saa olla, joten eiköhän tuonkin sinne saa sopimaan 8)
 
Takaisin
Ylös Bottom