Jätti miitti !?

Driver

Member
Liittynyt
6 Toukokuu 2012
Onkos olemassa jo tai suunnitteilla sellasta " jätti miittiä " eli että sinne olisi oikeasti tulossa pirusti clubilaisia, eikä vain esim 5-10 ihmistä ;D
Sellanen olis kiva miitti jossa sitä porukkaa ( ja mitsuja ! ) tosiaan olis paljon !

ei välttämättä tarvis olla minkään muun tapahtuman yhteydessä (esim. radalle.com jne)
Pitäs vaan valita joku hyvä paikka jostain päin suomea, johon halukkailla ei olis liikaa matkaa.
Itseäni ei ainakaan haittais vaikka joutuisinkin esim. 200km ajeleen, jos kerran vuodessa tämmönen olis ! :D
Ainahan tulee tosin se ongelma että sopiiko kaikille just se tietty päivä..

Vaikka ens kesäks kun tulee taas lämmin ni eiku jätti miittiä pystyyn ? :peukku
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Jätti miitti !?

Kesäpäivät? ::)

Kannattaisi olla jäsen niin pääsisi näkemään nämäkin jutut. Liittymään, hopihopi! :)
 

Driver

Member
Liittynyt
6 Toukokuu 2012
Vs: Jätti miitti !?

DaJackal sanoi
Kesäpäivät? ::)

Kannattaisi olla jäsen niin pääsisi näkemään nämäkin jutut. Liittymään, hopihopi! :)

Niin se kai pitää kohta alkaa liittymään kun kaikki jää aina siihen että "liityppäs jäseneksi niin maailmasi mullistuu" :D

"KALENTERIvuosi -> (alkaa tammikuussa, loppuu joulukuussa.) -> Maksat tammikuussa = vuotta on paljon jäljellä = hyvä juttu. Maksat lokakuussa -> kalenterivuosi loppuu siltikin joulukuussa = vuotta on vähän jäljellä, maksu on silti sama."

Oon mä kyllä sen verran pihi että vasta ens vuoden puolella liityn ! ;D
 

Moz1lla

Lancer Evolution IV
Liittynyt
1 Elokuu 2012
Vs: Jätti miitti !?

Hyvä idea, olis kyl hyvä et sais paljon mitsuja paikalle kun kuitenkaan kaikki timanttikuskit ei oo clubin jäseniä ;D itse en ole kertaakaan edes tutustunut mitä clubin jäsenyys pitää sisällään... pitäs kai harkita liittymistä, mut olis tosiaan hienoa ettei tapahtuma olis rajattu vaan clubilaisille ja siitä tiedotetaan jossain mitä itse en varmaan edes nää ;D ;D
 

MakeM

Active Member
Liittynyt
2 Elokuu 2008
Sijainti
Espoo
Vs: Jätti miitti !?

Ei ole ainakaan omasta mielestä kyllä hinnalla klubijäsenyyttä pilattu, että sikäli ihmettelen jos ei tule liityttyä :)
 

Driver

Member
Liittynyt
6 Toukokuu 2012
Vs: Jätti miitti !?

MakeM sanoi
Ei ole ainakaan omasta mielestä kyllä hinnalla klubijäsenyyttä pilattu, että sikäli ihmettelen jos ei tule liityttyä :)

eihän se paha hinta ole, melko halpa.
Mutta en silti viitti 2 kuukauden takia maksaa sitä 15e kun opintotuilla elän eikä mikään suuri kiire jäsenten puolelle kumminkaan ole :)
 

tommyz

DSM FTW
Liittynyt
19 Joulukuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Jätti miitti !?

Driver sanoi
eihän se paha hinta ole, melko halpa.
Mutta en silti viitti 2 kuukauden takia maksaa sitä 15e kun opintotuilla elän eikä mikään suuri kiire jäsenten puolelle kumminkaan ole :)
:eek:fftopic Asia ei periaatteessa kuulu minulle, mutta itse olen saanut niin paljon apua foorumilta ja pidän tuota päiväkirjaakin, niin on ihan ok, että maksan jäsenmaksua. Jokin osa siintä menee kuitenkin pelkästään sivujenkin ylläpitoon. ::)
 

Driver

Member
Liittynyt
6 Toukokuu 2012
Vs: Jätti miitti !?

juu no mutta kumminkin, niin jos sielä JÄSEN puolella on joskus joku isompi tapahtuma niin musta siitä vois kyllä tääläkin ilmottaa että sellanen on ( jos ennen ei ole ilmoteltu, en tiedä kun niin uusi olen :) )
just niinkun Moz1lla sano että suurinosa? mitsu kuskeista ei ole jäseniä ja ehkä haluisi isompiin miitteihin kun perus kahvittelut :)
 

tommyz

DSM FTW
Liittynyt
19 Joulukuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Jätti miitti !?

