Keskustelua muiden merkkien ostamisesta

Teemu T.

Member
Liittynyt
10 Tammikuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Keskustelua muiden merkkien ostamisesta

Ja minua kiinnostaa suuresti se EU- ja non-EU-case. En haluaisi etsiä autoa EU:n alueelta. Koskahan hallinto-oikeuksista voisi odotella vastauksia, että pitääkö Tullin tekemä linjaus?
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Keskustelua muiden merkkien ostamisesta

Teemu T. sanoi
Vaihtoehdot tällä hetkellä:
Challenger SRT8 392 2011-
Challenger Hellcat
Tesla (malli?)
EVO X

Näistä vain kaksi jälkimmäistä olisi itselleni vaihtoehtoja. Rahasta riippuen sitten jompi kumpi niistä.
 

nokonzok

Active Member
Yritys
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: Keskustelua muiden merkkien ostamisesta

Teemu T. sanoi
Ja minua kiinnostaa suuresti se EU- ja non-EU-case. En haluaisi etsiä autoa EU:n alueelta. Koskahan hallinto-oikeuksista voisi odotella vastauksia, että pitääkö Tullin tekemä linjaus?

Hallinto-oikeutta saa odottaa varmuudella pitkälle ensi vuoden puolelle. Itse taidan tehdä kantelun oikeusasiamiehelle. Ei sieltäkään pikaisia vastauksia saa, mutta todennäköisesti nopeammin kuin haosta.
 

Teemu T.

Member
Liittynyt
10 Tammikuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Keskustelua muiden merkkien ostamisesta

Siinä uskossa olen itsekin, että aikaisintaan ensi vuoden syksyllä voisi jotain odottaa.
 

Jr-

Member
Liittynyt
21 Joulukuu 2006
Sijainti
Saviseutu
Vs: Keskustelua muiden merkkien ostamisesta

Ai ai kun on autokuume päällä, parista uudesta autosta onkin jo sähköpostissa tarjous. Kai tässä pitää Nokon vinkistä ottaa koppi ja venyttää hankintaa muutama kuukausi.
 

3x

Member
Liittynyt
3 Elokuu 2010
Vs: Keskustelua muiden merkkien ostamisesta

Halvin ratkaisu tilaongelmaan ( Grandis ) on laittaa iso ( 90 cm ) suksiboxi katolle. Sinne kaikki vaate ( 2 +4 + koira )yms pakkasenkestävät kyytiin. Meilläkin oli siellä pulkat , sukset, monot jne. Boxin saa helposti nostettua pois ns vaimon avustuksella ja seinään vasten "lonkeroilla" varastoitua kellarin tms koppiin.
 

Teemu T.

Member
Liittynyt
10 Tammikuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Keskustelua muiden merkkien ostamisesta

Teemu T. sanoi
Meneekö yksinpuheluksi, mutta täytyy herätellä vähän tätä. Sain Challengerin myytyä suoralla kaupalla. Vähän sekavissa tunnelmissa (taas kerran) ollaan ja mietitään kaikenmoista...

Vaihtoehdot tällä hetkellä:
Challenger SRT8 392 2011-
Challenger Hellcat
Tesla (malli?)
EVO X

Joku voisi varmaan sanoa, että toi tyyppi on sekaisin...

No niin. Kävin viikonloppuna Ruotsissa ostoksilla ja mukaan tarttui Jeep grand cherokee SRT8. Borlan putkisto, Bilsteiniä alusta, Mopar oem cold air intake, metallihohtosininen, takarenkaat 305-leveet.
Eihän tää mikään Mopar-foorumi ole ja sanokaa yäk. Mutta me likes
431 hv.

0B7vEL8wQ5ER7bk9WRDl2MzAzdWRwX0RwM21Ic0VsUWFsOHU0=w308-h230-p-k-nu-iv2
 
Ylös Bottom