KaeVuRi, E33 Galant GLSi HB -90, käyttökippo

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Vs: KaeVuRi, E33 Galant GLSi HB -90, käyttökippo

Tuosta laakerista muuten, timanttitiskiltä se tulee koko navan kanssa, motonetistä saat pelkän laakerin.
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: KaeVuRi, E33 Galant GLSi HB -90, käyttökippo

Samoin kuin tarvikeliikkeissä tulee myös navan kanssa.

Ja galantit ei TODELLAKAAN OLE HALPOJA!

Coltit/lancerit on lähes ilmaisia näihin verrattuna,mutta onhan näissä "sitä jotain" niihin verrattuna,harva nykyajankaan "perusauto" pääsee samaan kategoriaan kuin nämä.

Ja ecunhan olet varmaan jo tarkastanutkin.?
 

KaeVuRi

Holset HX35 Super
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Espoo
Vs: KaeVuRi, E33 Galant GLSi HB -90, käyttökippo

Itse asiassa Motonetista tuli myös koko napa. Se on jo vaihdettu, pitää päivittää vain päiväkirjaan.

Halvalla tarkoita osaksi sitäkin että tietotaitoa on kaveripiirissä tuohon autoon niin paljon, että ei ulkopuolisia alihankkijoita tarvitse käyttää ollenkaan ja varaosia on tässä lähimaaston varastoissa yllin kyllin ;D Ja halvempi tuo myös varmasti on kuin edellinen neliveto-Audi, kun edelsi nykyistä Lanceria ::) Mutta ajomukavuudessa yleisesti on kyllä niin iso ero tuohon Lanceriin, että olen valmis maksamaankin vähän enemmän osista ja bensasta :)

Pitää lukea auton vikakoodit. Antaako se ECUlta viat myös vai pitääkö boksi kaivaa irti ja lukea/katsoa siitä?
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: KaeVuRi, E33 Galant GLSi HB -90, käyttökippo

Ecu ei kerro jos itse on pöhkö.

Nappaat irti,ja katsot onko vielä tapahtunut tuhoa,ja jos ei ole,niin vaihda varmuuden vuoksi konkat.

Rubicon-merkkiset ovat pääsäntöisesti kaikki hajonneet,joita mitsu alkoikin käyttämään 90->.
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: KaeVuRi, E33 Galant GLSi HB -90, käyttökippo

Kaevuri käski käydä kehumassa tuota autoa, jotta kaikki tulee kateiksi. On muuten paras pohja mitä oon e3x gallussa nähny :peukku
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: KaeVuRi, E33 Galant GLSi HB -90, käyttökippo

BTW,eihän se ole kippo eikä mikään ellei se näy..

http://www.paskanmyivat.com/Colt/photos/kippo.html
 
Ylös Bottom