Kumma sytytys vika

Liittynyt
3 Kesäkuu 2013
Tykkäykset
6
#1
Kiihdyttäessä niin välillä nykii ja pahasti ja välillä paukuttaa imusarjaan.
Muuten kyl kone käy aivan nätisti ja kiihtyy kuin pitää silloin ku ei sekoile,
Eteenkin nyt ku vaihdoin suuttimet ja putsasin bensa filtterin moskasta.
Mietinkin nyt mistä vikaa pitäis alkaa etsiä.
Vika koodeja ei anna
 
Liittynyt
3 Kesäkuu 2013
Tykkäykset
6
#3
Ulkpuolisesti hyvältä näyttävät ja tulpilla ei ajettu ku 500km Mietinki täs nyt sitä sytytyksen vika anturia sen kuores reikä (tilasin kyl semmosen kiinast joka tapauksessa)
kovin on randomia se vika kyl
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Tykkäykset
24
Sijainti
Riihimäki
#5
jos se imusarjaan paukuttaa nii sielhä jää joku venttiili sit auki väärään aikaan, oisko päässi hihna venymään tai kiristin menny tms? tai sit jotain siellä kupin välissä et venttiilin kuppi ei istu maljaan iha kokonaan?
 
Liittynyt
3 Kesäkuu 2013
Tykkäykset
6
#6
jos se imusarjaan paukuttaa nii sielhä jää joku venttiili sit auki väärään aikaan, oisko päässi hihna venymään tai kiristin menny tms? tai sit jotain siellä kupin välissä et venttiilin kuppi ei istu maljaan iha kokonaan?
Tätä itsekkin mietin mutta käy ku kissa purr purr ku käy ja alipaine/turbo mittari ei näytä kummia.
Pitää kai ne muovit repiä irti ja tupla varmistaa vaikka kirsitin on uusi se on ollu irti 4 kerta...
Ja kattoa lähemmin puolia jos siel ny olis se perinteinen tähtisäde tikku syndrooma tullu.
 
Liittynyt
3 Kesäkuu 2013
Tykkäykset
6
#8
Bilteman P9 pitäis vastata NGK BKR7EIX,
En kyl jaksanu repiä muoveja tänään mutta tuli todettua että Vain paineen alla nää oikuttelut voi tapahtua siinä ku rupee olemaan sen 0.40
 
Liittynyt
3 Kesäkuu 2013
Tykkäykset
6
#9
Nyt ku on tullu jokunen Anti:coffee: otetettua niin muistakin että oli pala tuota sähkösarjan suoja muovia imu sarjas ku laitoin kii jos se sit olis sulannu venttiliin ?
ei prkl tää menee jo Aliens tasolle.
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Tykkäykset
24
Sijainti
Riihimäki
#10
Bilteman P9 pitäis vastata NGK BKR7EIX,
En kyl jaksanu repiä muoveja tänään mutta tuli todettua että Vain paineen alla nää oikuttelut voi tapahtua siinä ku rupee olemaan sen 0.40
itsellä tullu kyllä huolia aina jos ollu jotakut muut ku mitsun omat tai NGK:t varsinki turbo vehkeiden kanssa
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Tykkäykset
205
#12
Ois tosiaan ehkä viisainta kokeilla vaikka nuilla hyväksi havaituilla NGK:n tulpilla ekana. Ja ole tarkkana sen momentin kanssa ettei mene liian tiukalle.
 
Liittynyt
3 Kesäkuu 2013
Tykkäykset
6
#14
Joku muu häikkä sähkös myös pimeni lautaus/stereo ja mittaristos kaikki valot palo oudoin hämminä (samaku jos akku johto irti koneen käydes) ja ku tärisi kuopast palasi Noh kuhan kk vaihtuu uudet tulpat ngk ja kunhan selkä antaa myöten ruveta johtoja tutkimaan.
 
Liittynyt
3 Kesäkuu 2013
Tykkäykset
6
#16
Laturin pätikvät johdot korjattu ja sytytysvika anturin liitin vaihdettu sulake rasian plussat kiristetty ja on jo aikamoinen ero vähä kaikessa.
Joku niistä ohuemmista johdoista "pätki" laturiin,
Nyt tomii boom boom äänet ja konekkin tuntuu toimivan ok.
Uus K&N paneeli ilma filsu tulee tänään ja NGK't sitte ku on taas rahaa tilillä.
Mutta toivon mukaan ainakin pahimmat oireet ovat nyt pois ei tuntunu pätkivän ainakaan ku metäs käytiin dogin kera.
Tais se pätkivä johto just pätkiä ku oli eniten vääntöä.
Jos ongelma palaa niin tulpat/puolat
 
Liittynyt
3 Kesäkuu 2013
Tykkäykset
6
#18
Tasanen kuin vaaka kultaliikkees nyt ku ussi K&N ilma filsu ja "nollattu"
Mutta Ku ahdot Nousee Palaa "taka sytytys" Noh tulpat pitäis olla keskiviikkona liikkees, ja huomen katon ne merkit.
Toivon mukaan sil sit korjantuu jos ei Palaan asiaaan,
P.S
wanhan koneen yhdes puolas oli just sitä tähtisäde tikku syndroomaa suoraan kanteen ilma putken alla mut WD-40 ja paksu pala polvisuojaa korjas siin,
 
Ylös Bottom