känni topic

Vs: känni topic

Suomi voitti venäjän ja sitä lähden siilinjärven kurvipupiin juhlimaan nyt ;D ;D ;D
 
Vs: känni topic

Nyt meiti juhlii työpaikkahakemuksen lähettämistä ;D ;D ;D Joskohan tuo nyt onnistuis viimein meikälläkin kun on vain 4 vuotta tullut työttömyyttä yhteen soittoon :seina
 
Vs: känni topic

nyt sitten mies lähti lopullisesti (tuli sentää viikoks takas ;D) ja ykkin juon täällä olutta ja ihmettelen mitä täs meinais sit seuraavaks.
on outoo kyl kuude vuoden jäläkee jäädä yksin :(
mutta ehkä parempi näin.
saapa huomena viedä gallun lääkäriin ja taas :driver.
manse-cruisuliin ehkä tuun ellei sit eräs jenkkikuski ota mua jenkkikruisinkii mukaa, joka on samana päivänä, ei tartte sit ite ajaa ;D
(liia usei joutunu kuskin hommii :seina)
 
Vs: känni topic

caleb sanoi
nyt sitten mies lähti lopullisesti (tuli sentää viikoks takas ;D) ja ykkin juon täällä olutta ja ihmettelen mitä täs meinais sit seuraavaks.
on outoo kyl kuude vuoden jäläkee jäädä yksin :(
mutta ehkä parempi näin.
saapa huomena viedä gallun lääkäriin ja taas :driver.
manse-cruisuliin ehkä tuun ellei sit eräs jenkkikuski ota mua jenkkikruisinkii mukaa, joka on samana päivänä, ei tartte sit ite ajaa ;D
(liia usei joutunu kuskin hommii :seina)

No olihan se aika outoa itelläkin kun sen ensimmäisen ja tähän mennessä ainoan tyttöystävän kanssa tuli 7 vuotta oltua yhdessä ja sit vaan jostain syystä rupesi tuntumaan molemmista siltä että on parempi erota, mul oli ollu haisu jo jonkin aikaa et sil oli joku toinen, no eikös mitä ei menny ku kaks päivää siitä kun me erottiin kun mä näin sen sit jo kaupungilla uus mies kainalossa... silloin soi kyllä kossupullo ja kovaa... nytkin parin paukun hiprakassa, tulipa taas kyseinen tapaus mieleen niin teki heti mieli jotakin väkevää... mut onneksi on pyhä niin ei oo alkot auki ettei pääs ostaa mitää hirveetä litkuu :seina
 
Vs: känni topic

Viivi sanoi
Yks autoista rikki, känni päälle siis ;D

Mitäh! onko teitin kerava letka peruttu? mä olen jo paprazzina metrin pituisen linssin kanssa puskassa oottamassa suomen pisintä letkaa..
 
Vs: känni topic

Reteetä :peukku sit mä jään passiin ja harjoittelen suuntimista ;D ;D ;D
 
Vs: känni topic

piru vie kun tekis kuppia mieli... mutta pitäs malttaa viikko viel :seina :seina :seina
 
Vs: känni topic

Ohhoijaa päivän hyvä työ tuli justiin tehtyä ja nyt avasin sitten palkkioksi koskis pullon ;D ;D ;D
 
Vs: känni topic

Ai että on grilli makkara hyvää näin kesä yöllä ;D Vettä heitti niskaan hetken verran, mutta mitä se haittaa :D :D :D Grilliin/notskiin lisää puuta ja makkaraa niin kyllä se kesä kastelemansa kuivaan... Ja unotamatta viinasta... ;D ;D ;D
 
Vs: känni topic

kaveri kihlaaajset vietetty...ja etä ol porukaa..ja ulkona koko aja..huome kruisii :D'
 
Vs: känni topic

ei helvetti ku vieläki kolisee päääs. hirveessä kännissä tuli eilen oltua. jännä ku muistaa koko illan miten päissään oli. mutta ei ollu mitään tolkkua eilen. jotkii 2 kiteeläistä muijaa tarjos eilen suoraan pillua torilla ku olin menossa kotiin :D en kyllä tiedä miks en sitten niitä raahannu kotia, ilmeisesti ei joku henkinen puoli antanu periks niille luntuille... nooh, kohta jatkuu kaato taas :S
 
