Kalis 2015

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
13.6. Järjestettävään Kalis Car showhun voitaisiin alkaa kerätä listaa kerhoparkkiin tulijoista.
Ketä lähtee mukaan? Itse menen ainakin jos ei mitään suurempaa estettä tule.
Piletit 3€ hintaisia.

Lisätietoja:
https://www.facebook.com/GoKalis
Kalis.fi

Sokos hotelli Puijonsarvesta tais saaha tuona ajankohtana jotain alennusta kun kertoi tulevansa Kalikseen em. FB:stä löytyy lisätietoja.
 

Liitetiedostot

  • kalis15.jpg
    kalis15.jpg
    124.5 KB · Lukukerrat 1,045
K

kirppu1990

Guest
Vs: Kalis 2015

Olishan se kiva jos on vapaata..
Omaa autoa ei kyllä jaksa kerhoparkkiin lahdata kun mitään uutta siinä ei ole viimevuodesta. Paitsi ruostetta ;D
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Kalis 2015

No hitto..
Kyllä sinne yksi sininenkin sitten tarvitaan.. Mutta jos jollain muulla on niin minä passaan :D
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: Kalis 2015

Kirppu1990 sanoi
No hitto..
Kyllä sinne yksi sininenkin sitten tarvitaan.. Mutta jos jollain muulla on niin minä passaan :D

Höpö höpö, kyllä sinne hommataan kaikki sateenkaaren värit nelosia ja parhaat vielä useampaan kertaan!
 

kinnunen90

New Member
Liittynyt
9 Tammikuu 2011
Vs: Kalis 2015

kai sitä vois tulla kerta kesälomaki on :D eli jos passaaa niin yks valkee nelonenki xD
 

TikiMies

Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2013
Sijainti
kuopio
Vs: Kalis 2015

Voisin tulla talviauto galantilla jos nyt saan sen maalattua ja laitettua siihen mennessä loppuun.
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Kalis 2015

http://www.kalis.fi/car-show/ilmoittautuminen

Sinne vaan kaikki tulijat ilmoittautumaan.
 

Imperio

pör pör
Club Member
Liittynyt
10 Tammikuu 2005
Sijainti
Siilinjärvi
Vs: Kalis 2015

Sitähän vois vaikka yrittää tulla (jos mökiltä malttaa) hortoilemaan paikalle kameran kanssa.
 

kinnunen90

New Member
Liittynyt
9 Tammikuu 2011
Vs: Kalis 2015

niin pittää jossai auto kyl pestä :p mut siis siinä infos mikä tuli sähärii niin oli siitä pesupaikasta tieto niin siinä lähel vois kokoontua :p
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: Kalis 2015

mä en tunne kuopiota niin hyvin että tietaisin paikkoja, viime kesänä tais kokoontuminen olla ennen kuopiota shellin pihalla, pyörähdin ite siin mutta en ehtinyt käydä itse tapahtumassa.
mut nyt tarvittaisiin kuopion poikia kertomaan missä kannattaa kokoontua ja peseekö auton tuon tapahtuman paikalla vai jossain muualla :peukku
 

TikiMies

Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2013
Sijainti
kuopio
Vs: Kalis 2015

Eipä tainnu keretä galantti näihin karkeloihin... no yritystä on kuitenkin vielä jatkettava ja ens yö kitattava/hiottava. Jospa sen lauantai aamuna sais maalattua niin illalla pääsis jo kalikseen, mutta ei vaan passaa paljoa kylkiin sitten nojailla :D
 

Lesea

But did you die?
Liittynyt
26 Tammikuu 2014
Sijainti
Nurmes
Vs: Kalis 2015

Täällä ois nyt jarruja maalattu ym. vielä kunnon puhdistus autolle niin kehtaa viedä vaikka oonki takin kääntäjä ;D
 
Ylös Bottom