J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
tämän topikin http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=34521.msg263235
tänne hauhaut ;D
 

Ape86

Nissanin miehiä
Liittynyt
30 Tammikuu 2010
Sijainti
Teerijärvi
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

Mr mmc sanoi
tämän topikin http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=34521.msg263235
tänne hauhaut ;D

Äkkiä vanteet vaihtoon! ;D
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

ihan "perus" siistit noi on pohjanmaalle jäi 3sarjaa 15" mistä valita toiset... ;D
toki pitää katsoa sit vanteita kuhan saa lootan ja muut hipineet kuntoon.

tänään pitää kokeilla öljyn vaihtoa ensi avuksi lootalle :)
 

jcarlson

New Member
Liittynyt
21 Tammikuu 2006
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

Ei vaikuta kyllä öljyvalinta järkevältä laatikkoon mielestäni. 80W90 on melkoista jankkia etenkin talvella ja ei varmaan paranna vaihteiden päälle menemistä. Samoin GL-5 öljy ei vaihteistoon kuulu vaan on peräöljyn speksi.

Tuommoiseen matalatehoiseen varsinkaan ei mitään paksua öljyä tarvitse. Hyviä vaihtoehtoja voisi olla merkkitiskin orkkisöljyn lisäksi Motul Gear 300, Redline MTL (MT-90 turhan jäykkää mielestäni), Castrol TAF-X.
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

ainakin tuossa e33 galantissa tuo toiminut hyvin, ei tahmaa kyllä yhtään pykälät.
tuo nyt on lähinnä kokeilu kun noi 1 ja 2 synkat on persiillään että mitä tykkää tuosta öljystä.
joka tapauksessa tuo loota pitää avata jossain välissä.
 

Wolfie

Mitsubishitön mies
Liittynyt
23 Joulukuu 2009
Sijainti
Vantaa
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

Ootkos muuten kattonu onko sulla Nivot takana? On meinaan halvat vaihtaa ;D Ja sit kun kantta rupeet vaihtamaan niin vaihtoehdot on tehdasuusi kansi (sisäänostohinta ~1500e kansi+nokkapukit ja päälle kaupan tahtoma raha) tai sitten vaihtokone, ~2000e japanin moottorituonnista ~100tkm ajettua jos sattuu olemaan samanlaisia tarjolla. Noissakin sitten noissa moottoreissa on ratkaisevia pieniä eroja siellä täällä eli eivät välttämättä ole eri vuosimallin koneet tismalleen samanlaisia.
Ainakin jakorempassa saa olla tarkkana, vesipumpussa ja itse jakoremmin kiristimessä on eroja vuosimallien välillä. Ja jos sulla on se kettumaisempi kiristin niinku mulla, niin se on sitten melkein marmoritiskitavaraa :)

Semmosia mitä kandee kurkkailla niin on sitten nuo vesiletkut. Ja ylipäätään kaikki putket. Mulla mitsun oma puristeklemmari alkaa antautumaan koneen kyljestä termarin paikkeilta ja pääsee glykolia tihkumaan letkun ja putken liitoksesta. Pitänee vaihdella kaikki perusnormaaleihin ruuviklemmareihin. Samoin imuputken klemmarit sekä turbon että ilmanputsarikotelon päästä alkavat olla entiset ja kaipaavat vaihtoa.
Öljynsuodattimia on sitten kiva ettiä. Marmoritiskillä niitä harvemmin on tilaamatta ja suurin osa varaosaliikkeistä tarjoilee väärää kamaa ;D Voin kaivaa sullekin tiedoski Jappartsin ja muutaman muun suodattimen koodit jotka ovat ainakin tuohon omaani kelvanneet.

Ylipäätään kaikki moottorinosat on aika vekkuleita löytää. Mutta nyt on kivaa et joku muukin painii samojen ongelmien kanssa kuin minä ;D Voidaan kimpassa pähkäillä mitä hemmettiä näiden traktoreiden kanssa keksii.
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

nivot on takana ;D halbaa hubaa...

tuohon on vaihdettu japanin tuonti kone.

jakopää vaihdettu ~5000km sitten, pientä öljy hikoilua on vena kopasta muuten näyttää suht siistille...
egr pitää tukkia vielä tänään :D
 

Wolfie

Mitsubishitön mies
Liittynyt
23 Joulukuu 2009
Sijainti
Vantaa
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

Vetäse siihen venakoppan stefaan mitsun tiivisteliimaa ja kiristä pultit, pitäis loppua sillä.

