Kaksi kuudesta tulpasta "märkänä"!

mitsu fd25

New Member
Liittynyt
28 Tammikuu 2010
Eli etummaisen "veen" keskimmäinen ja takimmaisen vasemman laitimmainen tulppa märkänä.
Tulevat etummaiselle puolalle. Auto käy "röpöttämällä". Kierrokset 80 km:n vauhdissa 1200.
Kysymys kuuluukin onko vika pelkästään puolassa vai voiko olla myös power boxissa.
Jos vika puolassa niin mistä saisi sellaisen hommattua.
Tietääkö kukaan Mitsu Sigma 3.0 V6 151 kW tulppien kärkivälin. Mulla nuissa paikallaan
olevissa kärkiväli 2 mm.

Testasin ja tosiaankin edestäpäin ensimmäinen puola pimeänä. Pitäisi löytää tilalle toimiva.
Tietääkö kukaan mistä löytyisi.
 
Vs: Kaksi kuudesta tulpasta "märkänä"!

Mites tyhjäkäyntikierrokset,mitä silloin näyttää mittari?

Katoppa lähteekö samalta puolalta kastuneet tulpat,voi olla että syttymoduuli sökönä..
Selviää myös sillä,että nappaat tulpanjohdon irti niiltä mitkä on märkiä->jos ei vaikuta käyntiin,niin 99% moduli sökö.

Kärkiväli 1,1,ja AINOASTAAN platinatulpat!
 
Vs: Kaksi kuudesta tulpasta "märkänä"!

Lähtee samalta puolalta. Nuissa mun tulpissa tosiaankin kärkiväli
on kaksi milliä ja ne on platinatulpat.
 
Vs: Kaksi kuudesta tulpasta "märkänä"!

Tuohon ei ole oikeen muuta keinoa kuin oskilloskooppi,sillä näkee samantien onko PTU vai puola mennyt,itse kyllä epäilen vahvasti PTU:ta.
 
Vs: Kaksi kuudesta tulpasta "märkänä"!

Eikö sen puolan voi vaihtaa toisen puolan kans ristiin ja kokeilla tuleeko kipinä ???
(Näin itse muistaisin tehneeni Galantin kans)
 
Vs: Kaksi kuudesta tulpasta "märkänä"!

Tyhjäkäynnillä kierrokset parisataa.just ja just pysyy käynnissä.
Tänään aion kokeilla puolien vaihtamista ristiin. Vaihtopuolakin pitäisi
olla täällä maanantaina (löytyi Clubin jäseneltä).
Kylmänä kulkee kohtuullisesti, kun saa vauhtiin, mutta mitä lämpimämmäksi
kone tulee niin sitä huonommin kulkee.
Entä jos tosiaan vika power boxissa niin onko tietoa mistä sellainen
löytyisi.
 
Vs: Kaksi kuudesta tulpasta "märkänä"!

galanttiin löyty ihan varaosa liikkeestä noin 100e hintaan. timanttitiskillä muistaakseni 300e mutta taitaa olla eri poksi kun tossa mun 93-96 galantissa. korjaus mahdollisuus kans ehkä. http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=2550.0
 
Takaisin
Ylös Bottom