käykö 4g63 imusarja, pakosarja,virranjakaja

M

Malmari

Guest
käykö 4g63 imusarja, pakosarja,virranjakaja

4g64 kanteen

eli mulla on sapporo -83 2000 turbo ja käykö siihen kansi mikä on sapporo 2.4 etuvetoisesta
 
M

Malmari

Guest
mitä joutuu muuttamaan jos laittaa g63 turbo lohkon päälle saporo 2.4 (g64) kannen?

puristus-suhde?
nokan ajoitus?
pitäkö laittaa turbosta nokka siihen?

????

neuvokaa nyt
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
nokka: kyllä minä laittaisin turbon nokan, ei siitä nyt haittaakaan ole

lohko: tiedän erään turbo moottorin jossa oli G63 alakerta jonkun Saabin männillä. Siinä oli lisäksi reilusti madallettu kansi.

EDIT: ilmeisesti ne saabin männät ovat selvästi matalammat kuin Mitsun, koska G64 kantta oli madallettu....
 
M

Malmari

Guest
siis jos laittaisin sen kannen g63t koneeseen pusristus-suhde laskisi ? mutta kuinka paljon?

mulla on jo koneessa +0.50 ylikoko männät

saisko siitä toimivan jos laskee sitä kantta pelkästän
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
G64 kannessa on jonkun verran isommat palotilat kuin g63 kannessa, pitäis mitaat niin vois laskea puristukset..

Turbo Saabin männät sen kaverin koneessa ovat siis olleet ilmeisen matalat kun kerran kantta on siltikin madallettu...

EDIT: korjaus
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
sarjat ja jakaja käyvät kuulemma...

tuollaisen yhdistelmä moottorin tekeminen on usein pioneeri työtä, jossa voit varautua kaikenlaisiin yllätyksiin ja varmasti joudut jotain työstämäänkin....
 
M

Malmari

Guest
juu sehän on varmaa että ei se ihan helpolla mene

jos laittais vaan korkeamman kansipahvin
mutta silloin nokan ajoitus muuttuu

onse vaikeaa

olisko kellään ylimääräistä g63t kantta myydä
 
Ylös Bottom