Joululahja ideoita

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Sori et "nyt jo" alotan tämmösenki aiheen, onhan tässä vielä 1kk aikaa taas tohon jouluhypetykseen ;D

Mut aina sama ongelma, mitä se pukki toisikaan niin omalle perheelle, sukulaisille, tuttaville yms jne tms...

Itse ny alkanu tilailla taas Kiinast kamaa kun vielä ei mene tulliinkaan alle 45e ostokset :peukku (vuodenvaihtee jälkee pitäs tarkentua tullin syynäys ja tilausraja alvittomalle tuotteelle putoaa 5euroon jos oikein muistan)
Ja vielä pitäs ehtiä jouluksikin saamaan noita tuotteita ::)

Omat vinkit:
- tehokas taskulamppu faijalle (tai itselleni kunha ensin testaan)
Sky Ray King 2000lumens + akut + laturi (puhutaan 50-70e investoinnista kaikenkaikkiaan)
http://www.lightmalls.com/sky-ray-king-desert-yellow-3xcree-xm-l-t6-2000-lumens-3-mode-flashlight-4-18650

- Hyviä ja kestäviä avaimenperälamppuja kavereille:
Titaanikuorinen Thrunite Ti (pikkusormen kokoinen taskulamppu!)
http://www.thrunite-store.com/hot-deal/thrunite-ti-xp-e-led-aaa-flashlight-a-bundle.html
 
Vs: Joululahja ideoita

"parhaat" joululahjatärpit mummolta äidille ja äidiltä tyttärelle; yöpuku, alushousuja ja suklaata ;D
 
Vs: Joululahja ideoita

Näkyi olevan Huutonetissä toi Sky Ray King lamppu huudettavana tällä hetkellä hinta oli 51e+pk
Hanski
 
Vs: Joululahja ideoita

Halpistabletti

http://www.priceangels.com/B-Pad-717-4G-BOXCHIP-A13-Cortex-a8-1-2GHz-DDR3-Android4-0-Tablet-PC-with-7--5-Point-Capacitive-Touch-Screen--Black--s597262.html

;D
 
Vs: Joululahja ideoita

Vaikuttaa sille että pitää ostaa Nikon D600 joululahjaksi emännälle... Ihanan kallista....


Tapatalk@iPhone
 
Vs: Joululahja ideoita

Driver sanoi
no ei oo hinnalla pilattu :D vois melkei pistää tilaukseen kunhan sitä rahaa jostain siunaantuis :D
ebay ja parempiakin saa halvemmal =) Tuon laatu ei kovin kummoista ole...
 
Vs: Joululahja ideoita

Jr- sanoi
Halpistabletti

http://www.priceangels.com/B-Pad-717-4G-BOXCHIP-A13-Cortex-a8-1-2GHz-DDR3-Android4-0-Tablet-PC-with-7--5-Point-Capacitive-Touch-Screen--Black--s597262.html

;D

Millaisiakohan nuo halppis tabletit on? Nopeesti ajatellen pitäisi olla melko samanlaisia kuin nuo kalliimmatkin andoid tabletit, kun on about sama rauta ja sama käyttis.
 
Vs: Joululahja ideoita

Wlooffy sanoi
Millaisiakohan nuo halppis tabletit on? Nopeesti ajatellen pitäisi olla melko samanlaisia kuin nuo kalliimmatkin andoid tabletit, kun on about sama rauta ja sama käyttis.

Mä sain "eiminkään" merkkisen 8gb ;D ja hyvin toimii surffailussa. Ainoastaan videot ei meinaa pyöriä ja kestää aukaista joitain linkkejä Iltasanomissa/Iltalehdessä. Pitää vähän kikkailla niin aukaisee. Tai sit ei vain jaksa odottaa muutamaa sekuntia kun on tottunut et sivut latautuu heti.
Akku kestää ehkä pari päivää mun käytössä ja kun on latauksessa yön yli niin ei ole ihan täyteen ladannut. Taitaa se olla päällä n.50h viikossa :)
Ja joo, olen koukussa ;D

Samsung Galaxy Note 10.1 olis kiva joululahja ;D
 
Vs: Joululahja ideoita

Harri K sanoi
ebay ja parempiakin saa halvemmal =) Tuon laatu ei kovin kummoista ole...
Vaikka verkkiksen takuuhommat ei oo niitä parhaimpia niin paremmin ne toimii kuin jossain ulkomailta ostetussa ja en jaksa uskoo että rupeisivat sössöttämään jotain jonki 15€ tavaran takia. Siis jos tulis jotain ropleemia.
 
