jcarlson
New Member
- Liittynyt
- 21 Tammikuu 2006
En viitsinyt tuonne paikkaluku-threadiin laittaa kun on tarpeeksi pitkä jo ja menisi vähän asian vierestä.. Mutta millaisia ehdotuksia on helpohkoon (tässä tapauksessa nelosen) kevennykseen leimalle niin että vähintään 4, toivottavasti 5 paikkaa tulisi kätevästi?
Ilmiselvät on tietysti:
- Vararengas, tunkki, työkalut ja muut irtoroinat pois
- Helposti irtoavia verhoiluja, lattiamattoja etc.
- Tankki ja muut nesteet mahdollisimman vajaiksi
- Kevyet vanteet ja renkaat (orkkis OZ:t taitaa olla kohtuu keveät jo ja 16" pienemmät ei sovi)
Noilla ehkä 60-70kg voisi saada pois? Mihinköhän asti riittää? Onko siis kokemuksia paljonko vakio GSR nelonen esimerkiksi on konttorilla painanut eli paljonko poikkeaa ilmoitetusta omamassasta. Kyseessä nyt siis liki vakioauto, 3" putkella ja säätöalustalla vain.
Haku tagit: evo1, evo2, evo3, evo4, evo5, evo6, evo7
Ilmiselvät on tietysti:
- Vararengas, tunkki, työkalut ja muut irtoroinat pois
- Helposti irtoavia verhoiluja, lattiamattoja etc.
- Tankki ja muut nesteet mahdollisimman vajaiksi
- Kevyet vanteet ja renkaat (orkkis OZ:t taitaa olla kohtuu keveät jo ja 16" pienemmät ei sovi)
Noilla ehkä 60-70kg voisi saada pois? Mihinköhän asti riittää? Onko siis kokemuksia paljonko vakio GSR nelonen esimerkiksi on konttorilla painanut eli paljonko poikkeaa ilmoitetusta omamassasta. Kyseessä nyt siis liki vakioauto, 3" putkella ja säätöalustalla vain.
Haku tagit: evo1, evo2, evo3, evo4, evo5, evo6, evo7