kaasarikoneesta ruiskuun

Galant_1.8glx

Mitsubishi Galant -89 Glx & Audi A4 2.0 -03
Liittynyt
24 Huhtikuu 2003
Sijainti
Kuopio
mielipiteitä otettas vastaan:

olen ajatellut joko ostaa galanttiini uuden kaasarin (weber) tai sitten jos sais jostain joko 1.8i koneen tai pelkän ruiskun ja tarvittavat piuhat.
Onko kellään kokemusta ruiskun paikalleen laitosta kaasari koneeseen?
vai pitäisikö tyytyä vain uuteen kaasariin?

tarkoituksena olisi saada toi tankissa tapahtuva kierre kuriin...
 
1.8 ruiskua tuskin löytää kun kaikki tuon ikäiset Galantit 1.8 koneella taisivat olla kaasuttinmalleja ainenkin suomeen tuodut. Kannattaa mielummin etsiä 2.0i koneita.

Tuosta seuraavan korimallin Galantteja on muistaakseni kyllä sitten 1.8i koneilla.
 
joo tosta 88-92 galant 1.8i koneen olemassa olosta ei ole mullakaan varmaa tietoa mutta sitä seuraavan korimallin konettahan on olemassa mutta siinä on sellaisia ongelmia paikalleen laitossa että tuennat on eri paikassa ja muutenkaan sitä ei kait sais edes katsastettua sen jälkeen kun se ois paikallaan, ainakin helkamalla niin sanoivat kun kyselin yhteensopivuudesta. Enkä kehtaisi ruveta etsimään 2.0i konetta kun sitten menisi kaikki jarrut sen muut sellaiset kansa vaihtoon, tietenkin jos jostain saisi kolari auton josta sitten ottaisi osat.

saiskos tota 2.0 koneen ruiskua sovitettuun 1.8 koneeseen?
 
Takajarrut vaan menis vaihtoon. Etujarrut ykskasissa on samat kuin 2.0 GLSi:ssä.

Mut ei välttämättä maksa vaivaa. Saat alkuperäisen 2.0 litrasen kaikilla herkuilla parilla tonnilla
 
Takaisin
Ylös Bottom