Jenkkiparkit

MäTSi

Haittaakse?
Liittynyt
22 Huhtikuu 2011
Sijainti
Paimio
Miten tuollaiset "jenkkiparkit" tulisi toteuttaa??

Myynnissä näyttää olevan paljon tommosia piirejä/modeja myynnissä, mutta kaikki tuntuu olevan plussaohjattuihin ja eikös mitsussa ole miinusohjattuna kaikki valot ?
 

tommyz

DSM FTW
Liittynyt
19 Joulukuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Jenkkiparkit

Kaksilankainen vilkkupoltin. Toiselle langalle parkki ja toiselle vilkku, niin ainakin mulla on ollu tehtaalta asti (usdm). Vilkku palaa siis himmeesti kokoajan ja vilkku päällä vilkkuu kirkkaammin.
 

MäTSi

Haittaakse?
Liittynyt
22 Huhtikuu 2011
Sijainti
Paimio
Vs: Jenkkiparkit

sampah446 sanoi
Mul on tehty reität vilkkuihin ja sinne oranssi 5w lasikanta poltin, ja hyvin toimii :peukku

Itse tein oem henkeä kunnioittaen niin, että uhrasin kaksi vilkunpolttimon adapteria, mitkä taas kaiversin tyhjäksi ja upotin uuden poltinkannan siihen, että sai kakslankasen oranssin polttimon sinne.
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: Jenkkiparkit

Tollaset oli Legnumissa:

http://www.ebay.de/itm/US-Blinker-US-Standlicht-komplett-Set-Neu-OVP-/201011933423?pt=DE_Autoteile&hash=item2ecd3eb0ef
 

sampah446

My lancer
Liittynyt
5 Joulukuu 2013
Sijainti
Mäntsälä
Vs: Jenkkiparkit

MäTSi sanoi
Itse tein oem henkeä kunnioittaen niin, että uhrasin kaksi vilkunpolttimon adapteria, mitkä taas kaiversin tyhjäksi ja upotin uuden poltinkannan siihen, että sai kakslankasen oranssin polttimon sinne.



Samalla tavalla toiki toimii :)
 

tommyz

DSM FTW
Liittynyt
19 Joulukuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Jenkkiparkit

sampah446 sanoi
Samalla tavalla toiki toimii :)
Ei, vaan samalla tavalla kuin jenkkimalliset takavalot.. Eli himmeämpi lanka palaa kokoajan ja kirkkaampi vilkkuu kun vilkku on päällä.
 

SpoonCivic

Celsior UCF31, Pajero Mini, Z50J's
Liittynyt
14 Maaliskuu 2009
Sijainti
Fagersta, Porvoo
Vs: Jenkkiparkit

MäTSi sanoi
Itse tein oem henkeä kunnioittaen niin, että uhrasin kaksi vilkunpolttimon adapteria, mitkä taas kaiversin tyhjäksi ja upotin uuden poltinkannan siihen, että sai kakslankasen oranssin polttimon sinne.

Juuri tätä tein minäkin Legussa 5 vuotta sitten ja Civicissä kans. Minun mielestä paras ratkaisu ja sitäpaitsi näyttä ihan OEM.
 

MäTSi

Haittaakse?
Liittynyt
22 Huhtikuu 2011
Sijainti
Paimio
Vs: Jenkkiparkit

SpoonCivic sanoi
Juuri tätä tein minäkin Legussa 5 vuotta sitten ja Civicissä kans. Minun mielestä paras ratkaisu ja sitäpaitsi näyttä ihan OEM.

Juuri näin. Vittu mitä väkertämistä se oli dremelin kanssa, mut oli sen arvosta kun ei tarvinnut kuin pyöräyttää poltin paikalleen vilkku umpioon, ja ihan pientä johtotyötä :peukku

Ainoan virityksen joutusin tekemään, että sai vilkun plussan...

Parkin sai hienosti toteutettua, kun jäi jdm umpioista parkit kokonaan pois, niin otin sen parkkien liittimen käyttöön niin ei tarvinnu tehdä mitään peruuttamatonta auton johtosarjaan.
 

lipputanko

Member
Liittynyt
23 Marraskuu 2010
Vs: Jenkkiparkit

Tuleeko katsastajalta sanomista jos poistaa parkkipolttimot kokonaan ja korvaa ne jenkkiparkeilla?
 
Ylös Bottom