Kiveniskukalvo?

Puusilmä

No logo.
Liittynyt
6 Tammikuu 2008
Eli onko kukaan laittanut autoon umpiodenpäälle kiveniskukalvoa ja onko värilliset sellaiset lailliset?
 

progress

New Member
Liittynyt
14 Tammikuu 2008
Vs: Kiveniskukalvo?

ei ole lailliset,kaikenlainen valojen maalailu/kalvottaminen ei kelpaa konttorilla.
eriasia huomaako jos ihan kirkkaan laittaa,toisaalta onko noista mitään hyötyä?
 

Twilight

New Member
Liittynyt
30 Joulukuu 2007
Vs: Kiveniskukalvo?

Mun autossa oli sinertävät kalvot, ihan hienon näköiset. Mutta söi valotehoa vakionakin heikoista valoista.
 

Biim

New Member
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Vantaa
Vs: Kiveniskukalvo?

progress sanoi
ei ole lailliset,kaikenlainen valojen maalailu/kalvottaminen ei kelpaa konttorilla.
eriasia huomaako jos ihan kirkkaan laittaa,toisaalta onko noista mitään hyötyä?

Kyllähän valoja maalailla saa kunhan se ei vaikuta millään tasolla valotehoihin. Omasta maalailin umpioiden sisällä olevat kehykset ihan ulkonäön vuoksi. Itse kehyksillähän ei ole osaa eikä arpaa valotehon kanssa. Päällä olevan muovikuoren maalaus/kalvotus olisi sitten jo laitonta.
 

MVa~1

Liian korkea ja liian matala..
Liittynyt
4 Syyskuu 2006
Sijainti
Rovaniemi
Vs: Kiveniskukalvo?

Mutta huomaako sitä sitten kukaan? Kaveri laitto Audiin siniset kalvot, ja kun on siististi laitettu, niin ei sitä oo kukkaan koskaan huomannu. Ja onhan ainakin jotkut kiveniskukalvot "Ruotsin katsastusviranomaisen hyväksymiä". Ei toki taida Suomessa paljoa auttaa jos joku muu on ne hyväksyny.

Itse olen pajeroon suunnitellu noita sinisiä kalvoja. Ois tuo sininen väri sitten kaikissa valoissa.
 

hessu

Member
Liittynyt
26 Helmikuu 2006
Sijainti
Kajaani - Hanko
Vs: Kiveniskukalvo?

kalvo1.jpg


Mulla oli ajovaloissa siniset kalvot ja otin ne katsastukseen pois. Kysyin sitten näistä kiveniskukalvojen laillisuudesta ja kyllähän se vastaus oli että ei saa laittaa. Heikensivat valotehoja aika huomattavasti.

Hez
 

Twilight

New Member
Liittynyt
30 Joulukuu 2007
Vs: Kiveniskukalvo?

hessu sanoi
kalvo1.jpg


Mulla oli ajovaloissa siniset kalvot ja otin ne katsastukseen pois. Kysyin sitten näistä kiveniskukalvojen laillisuudesta ja kyllähän se vastaus oli että ei saa laittaa. Heikensivat valotehoja aika huomattavasti.

Hez

Aivan samanlaiset kalvot oli omassa.
 

osku

RS -04
Liittynyt
23 Kesäkuu 2005
Sijainti
Uusmaa
Vs: Kiveniskukalvo?

hessu sanoi
Mulla oli ajovaloissa siniset kalvot ja otin ne katsastukseen pois. Kysyin sitten näistä kiveniskukalvojen laillisuudesta ja kyllähän se vastaus oli että ei saa laittaa. Heikensivat valotehoja aika huomattavasti.

Hez

Mä katsastin aikanaan korollaani nämä xenonteipit ajovaloos. KAIKESTA muusta valitti, mutta valot kelpas :)
 

Twilight

New Member
Liittynyt
30 Joulukuu 2007
Vs: Kiveniskukalvo?

osku sanoi
Mä katsastin aikanaan korollaani nämä xenonteipit ajovaloos. KAIKESTA muusta valitti, mutta valot kelpas :)

Juu, ei katsuri minunkaan kalvoista mitään sanonut. Otin itte pois ku oli h*lvetin rumat ja söi sitä valotehoo.
 
Ylös Bottom