Sit kun nivot hajoaa ni kato tilaatko Sachsin korvaavat, oliko jonku 250e/kpl vai pari, originellit maksaa hunajaa, vai laitatko ihan vaan sedanin normaalit iskarit taakse niinkuin minä. Menee nuo normaalit sedanin iskarit ihan pulttaa kiinni periaatteella paikoilleen, ei tarvi kikkailla.

Tuo saattaa sit olla hauskaa jos sulla on vaihtokone. Tarviis melkein moottorin alustanumerolla tarkistella että onko tismalleen sama kone kuin alkuperäinen vai metsästääkö jatkossa moottorin alustanumerolla osia. Mulla tosiaan havaittiin jakorempassa viimeks että osia on erilaisia vaikka moottori on sama ::) Kansirempassa viisastuttiin ja tilattiin suoraan marmoritiskiltä stefat ja kilkkeet, eihän se halpaa ollut mutta tuli kerralla oikeeta.

Pistähän sit kuvia miten oot EGR:n tukkinu ja mistäkohdin, mulla olis sama eessä kohta leiman jälkeen ;)
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

Oisit ny laittanu kunnon lootaöljyt vaa ...kerta se parani niin se paranee toisella vaihdolla viellä lisää :peukku
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

Harri K sanoi
Oisit ny laittanu kunnon lootaöljyt vaa ...kerta se parani niin se paranee toisella vaihdolla viellä lisää :peukku

pitää "huuhtoa" tuolla öljyllä ensin. toki tuntuu pelittävän muut vaihteet tosi hyvin ettei
tuo hypoid nyt mitään kuraakaan ihan ole ;D
 

Wolfie

Mitsubishitön mies
Liittynyt
23 Joulukuu 2009
Sijainti
Vantaa
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

Mitenhän sun hoppa eroaa mun hopasta vai onkohan mulla vaan reippaasti raskaampi kaasujalka. Mulla nimittäin kulutus on tankillisella siinä 6.5-7litraa/100km tienoilla :( Suurinosa ajosta motaria / kehäteitä, 80-100km/h nopeuksilla. Ehkä noin 20% ajosta kaupunkia, hiekkateitä jne.
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

Wolfie sanoi
Mitenhän sun hoppa eroaa mun hopasta vai onkohan mulla vaan reippaasti raskaampi kaasujalka. Mulla nimittäin kulutus on tankillisella siinä 6.5-7litraa/100km tienoilla :( Suurinosa ajosta motaria / kehäteitä, 80-100km/h nopeuksilla. Ehkä noin 20% ajosta kaupunkia, hiekkateitä jne.

jaa-a, kyllä meillä emäntä aika vauhdikkaasti ajelee, 57km suuntaansa sillä työ matka, 100km aluetta 50km
ja n. 1000km tankilla.
toki heti kun perään laittaa hevoskopin niin kulutus muuttuu ihan toiseksi menee 120km ajossa vartti tankki :nykii
 

Jahvetti

Active Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
9 Tammikuu 2003
Sijainti
Honduras
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

koitas kuule tulpata se egr ihan kokonaan niin saattaa toi aikaajoinen hyytyminen loppua ja tietysti jos p-a suodatin kattoo niin on sekin pois luvuista..

ja miks ei vois olla ihan yksi auto talos jota ei tarvis virittää tai ruuvata... olis sit joku jolla lähtee kun on muut rikki... 8)
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

Jahvetti sanoi
ja miks ei vois olla ihan yksi auto talos jota ei tarvis virittää tai ruuvata... olis sit joku jolla lähtee kun on muut rikki... 8)


olt kyllä niin oikeassa 8) mutta minkäs luonnolle voi? ;D

pitääpäs katella se suodatin.

voiskohan pakoputki olla tukossa?
 

Jahvetti

Active Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
9 Tammikuu 2003
Sijainti
Honduras
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

Mr mmc sanoi
voiskohan pakoputki olla tukossa?

koita... ota siitä keskilaipasta irti niin tiedät... :)
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

SRS pitää nollata testerillä
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

edit: kaikki kunnossa joten kommeteja saa laittaa jälleen :peukku
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

Mr mmc sanoi
edit: kaikki kunnossa joten kommeteja saa laittaa jälleen :peukku

olinkoha mä vahingos poistanut jotai?
Sori jos näin..ei ollu tarkotus.
 

