Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04
^Joo Laten kanssa osittain samoilla linjoilla. Mut ei tätä mihinkään urheilu autoon/urheilulliseen ajoon tarkoitettuun autoon (Niin. Evo ei tosiaan ole urheiluauto mutta on se melkopaljon urheilullisempi
) pidä eikä saa verrata. Moottori on tosiaan järkyn hengetön (tai siis onhan siellä potentiaalia, mutta se potentiaali on jaettu koko kierrosalueelle :
), ja siinäkin olet oikeassa että hajuton ja mauton. Mutta näin ajamisen kannalta niin sellaisiahan ne nopeat vaparit yleensä on? Täysin lineaarinen vääntökäyrä ja pitkä vetoalue. Noissa nopeissa peleissä on vaan potentiaalia melko paljon enemmän ja se ilmenee yleensä ihan eri kierrosluvuilla
Mä haluan myös tietää tuosta modista millä sen kierrosten noston saa pois
Oon jotenkin tottunut nostamaan kaasun ennen itse vaihtoa. Mutta on se kyllä harmittanut joskus.
Ilmasesta ylläpidosta on pakko kommentoida että 90tkm huollot on aika hinnakkaita (siis osiltaan), se on kuitenkin 4G63, mut eihän täs muuten oikee mitään oo ollu. Jos jotain pitää vaihtaa niin kysäse täällä/04-07 lanccu topicissa eka. Mä/joku muu on saattanu ratkasta jo. Esim. Puslia ei kannata timantti-tiskiltä hakea juuri ikinä.
Latelle toitotan edelleen: Farkun takapenkki on säädettävä (selkänojan kaato). Taatusti epämukava jos on pystyasennossa
Eikä tuo puhetaajuuden melukaan mikään älytön ole, mutta matalilla taajuuksilla on kyllä melkoinen humina.