Kirjautumisvirhe

rakotulkki

Member
Liittynyt
8 Syyskuu 2015
Moi,

Miksi en pääse kirjautumaan ulos sivustolta, ilmoittaa sisäisestä palvelin virheestä.....ollut jo muutaman päivän. ???
 
Vs: Kirjautumisvirhe




Haloo... onko "ylläpito"... ->

P.A.I.K.A.L.L.A !!?? :nykii

mitsub61a3a3bdeab01f3.png
 
Vs: Kirjautumisvirhe

Webmaster on ollut reissussa mutta hänen piti palata kotiin tänään illalla. Eli korjaavia toimenpiteitä pitäisi olla tiedossa lähiaikoina.
 
Vs: Kirjautumisvirhe

Basbarduu sanoi
Webmaster on ollut reissussa mutta hänen piti palata kotiin tänään illalla. Eli korjaavia toimenpiteitä pitäisi olla tiedossa lähiaikoina.



KIITOS ! tiedosta :peukku
 
Vs: Kirjautumisvirhe

Sitä en tiedä, mutta kirjautumissession tiedot tallentuu evästeenä selaimeen. Eli tämän foorumin cookien (tai kaikkien keksien) poistamisella istunto tänne katkeaa.
 
Vs: Kirjautumisvirhe

Joopa joo... uloskirjautuminen onnistuu tyhjentämällä sivuhistoria, ainakin minulla. Aiemmin ihan normaalista=kirjaudu ulos.
 
Vs: Kirjautumisvirhe

Ei auttanut sivuhistorian tyhjentäminen. Minäkin olen ollut sisäänkirjautuneena jo monta vuorokautta kun pois ei pääse!
 
Vs: Kirjautumisvirhe

Olihan cookiet, evästeet tai keksit valittuna kun tyhjensit?
 
Vs: Kirjautumisvirhe

Ja kokoajan ei kuitenkaan ole online tilassa. Ainoastaan silloin kun sivusto sinulla auki
 
Vs: Kirjautumisvirhe

Tämä ongelma on hieman vaikea toistaa, koska minulla tätä ongelmaa ei toistu.. joten en pysty selvittää missä mennään vikaan.. Mut jotenkin luulen että tuo liittyy nuihin sessioihin tai sivustosta tallennettuihin kekseihin omalla koneella
 
Vs: Kirjautumisvirhe

J. Puhakka sanoi
Tämä ongelma on hieman vaikea toistaa, koska minulla tätä ongelmaa ei toistu.. joten en pysty selvittää missä mennään vikaan.. Mut jotenkin luulen että tuo liittyy nuihin sessioihin tai sivustosta tallennettuihin kekseihin omalla koneella
Tämä sama ongelma itselläkin, kolmella eri koneella ja kännyllä..

Ja on poistettu keksit ja kaikki mahdollinen, mutta ei apua.
 
Takaisin
Ylös Bottom