Vieläkin OT. Mutta ei tässä muuta.

Mitä sillä jäsenmaksulla sitten saa? Itse ajattelen ennemminkin niinpäin, että se menee hyvään tarkoitukseen, harrastuksen tukemiseen eikä siitä välttämättä saa muuta kuin hyvän mielen. Mutta kyllähän sillä tietysti jotain muutakin saa vastineeksi. Ensimmäinen, konkreettisin on tietysti tämä foorumi: monet ovat jo saaneet apua teknisiin pulmiinsa ja osa tarpeisiinsa foorumin avulla (ei tämän ylläpitäminen ilmaista ole). Voiko kukaan autoharrastaja väittää, että tietoa ja kontakteja olisi liikaa? Kerhon jäsenenä pääset osallistumaan mm. yhteistilauksiin, kokoontumisiin ja ratapäiviin (kaikkia on jo järjestetty). Samoin luvassa on alennuksia kerhon yhteistyöyrityksiltä. Eli lyhyesti, kerhon jäsenenä saat tietoa, huvia ja joissain tapauksissa jopa rahallista etua! Ja mikä parasta, kerhon jäsenenä pääset itse vaikuttamaan niihin etuihin joita kerhosta saat.
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Jätti miitti !?

Driver sanoi
juu no mutta kumminkin, niin jos sielä JÄSEN puolella on joskus joku isompi tapahtuma niin musta siitä vois kyllä tääläkin ilmottaa että sellanen on ( jos ennen ei ole ilmoteltu, en tiedä kun niin uusi olen :) )
just niinkun Moz1lla sano että suurinosa? mitsu kuskeista ei ole jäseniä ja ehkä haluisi isompiin miitteihin kun perus kahvittelut :)

Eipä porukka jaksa oikeesti lähteä pitkien etäisyyksien päähän vaan miittaamaan ja renkaita potkimaan. Tai no on noita isompia miittejä joskus järjestetty mutta nykyään talvi /kesäpäivät hoitavat homman ja hyvä niin. En mä oikeesti jaksais ihan vaan lähteä renkaita potkimaan mihkään hirveen kauas. On noi mitsut aika nähty tähän ikään jo :D
 

Moz1lla

Lancer Evolution IV
Liittynyt
1 Elokuu 2012
Vs: Jätti miitti !?

clubin rahoilla virosta viinaa ja kunnon mitsubileet pystyy, kyl sitä ilmasen viinan peräs voi jo kauempaa lähtee ;D eivaan, totta se on että ei mitään bimmerparty tyylisiä kestejä varmaan kannata koittaa järjestää :D kun ton yhen pajeroprojektin haalin niin liityn varmasti ;D
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Jätti miitti !?

Moz1lla sanoi
clubin rahoilla virosta viinaa ja kunnon mitsubileet pystyy, kyl sitä ilmasen viinan peräs voi jo kauempaa lähtee
No juuri on ensi kuussa "official" pikkujoulut Virossa..
Että kaikenlaisia tapahtumia on kyllä.


Itse olen ollut jäsenenä kohta kymmenen vuotta,ja mitäkö olen sillä saanut?

Lyhyenä versiona monia unettomia öitä,omat ja naapureiden rahat hävinnyt,ihmissuhteet kariutunut,välillisiä burnoutteja yms.
Mutta myöskin hienoja tapahtumia,nähnyt suomea sieltä täältä,tutustunut mukavaan porukkaan/saanut kavereita,oppinut PALJON uutta,tehnyt jotain konkreettista josta on jäänyt käsiin muutakin kuin rakot.

Eli ehdottomasti plussan puolella mennään.
 

tommyz

DSM FTW
Liittynyt
19 Joulukuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Jätti miitti !?

ST sanoi
Lyhyenä versiona monia unettomia öitä,omat ja naapureiden rahat hävinnyt,ihmissuhteet kariutunut,välillisiä burnoutteja yms.
Kohta vuoden jäsenenä, niin tässä kohdassa mennään! ;D
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: Jätti miitti !?

Kalenterin takia ei kannata jäseneksi liittymistä pitkittää,koska näihin aikoihin vuodesta alkaa saada ensi vuoden jäsenyyden samalla maksulla juuri siitä syystä ettei parin kuukauden takia oikein kannata enää koko kaudesta maksaa... :) Eli jos oikein tarkkaan taloudellisesti haluaa ajatella,niin juuri nyt kannattaa liittyä kun saa ne pari kuukautta kaupan päälle...! :) :)
 
Ylös Bottom