Vs: känni topic

juon juon minä poika juon tahdon heilua hulluna humalassa ;D ;D ;D Josko tässä vielä pääsis oman auton takapenille kyyditettäväksi illan päälle ;D
 
Vs: känni topic

wiketys sanoi
juon juon minä poika juon tahdon heilua hulluna humalassa ;D ;D ;D Josko tässä vielä pääsis oman auton takapenille kyyditettäväksi illan päälle ;D
No, pääsitkö? ;)
 
Vs: känni topic

Jomppis sanoi
ei he*v***i ku vieläki kolisee päääs. hirveessä kännissä tuli eilen oltua. jännä ku muistaa koko illan miten päissään oli. mutta ei ollu mitään tolkkua eilen. jotkii 2 kiteeläistä muijaa tarjos eilen suoraan pillua torilla ku olin menossa kotiin :D en kyllä tiedä miks en sitten niitä raahannu kotia, ilmeisesti ei joku henkinen puoli antanu periks niille luntuille... nooh, kohta jatkuu kaato taas :S

Ai niide muijie kaato siel torilla? ;D
 
Vs: känni topic

sunnutin kunniaksi nykäsin pikku tuiterit... ihan pienet vaan että pääsee aamulla vielä töihin ajeleen nosturilla 5m korkeuteen, että saa maalailla syöksy torveja ;D
 
Vs: känni topic

No eipä oo kehdnnu joka kerta tänne laittaa, mut nyt heitää päärynässä :palvo ;D
 
Vs: känni topic

Liippaa niin läheltä känni topiccia, vaikkei juomassa nyt ollakaan. Käytiin O-Jayn kanssa lauantaina Tallinnassa metsästämässä. Hyvä saalis. ;D

Saalista on kahdessa rivissä, joista takimmainen ei siis näy kuvassa. Kuormalavan verran siis suurinpiirtein.
 
Vs: känni topic

Niko Päivinen sanoi
Liippaa niin läheltä känni topiccia, vaikkei juomassa nyt ollakaan. Käytiin O-Jayn kanssa lauantaina Tallinnassa metsästämässä. Hyvä saalis. ;D

Saalista on kahdessa rivissä, joista takimmainen ei siis näy kuvassa. Kuormalavan verran siis suurinpiirtein.

Teillä tais sit tosissaan tulla jano....
 
Vs: känni topic

Ei tainnu pojat ihan pelkästään omaan käyttöön tuoda tollasta läjää alkomahoolia

Totta kai omaan käyttöön. Etkös tiedä, että se on laitonta tuoda muuhun kuin omaan käyttöön... ;D
 
Vs: känni topic

Niko Päivinen sanoi
Totta kai omaan käyttöön. Etkös tiedä, että se on laitonta tuoda muuhun kuin omaan käyttöön... ;D

No johan on saalis! ;D Plussaa vielä poseerauksesta! :peukku Tartteekos meittin enää tuodakaan Naantaliin mökkiin juomisia, kun tuo teittin saalis on tuota luokkaa... :p No jos me tuodaan samanmoinen lasti mukana, niin eiköhän siinä viikonloppu mene rattoisasti. 8)
 
Vs: känni topic

Niko Päivinen sanoi
Saalista on kahdessa rivissä, joista takimmainen ei siis näy kuvassa. Kuormalavan verran siis suurinpiirtein.
*reps* Voi härregud mikä poseeraus ;D Aika mettästäjät liikkeellä, onneks on pajero käytössä... :p
 
Vs: känni topic

Meitsin sidukat unohtui tyystin kun kummatkin kuulema lappas laatikoita ja katsoi että toi varmaan ottaa sen siiderilaatikon ::)

Mutta onneksi sain ostaa O.J:lta yhden laatikon ;D
Kesän jälkeen tarttis kyllä lähteä uudestaan metsälle ;)
 