Wolfie

Mitsubishitön mies
Liittynyt
23 Joulukuu 2009
Sijainti
Vantaa
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

Varaudu ny sit siihen et jos sitä glykolia hukkuu jonnekki eikä näjy missään ni se on si se kansiremppa ;D
Mun tapauksessa ei savuttanu, veti nätisti, ei noussu lämmöt, ei mitään ihmeellistä. Sit kun sitä alko menemään se litra päivässä sitä glykolia ni löyty että se eksy moottoriöljyn joukkoon... Ja siitä tulikin sit se toinen hassunhauska ongelma kansirempan jälkeen sitten :peukku
Ja voin sitten sanoa et suomesta et löydä käytettynä ehjää kantta. Mulla on kaks rikkinäistä ja porvoossa on yks rikkinäinen ;D Marmoritiskillä henkilökunta-alennuksilla kansi+nokkapukit ~1500e

Toivotaan ny et se olis jotain muuta kuitenki :peukku
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

Wolfie sanoi
Varaudu ny sit siihen et jos sitä glykolia hukkuu jonnekki eikä näjy missään ni se on si se kansiremppa ;D
Mun tapauksessa ei savuttanu, veti nätisti, ei noussu lämmöt, ei mitään ihmeellistä. Sit kun sitä alko menemään se litra päivässä sitä glykolia ni löyty että se eksy moottoriöljyn joukkoon... Ja siitä tulikin sit se toinen hassunhauska ongelma kansirempan jälkeen sitten :peukku
Ja voin sitten sanoa et suomesta et löydä käytettynä ehjää kantta. Mulla on kaks rikkinäistä ja porvoossa on yks rikkinäinen ;D Marmoritiskillä henkilökunta-alennuksilla kansi+nokkapukit ~1500e

Toivotaan ny et se olis jotain muuta kuitenki :peukku

tuossa näyttää paisarikin menevän tyhjäksi :seina
onkohan tuossa mitään ilmaus juttua? jos nyt syy toivottavasti olis ilma joka on jääny jonnekin?
 

Wolfie

Mitsubishitön mies
Liittynyt
23 Joulukuu 2009
Sijainti
Vantaa
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

Miten mä muistelisin et siellä oli ehkä jonkunlainen "ilmausruuvi" jossain termarin likellä? En mene satavarmaksi sanomaan... Mutta siis ihan perusilmauksellahan se menee. Keula ylös ja kone käyntiin, puristelee letkuja ja antaa hurrata rauhassa. Kyllä ne ilmat sieltä pihalle tulee. Sisäpuhallus kuumalle ja täysi puhku päälle niin nesteet liikkuu kennonkin läpi.
Toinen vaihtoehtohan mitä mulla kävi mielessä omaani oli että paisari on halki. Nesteen lämmetessä raottaa sen verran jostain että valuu tyhjäksi. Toinen vaihtoehto jota ehdoteltiin oli alavesiletku ja sen kiinnitys syyläriin.
Jos ei mikään noista niin sit se saattaa olla kallista :( Kyllä se glykoli ennemmin tai myöhemmin näkyy jossain mihin se on eksynyt... Tietysti tarkkanenäiset voi haistella pakokaasuja haiseeko makialta. Jos haisoo niin sittenhän sen tietää notta palotilaan eksyy.
Mulla se kansivamma sen todella vähäisen oireilun jälkeen saatiin esille päästömittauksessa. Eli rusauta vaan kaasu pohjaan ja kato mitä tapahtuu, meillä täytty halli savusta ja sitten alko kulumaan glykolia sen litran päivässä ja homma selvä ;D
Tietysti yks vaihtoehtohan taitaa olla myös turbo. Eikös tuossa kierrä vesikin siellä turbossa vai kiersikö siellä pelkkää öljyä, en muista. Jotain semmosta joku mullekin tarjos joskus.
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

mustaa pölläyttää ja pikkuhiljaa musta vähenee jos pitää kaasua pohjassa, mun mielestä ei haise yhtään makealle
ihan nokea pakokaasuja tulee

tuossa arvailtiin että jos korkki on sökö ettei pidä yhtään paineita niin sehä valuttaa nesteet paisariin ja sieltä yli ja kun sammuttaa niin imasee paisarin tyhjäksi
 

Wolfie

Mitsubishitön mies
Liittynyt
23 Joulukuu 2009
Sijainti
Vantaa
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

Sekin on mahdollista juu. Tosin helpolla senkin todentaa, laitat jotain vaikka serlaa tai rättiä sen paisarin ylivuotoletkun alle ja lähet ajamaan. Jos ei rätti kostu ja haise glykolille niin ei ole sekään.
 