Vs: Joululahja ideoita

Basbarduu sanoi
Vaikka verkkiksen takuuhommat ei oo niitä parhaimpia niin paremmin ne toimii kuin jossain ulkomailta ostetussa ja en jaksa uskoo että rupeisivat sössöttämään jotain jonki 15€ tavaran takia. Siis jos tulis jotain ropleemia.

Onhan siinä puolensa joo, mutta jos ihan rehellisiä ollaan niin alle 720p-resoluutio on nykyään melkein käyttökelvotonta ;D
 
Vs: Joululahja ideoita

cristan sanoi
Mä sain "eiminkään" merkkisen 8gb ;D ja hyvin toimii surffailussa. Ainoastaan videot ei meinaa pyöriä ja kestää aukaista joitain linkkejä Iltasanomissa/Iltalehdessä. Pitää vähän kikkailla niin aukaisee. Tai sit ei vain jaksa odottaa muutamaa sekuntia kun on tottunut et sivut latautuu heti.
Akku kestää ehkä pari päivää mun käytössä ja kun on latauksessa yön yli niin ei ole ihan täyteen ladannut. Taitaa se olla päällä n.50h viikossa :)
Ja joo, olen koukussa ;D

Samsung Galaxy Note 10.1 olis kiva joululahja ;D

Itellä tuo tulis varmaankin autoon mediasoittimeks ja navigaattoriks. Kotona jaksaa kyllä istua koneella/kannettavan ääressä jos tarvii nettiin päästä. Tietysti pitäis kattoa sellainen malli missä olis bluetooth että sais netin jaettua kännykältä.

Niin ja tietty se gps:kin näyttäisi olevan valinnainen noissa.
 
Vs: Joululahja ideoita

Wlooffy sanoi
Millaisiakohan nuo halppis tabletit on? Nopeesti ajatellen pitäisi olla melko samanlaisia kuin nuo kalliimmatkin andoid tabletit, kun on about sama rauta ja sama käyttis.

Sama kiinnostasi myös itseä kun tollanen vois olla hyvä 6v tytötte automatkojen viihteeksi.
 
Vs: Joululahja ideoita

meillä tuli sopivasti mainokseen ns lasten tablet. Android pohjalla ja voi sillä nyt angry birdsiä pelata ;D
 
Vs: Joululahja ideoita

evo6 sanoi
Sama kiinnostasi myös itseä kun tollanen vois olla hyvä 6v tytötte automatkojen viihteeksi.

Ite tilasin just siks että muksut saa pelata änlipöötsiä... Tosin yksi vaan ensin, pitää ensin katsoa mikä toi on.
 
Vs: Joululahja ideoita

Jr- sanoi
Ite tilasin just siks että muksut saa pelata änlipöötsiä... Tosin yksi vaan ensin, pitää ensin katsoa mikä toi on.

Laitoin myös yhden kappaleen tilaukseen.
 
Vs: Joululahja ideoita

tai sit ottaa siitä kuoret mäkeen, upottaa kojelautaan ja pistää päätteeksi. Torquet ynnä muut pyörimään. Sit jos iihen vielä sais ton mmcs toimimaan niin bueno ;D
 
Vs: Joululahja ideoita

CatodiuM sanoi
Kuin myös, kunhan saan tuon päypäl tilin aktivoitua. Tuohon hintaanhan ei muita kuluja tule?

t: n00b :)

Ei näyttäs postikuluja edes tulevan :peukku

Tablet on niin turha kapistus mutta tuohon hintaan se alkaa olla jo ihan ok.
 
Vs: Joululahja ideoita

15-16.11 tilattuja skyray,thrunite ti sekä akkuja tuli tänään useempi paketti postitse kotiin :peukku Eli vielä ehtii ainakin Singaporesta joululahjoja tilaamaan ;D

Tulipa Kingiä testattua ja on siinä senverta ytyä ettei tee mieli vastavaloon katsoa. Oli tosin nopee testi kun en akkuja viitsiny rääkätä vielä kun XTar:in laturi tulematta...
 