Vs: känni topic

Jomppis sanoi
ei he*v***i ku vieläki kolisee päääs. hirveessä kännissä tuli eilen oltua. jännä ku muistaa koko illan miten päissään oli. mutta ei ollu mitään tolkkua eilen. jotkii 2 kiteeläistä muijaa tarjos eilen suoraan pillua torilla ku olin menossa kotiin :D en kyllä tiedä miks en sitten niitä raahannu kotia, ilmeisesti ei joku henkinen puoli antanu periks niille luntuille... nooh, kohta jatkuu kaato taas :S
Jaa-a...Vähän jo jännittää mitä mul tapahtuu tänää, jos eksyn tohon torille... ::) ;D

EDIT. Kaverit kerto, et spyttasin torille ennen ku mentii baarii ja muutenki omat muistikuvat on aika olemattomat. :nykii
 
Vs: känni topic

kylläpä olut maistuu kun mitsuremppa puolessavälissä :D
maanantaina jatkuu sitten nokan kanssa.. oon jo ihan hyvissä vaikka ilta on nuori.. odottelen vaan tylsällä fiiliksellä koska oldsmoobile tulee pihaa hakeen cruisailee.. aamulla lähtö turkuu päin jenkki meetinkii :)
 
Vs: känni topic

Pikkujouluristeilyn voisi järjestää mutta siitä ilmoitetaan kyllä ajoissa sivuilla. Viime vuonna se jäikin väliin kun aikataulut muuttui laivayhtiön puolesta. Kohtahan sitä vois kyllä alkaa katsomaan kun eihän tässä ole kuin 5kk pikkujoulusesonkiin ;D Kerkii mukaan haluavat järjestää menonsa.

Mutta nyt siideriä...
 
Vs: känni topic

Koskaan ei oo näin käyny ja taas kävi. :) Puhelin unohtunu pizzeriaan. Mutta rehellisille karvakäsille propsit! Luuri on jo kaverin hallussa.
 
Vs: känni topic

Nooh joku kalja taas npattu, vaikkakin nyt on jo siirrytty tiukemmalle linjalle
 
Vs: känni topic

Tonde sanoi
Justiinsa. Ihan pilkkuun asti tänään, mutta onneks ei tyhjinkäsin tarvinu palata. ;)
Täähän vaatii lisäselvitystä. ??? Pilkku on 03.30 ja viesti on kirjotettu 04.09. Eli toiminta on ollu nopeeta tai sitte täs on koodailtu samaa aikaa toisel kädel tietokonetta. ;D
 
Vs: känni topic

Joo tulihan tuolla Rollossa vähän otettua,ja varmaa on että loppu kesä menee selvinpäin.
 
Vs: känni topic

Febiz sanoi
Jaa-a...Vähän jo jännittää mitä mul tapahtuu tänää, jos eksyn tohon torille... ::) ;D

EDIT. Kaverit kerto, et spyttasin torille ennen ku mentii baarii ja muutenki omat muistikuvat on aika olemattomat. :nykii

Niin käy joskus mutta tosiottajat(dokkarit) ei pysähdy siihen, vaan meno vaan paranee kun on ylimääränen paino pois :D

Joo, RMJ07 takana, 6 päivän loma, 4 päivää dokkaroitiin. Hirvee olo sen jälkeen 4 päivää. Nyt seuraava viikonloppu ihan rauhallisesti kun sitten on taas 3 päivän putki edessä(ilosaari). :-X

No ei muuta ku rautakaupast isoin naula mukaan ja pari metrii ränniä.
Voi vetää naulan päähän ja parin päivän rännit ;D
 
Vs: känni topic

Ja taas vaihteeksi sorruin tänne osastolle kirjottelemaa.. ruuvausjuomia nauttien menee ilta.. :peukku
 
Vs: känni topic

vitutusjuomaa ottelen.. MIESTEN takia taas :seina :seina :seina :seina
-viimenen kerta kun toi on syynä..se on ihan varmaa :seina :seina
 
Takaisin
Ylös Bottom