Kampiakselin underdrive -hihnapyörät

Teemu_Laakso

Huonot hanskat, työtähylkivää nahkaa...
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Mäntsälä
Sigmasta meni pari pari päivää sitten hihnapyörä rikki. Ulkokehä irtosi kumivulkanoinnistaan mutta onneksi kovin suurta vahinkoa ei päässyt tapahtumaan.
Näitä hihnapyöriä ei ole kovin helposti saatavissa, joten tilasin Kiinasta alumiinista sorvatun viriviri hihnapyörän.
Nämähän ovat hieman pienempiä kuin alkuperäiset, joten laturi, ohjaustehostin ja ilmastointi pyörivät n. 20% hitaammin. Siitä nimi "underdrive" - niitä ajetaan alinopeutta.
Onko kellään kokemuksia, autosta riippumatta että tuleeko ohjauksesta jäykkä, viileneekö koppi kunnolla, ja riittääkö lataus kun apulaitteet pyörivät hitaammin?
 
Vs: Kampiakselin underdrive -hihnapyörät

Mulla ollu 3000gt underdrive hihnapyörä 50tkm
Ei mitäänheikkoa VIILENEE!
 
Vs: Kampiakselin underdrive -hihnapyörät

Onko kyseessä vanhempi vai FL Sigma, niitähän on kahta mallia pyöriä..
 
Vs: Kampiakselin underdrive -hihnapyörät

Rockautossa ainakin on tarvikkeena hihnapyörää n.60e hintaan joten alle satasella täällä kotona.

Tehostimen hihnan mallissa kai edellä mainittu ero malleissa.
 
Vs: Kampiakselin underdrive -hihnapyörät

Ei täälläkään mitään ongelmia.
Mun mallissa vain laturin/ilmastoinnin hihna on lyhyempi,
ohjaustehostimen hihna on vakio, ja näin uskoisin olevan muissakin.
 
Vs: Kampiakselin underdrive -hihnapyörät

Tässä hihnapyörässä on ohjaustehostin myös moniurahihnalla. Eli kait FL vaikka korissa onkin vielä vanhan mallin sumuvalot ym.
 
Takaisin
Ylös Bottom