Vs: Joululahja ideoita

Tilasin viime jouluksi itelle Unique fire 3900 3ledin lampun ja on ihan sika kirkas
Makso kuluineen about 50€
 
Vs: Joululahja ideoita

Minulla olisi aivan loistava joululahjaidea. Nyt kun joillekin tulee kuulemma veronpalautuksiakin ::) niin olisipa mukavaa jos BC Racingin alustasarjat tulisivat johonkin kivaan joulutarjoukseen! Vaikkapa -15% pukinkonttikampanja jos löytyisi jostain asiakasystävällisestä nettikaupasta? *vink vink* ;)
 
Vs: Joululahja ideoita

DaJackal sanoi
Minulla olisi aivan loistava joululahjaidea. Nyt kun joillekin tulee kuulemma veronpalautuksiakin ::) niin olisipa mukavaa jos BC Racingin alustasarjat tulisivat johonkin kivaan joulutarjoukseen! Vaikkapa -15% pukinkonttikampanja jos löytyisi jostain asiakasystävällisestä nettikaupasta? *vink vink* ;)

Joo, jos naiselle ostais? Eiköhän se tykkää ;D
 
Vs: Joululahja ideoita

Muistan ku muutamama vuosi sitten kaveri kerto kun hänen työkaveri oli ostanu naiselleen joululahjaksi yleiskaukosäätimen ja heidän yhteiseen autoon pölykapselit. En tiiä vieläkö kyseinen pariskunta on yhdessä. ;D
 
Vs: Joululahja ideoita

Aattelin että vois emännälle ostaa jonki manikyyri yms hössötyksen ni oisko kellään täällä tietoo jostain hyvistä paikoista pk-seudulla. Toivoisin myös että tällä kertaa jätettäis turhat pervoilut sanomatta ja sais jotain asiallisia vastauksia.
 
Vs: Joululahja ideoita

Mä olen ettiny 3v tytölle sopivaa toimivaa lasten kameraa, mutta ovat aika hinnakkaita, 59e , ei kellään olisi vanhaa pokkaria myydä 20ellä?


Tapatalk@iPhone
 
Vs: Joululahja ideoita

Basbarduu sanoi
Aattelin että vois emännälle ostaa jonki manikyyri yms hössötyksen ni oisko kellään täällä tietoo jostain hyvistä paikoista pk-seudulla. Toivoisin myös että tällä kertaa jätettäis turhat pervoilut sanomatta ja sais jotain asiallisia vastauksia.
Mä en keksi mitään muuta paikkaa kun se Jumbon mesta mis myydään kaikkii hiustököttejä :D Joskus skidien kanssa kun odotin liikkeen ulkopuolella niin huomasin että ne toimittaa juuri em. palveluja. Varmaan Flamingon kylpylässä myös?

Sähän pyöräytät ite nopeesti tommoset manikyyrit? Saat multa myllytyskoneen ja muutamat laikat ja tahnat lainaan niin avot!
 
Vs: Joululahja ideoita

Basbarduu sanoi
Aattelin että vois emännälle ostaa jonki manikyyri yms hössötyksen ni oisko kellään täällä tietoo jostain hyvistä paikoista pk-seudulla. Toivoisin myös että tällä kertaa jätettäis turhat pervoilut sanomatta ja sais jotain asiallisia vastauksia.

Helsinki Day Spa: http://www.dayspa.fi/

Tuota olen pari kertaa menestyksellisesti itse käyttänyt lahjontaan. Toki riippuu, missä päin on tavallisesti kulkua. Tuo kun on Erottajalla, niin erikseen joutuu sinne päin menemään, jos töissä ja asuu vaikka Vantaalla.
 
Vs: Joululahja ideoita

Flamingo ois kyllä lähellä ja tuota Day Spa:ta katoin kans mut vähän ovat hinnoitellu ihtensä pihalle mun budjetista tai sit en vaan tajua. Sen takia toivoisin jos sais jotain kokemuksia näiltä "lahjotuilta".
 
Vs: Joululahja ideoita

Basbarduu sanoi
Mistä? Mihin hintaan? Äitillä vois olla kans käyttöö tollaselle.

http://www.viivakoodinlukija.net/viivakoodinlukijat/viivakoodinlukija-laskujen-maksuun-usb
 
Vs: Joululahja ideoita

Basbarduu sanoi
Aattelin että vois emännälle ostaa jonki manikyyri yms hössötyksen ni oisko kellään täällä tietoo jostain hyvistä paikoista pk-seudulla. Toivoisin myös että tällä kertaa jätettäis turhat pervoilut sanomatta ja sais jotain asiallisia vastauksia.

Ite suosittelen lahjontaa täältä

http://www.kauneushoitola-arabella.fi/index.php?page=home

Oma vaimoke ainaki ollu tosi tyytyväinen hoitoihin ja muihinkin palveluihin ;) löytyy sellon kupeesta
 
Vs: Joululahja ideoita

Hablu sanoi
Porukoille hommasin viivakoodinlukijan laskuille

Tuotaa, tuollanen "kissa"-lukija löytyy ja aika huonosti toiminu tai nii huonosti ettei käytössä.
Joutuu veivaamaan eessun takasi ja sit lukee jos lukee ja lukikohan oikein. Vika voi olla myös tekniikassa, en vaan osaa. ;D

http://www.viivakoodinlukija.net/zebex-z-3100-u-b-magic-c-musta
Tuommone kerrasta lukeva toiminee paremmi, töis tollasia käytös.
 
