KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Urran sanoi
Miten laitoit kotelon kiinni?
Pikakiinnityksellä..

Tavaran kuljetukseenkin tuota joskus HARVOIN käytän,niin pakko oli tyytyä tuollaiseen ratkaisuun.

Eli kuormaliinalla,kulkee penkin selkänojan "lenkin"&alapohjan kiinnityspisteen läpi,ja kotelossa subin suojana metallikiskot,joiden kautta taas liina köytetty.

Ei kaunis,mutta ajaa asiansa ja on nopea poistaa.
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Juu sitä juuri meinasin kun farkussa tosiaan tulee aina aika ajoin tarve ottaa kamaa reilummalti kyytiin ja jokin tosi nopee systeemihän tohon pitää kehittää jos sitä tilaa haluu käyttää ;D
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Urran sanoi
Juu sitä juuri meinasin kun farkussa tosiaan tulee aina aika ajoin tarve ottaa kamaa reilummalti kyytiin ja jokin tosi nopee systeemihän tohon pitää kehittää jos sitä tilaa haluu käyttää ;D
No kääpiötilathan tuossa on,eli jos vähänkin pitää tavaraa kuljettaa otan kyllä pakun.

Jonkun katuharjan yms mikä juuri ja juuri mahtuu kyytiin voikin kuskata,mutta kaikkeen suurempaan paku.
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Nyt siis puhutaan autosta mihin mahtuu mm. iso edestä täytettävä höyrytoiminnollinen pesukone (LG, en ota vastuuta muista) konttiin kaatamatta penkkejä :D Ilmeisesti riippuu siis perspektiivistä tuo tila :D IMO pieneksi farkuksi tässä on aivan jäätävä paksi.

Mutta miksi farkku vs. sedan jos tila ei tarpeen?
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Urran sanoi
Ilmeisesti riippuu siis perspektiivistä tuo tila :D IMO pieneksi farkuksi tässä on aivan jäätävä paksi.

Mutta miksi farkku vs. sedan jos tila ei tarpeen?
No kyllä nyt isossa kontissa useempi kuutio saa olla tilaa että itse sanon isoksi..

Makuasia,itse tykkään enemmän tuosta farkusta kuin sedanista.
Sillai pervolla tavalla.
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

ST sanoi
No kyllä nyt isossa kontissa useempi kuutio saa olla tilaa että itse sanon isoksi..

Sillai pervolla tavalla.
No mut jos auto on sen näkönen et sillä kuuluu ajaa lastenhuoneen ajorata matolla niin eikai siinä nyt täysperävaunullisen tavaratilaa voi olla :D

Asia selvä.
 

Ronttu

New Member
Liittynyt
13 Tammikuu 2013
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Mun pitäis vaihtaa takajarrulevyt, niin onko tässä mallissa käsijarrukengät siellä jarrulevyjen keskiössä sisällä, meinaan jos on, niin taitaa jäädä sitte multa tekemättä :D ?
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Sori vastaan ST:n puolesta: On mutta minkä ihmeen takia jäis levyjen vaihto tekemättä?

Ehkä maailman helpoimpia rakenteita. Ota vanne pois, satula pois ja reilu kiskaisu levystä tai pahimmassa tapauksessa kaks (olikohan) 8mm pitkää pulttia levyn niille tarkoitettuihin kohtiin kiinni ja kiristäen -> levyn pitäisi olla kädessä (olettaen siis että käsijarru on about säädöissään). Näin karrikoiden. Toki kannattaa pultteja laittessa varmistaa ettei siinä kohtaa ole takana mitään ja jos jostain syystä levy tarraa kiinni eikä lähde niin ottaa levyssä olevan kumitulpan irti ja säätää kenkiä löysemmälle. En nyt kuollaksenikaan muista miten se mystisen nyrkkisääntö meni, kun käsijarru säädetään takas mutta olikohan se niin et säädetään kiinni asti ja siit kolme naksuu takas? :D
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Urran sanoi
Sori vastaan ST:n puolesta: On mutta minkä ihmeen takia jäis levyjen vaihto tekemättä?

Ehkä maailman helpoimpia rakenteita. Ota vanne pois, satula pois ja reilu kiskaisu levystä tai pahimmassa tapauksessa kaks (olikohan) 8mm pitkää pulttia levyn niille tarkoitettuihin kohtiin kiinni ja kiristäen -> levyn pitäisi olla kädessä (olettaen siis että käsijarru on about säädöissään). Näin karrikoiden. Toki kannattaa pultteja laittessa varmistaa ettei siinä kohtaa ole takana mitään ja jos jostain syystä levy tarraa kiinni eikä lähde niin ottaa levyssä olevan kumitulpan irti ja säätää kenkiä löysemmälle. En nyt kuollaksenikaan muista miten se mystisen nyrkkisääntö meni, kun käsijarru säädetään takas mutta olikohan se niin et säädetään kiinni asti ja siit kolme naksuu takas? :D

Urranhan voisi tehdä oman päiväkirjan tämän tilalle. :peukku
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

:eek:fftopic
Muuten voisin mut oon ihan sika laiska noiden kuvien uppimisessa ja mä inhoon lukee teksti -projektitopicceja ite :D Ja oikeesti, ketä kiinnostaa joku perhewagonin ylläpitohuollot? ST sentään teki vähän enemmän :)
 

Haanpää

New Member
Liittynyt
7 Tammikuu 2011
Sijainti
Valkeakoski
Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

Ite oon kiristäny käsijarrun silleen että vetäny rissasta kengät kiinni rumpuun ja naputellu vasaralla muutaman kerran rumpua, jonka jälkeen kiriny uudestaan kiinni ja sitten pari napsua takaisin. Menee usein yllättävän paljon vielä naputtelun jälkeen kiinni päin kun mekanismi asettuu paikoilleen. Mutta jokatapauksessa helppo homma tehdä itse :peukku
 
Ylös Bottom