Kevät / Kesä Mitsu-miitti Pohjanmaa / Keski-Pohjanmaa / Etelä-Pohjanmaa

[elle]

@Nordschleife
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Tykkäykset
19
Sijainti
Pietarsaari / Jakobstad / Jeppis ;-)
huhuuu.... kaikuuko täällä?

vai, löytyykö pohjanmaalaisia (Pohjanmaa / Keski-Pohjanmaa/ Etelä-Pohjanmaa.. ja miksi ei Pohjois-Pohjanmaakin ;D) jotka haluaisivat kokoontua jossain keväällä / kesällä?!

tänne ideat / keskustelut!

outonaapuri

Member
Club Member
Tykkäykset
1
Vs: Kevät / Kesä Mitsu-miitti Pohjanmaa / Keski-Pohjanmaa / Etelä-Pohjanmaa

Voishan tuota tulla, tosin yhtään mitsua ei ole katuliikenteessä.. :seina

Miten ois talvimiitti ens talvelle ja mä voin pienehkölle porukalle tarjota jäärataa ajettavaksi? Mitään virallista tapahtumaa ei voi järkätä koska ei ole "virallinen" rata, mutta jos pienellä porukalla niin järjestyisi.. Jos mulla ois galantti kasassa niin sillä saisi ajaakkin, jos omat puskurit pelottaa ;D

Tamus

Diamonds are a Girl's Best Friend
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Tykkäykset
11
Sijainti
Ylöjärvi

Joo! Koska mä nyt hengaan sen 3+ päivää viikossa siellä pohjammaalla, niin tuun kyllä jos aikataulu sopii. Mullei tosin ole ainakaan vielä Mitsua niillä nurkilla, mutta sekin korjaantunee kevään aikana.

outonaapuri

Member
Club Member
Tykkäykset
1

Siitähän ois tulossa h,yvä miitti, yks mitsu ja kaks käyttöautoilijaa ihmettelemässä ;D

Toki tajusin myös tässä, että pohojammaalta on melko pitkä matka tänne pohjois-pohjammaan itänurkkaan, jos tuota jäärata ajatusta lähtee miettimään. Toki kaverilla ois jonkinlainen varmaan tuolla pohjois-pohjammaan eteläpäässäkin jonne voisi myös päästä jos kiltisti kysyis. Toki tälle talvea ei enää ehdi.

Saattas tuota tokkiinsa kesälläkin käydä naamoja ihmettelemässä etelämpänäkin ja samalla kiertää kavereiden hallit kaljottelemassa.

Ylös Bottom