Vs: Joululahja ideoita

Sen näkee sitten miten tuo toimii,kato rikkaalla ei oo varaa ostaa kallista...vai miten se meni ;D
 
Vs: Joululahja ideoita

Enää ei varmaa noita tabletteja ehdi kiinasta tulla suomeen? olis kummitytölle pitäny ostaa...
 
Vs: Joululahja ideoita

Moz1lla sanoi
Enää ei varmaa noita tabletteja ehdi kiinasta tulla suomeen? olis kummitytölle pitäny ostaa...
kyl jotai 7pv dhl toimituksel voi saada...mut voi olla jouluruuhkaa...
 
Vs: Joululahja ideoita

Jr- sanoi
Halpistabletti

http://www.priceangels.com/B-Pad-717-4G-BOXCHIP-A13-Cortex-a8-1-2GHz-DDR3-Android4-0-Tablet-PC-with-7--5-Point-Capacitive-Touch-Screen--Black--s597262.html

;D

Täähä saattas kiinnostaa itteeki joululahjana ihelle, vielä jää vaan ropleemaa mitäs muille... :p En nyt just muista mikä lehti/mainos/marketti viime viikol se oli, mut jotain siinä luki et: "Vedämme myynnissä olleet halppistabletit takaisin ylikuumenemis/paloriskin takia." Sattuko jollai muulla osumaa silmää? Ettei nyt sit mökki/auto sattus palamaa, jos sattu olee just samantyyppine...
 
Vs: Joululahja ideoita

ola sanoi
Täähä saattas kiinnostaa itteeki joululahjana ihelle, vielä jää vaan ropleemaa mitäs muille... :p En nyt just muista mikä lehti/mainos/marketti viime viikol se oli, mut jotain siinä luki et: "Vedämme myynnissä olleet halppistabletit takaisin ylikuumenemis/paloriskin takia." Sattuko jollai muulla osumaa silmää? Ettei nyt sit mökki/auto sattus palamaa, jos sattu olee just samantyyppine...

Ne oli Tokmannin myymät tabletit. Samaa kiinapskaa nekin eli laturin kanssa tuossa saa tarkkana olla. Ei ne laitteet muute pala
 
Vs: Joululahja ideoita

Moz1lla sanoi
Enää ei varmaa noita tabletteja ehdi kiinasta tulla suomeen? olis kummitytölle pitäny ostaa...

Muistaakseni kiina sivuilla lukee toimitusajaksi 1-2 viikkoa joka on konvertoituna Suomeksi jossain siinä 3-4 viikon paikkeilla.
 
Vs: Joululahja ideoita

evo6 sanoi
Muistaakseni kiina sivuilla lukee toimitusajaksi 1-2 viikkoa joka on konvertoituna Suomeksi jossain siinä 3-4 viikon paikkeilla.

Mun tabletti ei oo vieläkää tullu perille, alkaa oleen jo 5vko tilauksesta. Mahtaako koskaan tullakkaan, pitää vissiin laittaa kyselyä.
 
Vs: Joululahja ideoita

Jr- sanoi
Mun tabletti ei oo vieläkää tullu perille, alkaa oleen jo 5vko tilauksesta. Mahtaako koskaan tullakkaan, pitää vissiin laittaa kyselyä.
Koitin äsken oman tilauksen tilannetta selvittää seuranta numerolla ja tulos oli "20121213 Dispatching, 出口总包互封封发, 厦门国际, 36104800" eli vissiin lähetetty 13. joulukuuta Xiamen International lentokentältä eteenpäin. ::)
 
Vs: Joululahja ideoita

evo6 sanoi
Koitin äsken oman tilauksen tilannetta selvittää seuranta numerolla ja tulos oli "20121213 Dispatching, 出口总包互封封发, 厦门国际, 36104800" eli vissiin lähetetty 13. joulukuuta Xiamen International lentokentältä eteenpäin. ::)

Juu meikäläisen tapauksessa viiminen merkintä on 29.11

RAxxxxxxCN 2012 Departure from outward office of exchange 10010200 FI 2012 11 29 1134
RAxxxxxxCN 2012 Opening 10010200 FI 2012 11 29 1657
 
Takaisin
Ylös Bottom