- Liittynyt
- 5 Tammikuu 2003
- Sijainti
- Lahti
Niin ja ihan vaan pointtina tästäkin autosta, että kyllä se on nimenomaan tässäkin tapauksessa tuo VAG-dieseli, joka on p@skonut, eli jos menee ostamaan jonkun saman konsernin koneella olevan, ihan minkä vaan merkkisen kulkineen, niin kyllähän ne ominaisuudet (turbot, kannet, lohkot, suuttimet, suuttimen johtosarjat, hihnapyörät, näppärät öljynsuodattimet, ilmamäärämittarit, kaksoismassavauhtipyörät, jäätyvät huohottimet, jne jne) seuraavat mukana. Sanoo tämän palstan VW-fanit mitä hyvänsä.
PS: jännästi ne VAG-pojat on osanneet (mukamas) myydä kaikki ne vialliset koneet näihin Mitsuihin, ja ilmeisesti säästäneet ne hyvät itselleen? Siihen tulokseen tulee aika äkkiä, kun tätäkin palstaa tuosta lukee etiäpäin.... :
PPS: miksi mm. Moponetissä myydään VAG ilmamäärämittareita melkeinpä suodatinhyllyn vierestä? A) siksi koska ne on tosi hyviä ja niitä ei koskaan mene vai B) siksi koska niitä menee melkein samaa tahtia kuin putsareita..?
PS: jännästi ne VAG-pojat on osanneet (mukamas) myydä kaikki ne vialliset koneet näihin Mitsuihin, ja ilmeisesti säästäneet ne hyvät itselleen? Siihen tulokseen tulee aika äkkiä, kun tätäkin palstaa tuosta lukee etiäpäin.... :
PPS: miksi mm. Moponetissä myydään VAG ilmamäärämittareita melkeinpä suodatinhyllyn vierestä? A) siksi koska ne on tosi hyviä ja niitä ei koskaan mene vai B) siksi koska niitä menee melkein samaa tahtia kuin putsareita..?