J. Tasanko Colt GTi:n rakentelua

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: J. Tasanko Colt GTi:n rakentelua

Tossa on kyllä yllättävän hyvä lattiavaimennus jo tehtaalta lähtien, kaks kerrosta jotn bitumi tyyppisttä tavaraa joten ne annoin olla, muuten kyllä kaikki paikat pyrin laittamaan...
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: J. Tasanko Colt GTi:n rakentelua

Jani T sanoi
Tossa on kyllä yllättävän hyvä lattiavaimennus jo tehtaalta lähtien, kaks kerrosta jotn bitumi tyyppisttä tavaraa joten ne annoin olla, muuten kyllä kaikki paikat pyrin laittamaan...

on sitten vähän eroa tohon karvalakki malliin... hyvä että on maltettu mun colttiin
pistää sinne tänne pieni bitumin pala :nykii

pitäs ja pitäs tehä... :-[
 

Febiz

Active Member
Club Member
Liittynyt
1 Toukokuu 2005
Sijainti
Lahti
Vs: J. Tasanko Colt GTi:n rakentelua

Jani T sanoi
Tossa on kyllä yllättävän hyvä lattiavaimennus jo tehtaalta lähtien, kaks kerrosta jotn bitumi tyyppisttä tavaraa joten ne annoin olla, muuten kyllä kaikki paikat pyrin laittamaan...

Mr mmc sanoi
on sitten vähän eroa tohon karvalakki malliin... hyvä että on maltettu mun colttiin
pistää sinne tänne pieni bitumin pala :nykii

pitäs ja pitäs tehä... :-[

Aikas jännä. Ei mulla ollu muistaakseni Lancerin lattiassa mitää kummosta äänenvaimennusta ennen, ku tein ite sen operaation. Vaikka eiköhän meil oo Jani T:n kanssa suht samat varusteet. Kattoluukku mult tietysti puuttuu ja eihän sullakaa oo ilmastointia?

Voisko olla mahollista, että edellinen omistaja olis vaimentanu lattiaa? Tai saattahan se olla niinki, et colt on ollu jo liukuhihnalla jonku silmäterä ;D
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: J. Tasanko Colt GTi:n rakentelua

Niin tiedä sitte mistä syystä tossa tommoset on, luulis että lancuissa ja colteissa olis samanlaiset, jos tää onki tämmönen Premium-tason auto ;) Tahi sitte sen on tosiaan jo jaappanin poika luullu saavansa ni siksi on laittanu vähän paremmin ;D
Alkuperäiset noi jokatapauksessa on tai sit on kyllä ollu melkonen nysvääjä-niilo laittamassa niitä kun on leikannu ne ihan muotojen mukaan ja vielä maalannutkin päältä :)

Laitan kuvia kunhan saan ton kameran tyhjättyä :peukku
 

lancer evo-r

Evolution V Black Cooler Edition
Liittynyt
11 Heinäkuu 2006
Vs: J. Tasanko Colt GTi:n rakentelua

Tuninki.fi lehdessä oli komeat kuvat ja juttua oli mukava taas lukea. :D :peukku
 

oxygg

New Member
Liittynyt
20 Elokuu 2009
Sijainti
Varkaus
Vs: J. Tasanko Colt GTi:n rakentelua

Jutun säästin iltalukemiseksi, mutta kuvat oli hienoja. Kyllä on suomen hienoin GTi Colt :peukku
Ja pitihän se julistekkin pistää komistamaan kämppää 8)
 

White_Eagle

Member
Liittynyt
22 Heinäkuu 2008
Sijainti
Puumala
Vs: J. Tasanko Colt GTi:n rakentelua

nii näytti olevan, onnittelut janille täältäkin suunnalta..
mutta onha toi paljon hienompi livenä :peukku american car showssa ja midnight cruisingeissa nähty
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: J. Tasanko Colt GTi:n rakentelua

Juu, kiitoksia vain :) Kuvat ol muuten hyviä ja juttukin ihan asiallinen mut eräs kuva siellä oli mitä ei ollenkaan pitäny lehteen painaa (Pari muutakin juttua tossa on millä mulle selvis nämä "hyvät lehtimies-tavat") :p
Nooh ihan hyvä kumminki :)

Nyt vaan muutkin ostamaan lehti ku kerrankin on tyrkyllä laatumerkistä julisteita ;)

Tämmöstä
 

Maxx

Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
12 Maaliskuu 2006
Sijainti
Kangasala
Vs: J. Tasanko Colt GTi:n rakentelua

Et sattumalta oo lukenu uusinta Redline-lehteä, siellä olis sulle yksi artikkeli liittyen tähän uuteen projektiin..
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: J. Tasanko Colt GTi:n rakentelua

Maxx sanoi
Et sattumalta oo lukenu uusinta Redline-lehteä, siellä olis sulle yksi artikkeli liittyen tähän uuteen projektiin..
Ei oo tullu luettua... Vielä :D Täytyykin tästä kohta lähteä kylille hakemaan julkaisu (Mikä numero on uusin tahi mitä siin on esim. kannessa?)
 

Maxx

Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
12 Maaliskuu 2006
Sijainti
Kangasala
Vs: J. Tasanko Colt GTi:n rakentelua

Taitaa olla maaliskuun numero, siinä on relluja kannessa ja poikkitukitesti ja jotain muuta kivaa..
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: J. Tasanko Colt GTi:n rakentelua

Maxx sanoi
Taitaa olla maaliskuun numero, siinä on relluja kannessa ja poikkitukitesti ja jotain muuta kivaa..
No jumalaude, pitääks tässä suunnittella korisarja uudestaan ettei sitte joskus haukuta matkimisesta :p
 

Maxx

Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
12 Maaliskuu 2006
Sijainti
Kangasala
Vs: J. Tasanko Colt GTi:n rakentelua

Mää luulen että siihen "korisarjaan" sulla on väärä evo, näät artikkelin ni ymmärrät ;) ;D
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: J. Tasanko Colt GTi:n rakentelua

Maxx sanoi
Mää luulen että siihen "korisarjaan" sulla on väärä evo, näät artikkelin ni ymmärrät ;) ;D
Joo, mä hain jo lehden kyllä :) Keulasta tulee eri mutta kyljet olen meinannu tehdä samalla tavalla, ehkä vähän leveemmäksi mutta kuitenkin :)
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: J. Tasanko Colt GTi:n rakentelua

On se ja paranee vaan, kunhan saa kaikki loputkin maalattua :peukku Tosta varaosagallusta nappasin korkitkin kaikkiin säiliöihin ni saa nekin väriä pintaan :)

Kahden vaiheella vaan et pitäiskö kytkin- ja jarrunestesäiliötkin maalata ja samassa menis tietty tehostajasäiliökin :peukku (hyvä puoli tietty sekin et tulis kaikki nesteet vaihdettua) :)
 
Ylös Bottom