MVa~1

Liian korkea ja liian matala..
Liittynyt
4 Syyskuu 2006
Sijainti
Rovaniemi
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

JOs menee aina saman verran nestettä ja kone toimiii hyvin sen 0,7 litraa vajaanakin, niin älä lisää nestettä. Seurailet vain lämpömittaria ja lämppärin puhallusta. Kyllä ne kertoo jos neste menee liian vähäksi ja silloin voit lisätä nestettä ilman mitään tuhoja. JOs toimii normaalisti, niin sitten ei tarvi murehtia.

Eihän paisarin ja syylärin väliseesä letkussa ole reikää? Onko paisarissa nestettä kun kone on kuuma?
 

Wolfie

Mitsubishitön mies
Liittynyt
23 Joulukuu 2009
Sijainti
Vantaa
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

Niin sinänsä kuulostaa oudolta jos menee aina 0.7litraa ajoi kuinka paljon tahansa... Jos sitä häviäis jostain moottoriin tai syyläristä vuotais niin loogisesti sitä pitäis mennä enempi pidemmän ajan kuluessa. Täsmällinen vajavuus viittais enempi paisarissa olevaan reikään/halkeamaan tai syylärin ja paisarin väliseen letkuun tai sinne suuntaville. Varsinkaan jos syylärissä ei ole vajausta vaan pelkästään paisari aina tyhjänä ???
 

jcarlson

New Member
Liittynyt
21 Tammikuu 2006
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

Kannattaa sitten vaihtaa sinne se oikeanlainen hihnapyörä, kumin välistä poistuttua ei toimi enää dampperina.
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

jcarlson sanoi
Kannattaa sitten vaihtaa sinne se oikeanlainen hihnapyörä, kumin välistä poistuttua ei toimi enää dampperina.

kyllä tarkoitus on vaihtaa heti kun saan pyörän, nyt olis pakko saada auto ajoon niin hitsailin kokoon.

tuo neste hävikki, jostain vuotaa, ihan pikkuinen jälki jää puolentunnin tyhjäkäynin jälkee
alle, tosi hankala paikallistaa että mistä tulee :-\
 

Wolfie

Mitsubishitön mies
Liittynyt
23 Joulukuu 2009
Sijainti
Vantaa
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

Mulla vuoti ainakin ylävesiletku termarikotelon puoleisesta päästä. Pissi vaihdelaatikon päälle, näkyi just ja just kun punasta nestettä oli kuivunut siitä koneen kyljen ja akun välistä katottuna ahtoputkien alapuolella siellä akun alla... Sinuna lähtisin vaihtamaan ainakin klemmarit ylä- ja alavesiletkun molempiin päihin, samalla kattomaan sen syylärin tyhjennuspropun sieltä syylärin alareunasta. Ja toisella puolen konetta kurkkaat sitten vesipumpun, se tuli muistaakseni jonkinlaiseen kovaputkeen kiinni, ettei vaan pääse pissimään vesipumpun liitoksesta koneen kylkeen tai muuta vastaavaa...
 

Garveldeth

-98 2.5 V6 man.
Liittynyt
3 Heinäkuu 2010
Sijainti
Joensuu
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

Onko autossa ilmastointi vai ihan perus lämmityslaite? Jos lämmityslaite niin mitenkä onnistui lämmönsäätimen purku? Pitäisi saada omasta polttimot irti.
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

Garveldeth sanoi
Onko autossa ilmastointi vai ihan perus lämmityslaite? Jos lämmityslaite niin mitenkä onnistui lämmönsäätimen purku? Pitäisi saada omasta polttimot irti.

ei ole ilmastointia :'( purkuhan onnistui siten että ensin kepin ympäriltä muovi irti,
sitten nyppäämällä lähtee soittimen kanssa koko keski paneeli

ruuvit säätimistä auki niin kääntyy vaijereiden kanssa alas jolloin saa lamput vauhdettua.
 

Devi82

New Member
Liittynyt
19 Elokuu 2004
Sijainti
Tampere
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

En sitten ainakaan suosittele mätänetin tukivarsia sinulle, vaikka ovatkin yli puolet halvemmat kuin originaalit.
Minulla ne kesti alle vuoden kolisematta ja uusia eivät suostuneet antamaan "takuuseen" :seina
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

Devi82 sanoi
En sitten ainakaan suosittele mätänetin tukivarsia sinulle, vaikka ovatkin yli puolet halvemmat kuin originaalit.
Minulla ne kesti alle vuoden kolisematta ja uusia eivät suostuneet antamaan "takuuseen" :seina
niin oletettavasti molemille puolille pitää hommata tukivarret, en oo vielä päässy tutkimaan mikä
niistä varsista on apparin puolella väljä, kuskin puolella joka tapauksessa se missä on jousihaarukka kiinni.
pitää nyt varmistaa ettei olisi jousehaarukassa vika...

