Kampiakselin hihnapyörän lukitseminen (4G32)

miikka

New Member
Liittynyt
1 Joulukuu 2003
Ajattelin käyttää vesipumpun Celestestä irti ja samalla vaihtaa jakohihnan. Mutta tuo kampiakselin hihnapyörä pitäs saada ensin irti. Milläpäs lukitsen kampiakselin, jotta saan pultin auki? Vauhtipyörälle en löytänyt mitään lukituspaikkaa. Voi toki olla että jäi huomaamattakin. Pulttipyssyllä ampuminen ei ole mieluisin vaihtoehto, kun ei jaksa/huvita irrotella syyläriä ja muuta hilua siitä edestä.
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: Kampiakselin hihnapyörän lukitseminen (4G32)

Iso pykälä päälle ja käsijarru tiukalle, niin itse tein.
 

miikka

New Member
Liittynyt
1 Joulukuu 2003
Vs: Kampiakselin hihnapyörän lukitseminen (4G32)

nostokurki sanoi
Iso pykälä päälle ja käsijarru tiukalle, niin itse tein.

Koko päivän kun nyhrää hallilla niin eipä tule se yksinkertaisin ratkaisu mieleen. Voi venäjä.

Triple-facepalm.jpg
 

Teemu_Laakso

Huonot hanskat, työtähylkivää nahkaa...
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Mäntsälä
Vs: Kampiakselin hihnapyörän lukitseminen (4G32)

Itse irrotan yleensä startilla. T-väännin tai räikkä lukkoon sopivasti runkopalkkia tai maata vasten ja sitten varovasti starttia käyttää... Kantsii varmaan ottaa sytkä pois pelistä ettei pamahda käyntiin.
 
Ylös Bottom