koelaudan maalaaminen

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
jossain oli kyllä topikki mutta en sitten löytänyt :-[ ....

eli pitäisi maalailla L200 koelauta... mitä laittaa pohjusteeksi ja millainen maali olisi toimiva tuossa muovissa?
 
Vs: koelaudan maalaaminen

Lähetä mulle, tehään siisti ja hieno ja uniikki. Skydiver tietää mistä puhutaan ;)

Hyvä muoviprimer tai sitte hyvä pinnan karhennus ja epoksipohjamaali alle. pinnalle sitä mitä haluat. Muttei motonetista.
 
Vs: koelaudan maalaaminen

Kannattaa miettiä värivaihtoehto tarkasti,kaveri maalas oman valkoiseksi niin oli kiva ajaa aurinkoisella kelillä ;D
 
Vs: koelaudan maalaaminen

värihän olisi tumman harmaa, harmaa musta sisusta kun on tulossa.

Uitto: ei mulla taida olla varallisuutta teetättää niin hienoa... pitää pysyä suht budjetti hommissa :-\
 
Vs: koelaudan maalaaminen

Saakos maalaamalla semmoista heijastamatonta mattapintaa järkevästi, vähänkuin nukattu tms. Itseä ärsyttää juuri tuo auringon peilailu.
 
Vs: koelaudan maalaaminen

MakeM sanoi
Saakos maalaamalla semmoista heijastamatonta mattapintaa järkevästi, vähänkuin nukattu tms. Itseä ärsyttää juuri tuo auringon peilailu.

Tuo aine ja sillä saatava lopputulos mitä UITTO- käyttää, on heijastelematon ja kestää pesua ja peruskulutusta hyvin. Helkkarin hyvä tuote! :peukku Nukkaus on niin kauan hyvä kun pysyy puhtaana eikä sitä hipelöidä, mutta siihen se sitten jääkin minun mielestä.

Täytyy ottaa pari sisustan osaa joku kerta pääkaupunkiseudun miittiin mukaan, niin näet millaista pintaa sillä tulee.
 
Takaisin
Ylös Bottom