kuhan kerkee niin pitää laitella... sais ensin käyntiin pihasta... tais tehä -30 tepposet aamulla diiselille :seina
 

MVa~1

Liian korkea ja liian matala..
Liittynyt
4 Syyskuu 2006
Sijainti
Rovaniemi
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

Laturissa häikkää. Ihan yleistä Japseissa, että laturin merkkivalo sytyttää muutamia muitakin valoja. Mahtaa olla hiilet loppu jos tyhjäkäynnillä alkaa himmeänä palamaan ja kierroksilla sitten sammuu..
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

Kaipaa lisää ahtoja ja syöttöjä, kyllä se siitä sitten vetoautoksikin taipuu... ;)

Jos kytkin on ihan lopussa niin sekin toki nostaa tuota kulutusta. Aika korkealle kuulostaa omaan korvaan nuo lukemat.

P.S. Ei tällä kertaa tarvinnu vaimon sentään sukkiaan luovuttaa, joten senkin perusteella voidaan todeta että EA > LT. ;D
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

hahaa... Mulla oli sama ongelma tuon pyyhkijän vivuston kanssa. Pajeron vivistosta löytyi sopiva muovikuppi sinne varren päähän, eli eiköhän tuo löytyne melkein joka mitsusta sopiva :) sitä ei vaan saa ehjänä irti, eli pitää ottaa niin ehjänä kuin saa ja sitten varmistaa kiinnitys esim. ruuvilla ettei moottorin kuula pääse hyppäämään ulos omia aikojaan.
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

kupit oli ihan ehjät... löyty vika ihan varresta... joku oli ottanu varresta palan pois välistä
ja hitsannu väärään asentoon... ei kuulu olla ihan 90asteen kulmassa vaan vähän joku 100astetta olis lähempänä kulman... kampes siis aina ääriasennossa kuormassa pois kolosta...

ja löytypä sieltä moottirinpään kotelosta pyörimästä joku punainen 30mm paksu letkun pätkä
tulpatuna 20mm pultilla :nykii sekin oli ottanu vähän pyörimis suuntaa siinä koneistossa :nykii

pitää lisätä kuvat löydöksistä...
 

Ape86

Nissanin miehiä
Liittynyt
30 Tammikuu 2010
Sijainti
Teerijärvi
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

:peukku e Meikän vanhat 8)
index.php
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

http://www.ebay.de/itm/LuK-Kupplung-Mitsubishi-Galant-V-VI-2-0-2-5-V6-/370543820340?pt=DE_Autoteile&hash=item564621fe34

Eikös tuo satsi passaisi? Parilla sadalla saanee Suomeen. Ainakin on EA6W mainittuna listauksessa.
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

Mr mmc sanoi
katsastus remonttia...
ja kun takajarru rumpu on vain alkuperäis osana saatavilla tähtitieteelliseen hintaan niin
vaihdoin sitten levyt taakse....

Eikös tuohon olis sopinu Sebringin rummut? Jenkkigalantissa, Eclipsessä ja Sebringissä on takana hyvin paljon samaa romua, ja Stratuksessa myös. Tuskin mitsu on tuohon kiisselimalliin erillistä systeemiä suunnitellut. Ei toimi netticapsi atm että voisin tsekata osanumeroita...

Edit: Fuuk, vahingossa väärään osioon meni... :seina voisko joku siirtää? Sori! :-[

Slideredit: Foorumi hajoo, myslitaulut paukkuu naamalle, ei meinaa onnistua. Rangaistukseksi sata raipaniskua.
Tarvii selkeesti jotai korkeempaa adminvoimaa tähän.

Divineedit: Let there be light.
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: J. Seeslahti, Galant STW GLS 2.0TD -98 työmatka rakkine haukut ja arvostelut

DaJackal sanoi
Eikös tuohon olis sopinu Sebringin rummut? Jenkkigalantissa, Eclipsessä ja Sebringissä on takana hyvin paljon samaa romua, ja Stratuksessa myös. Tuskin mitsu on tuohon kiisselimalliin erillistä systeemiä suunnitellut. Ei toimi netticapsi atm että voisin tsekata osanumeroita...

ainakin rummut on huomattavasti isomat kuin coltissa/lancerissa tai E32/E31 galantissa...

mutta levyt on ja hyvin tuntuvat toimivan :)
 
Ylös Bottom