Kunnioitettavaa pioneerihenkeä!

Tunari-82

Active Member
Liittynyt
14 Maaliskuu 2005
Vs: Kunnioitettavaa pioneerihenkeä!

Olenkin tuon Tiira ykkösen bongannut siellä tikkakosken ilmailu museossa.
 

MVa~1

Liian korkea ja liian matala..
Liittynyt
4 Syyskuu 2006
Sijainti
Rovaniemi
Vs: Kunnioitettavaa pioneerihenkeä!

Tainnu kaveri saaha useammatkin sakot tuolla lentokoneellaan. Ilmailuvuranomainen ei oikein tykkää ku ei saa omiaan välistä kaikenmaailman lupamaksuina viedä..

No joo.. tiedän että turvallisuudetahan se kyse on noissa luvissa, mut jos kaveri luottaa itteensä eikä toisia ainakaan viel oo vahingoittanu niin minkäs tuolle tekee.
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Kunnioitettavaa pioneerihenkeä!

MVa~1 sanoi
mut jos kaveri luottaa itteensä eikä toisia ainakaan viel oo vahingoittanu niin minkäs tuolle tekee.
HUOM!

Ja tekee kaiken tämän OMILLA maillaan,jolloin minun oikeustajun mukaan siihen ei kellään pitäisi olla mussuttamista!
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Kunnioitettavaa pioneerihenkeä!

Kädentaitoa tuntuu löytyvän. :peukku

Mutta ei taida auttaa, vaikka omien maittensa yllä lentelee... Ilmatilaa kun ei kuitenkaan itse omista ja sitä valvoo muut kuin maanomistaja - jos olen asian oikein ymmärtänyt.
 

MVa~1

Liian korkea ja liian matala..
Liittynyt
4 Syyskuu 2006
Sijainti
Rovaniemi
Vs: Kunnioitettavaa pioneerihenkeä!

Olihan siihenkin vissiin olemassa joku raja, et mihin asti on omaa ilmatilaa, mut ei se ihan mahottoman korkialla ole.
 

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Vs: Kunnioitettavaa pioneerihenkeä!

Skydiver sanoi
Mutta ei taida auttaa, vaikka omien maittensa yllä lentelee... Ilmatilaa kun ei kuitenkaan itse omista ja sitä valvoo muut kuin maanomistaja - jos olen asian oikein ymmärtänyt.

Se on vaan pariin kertaan käynyt niinku benny hillissä että sanginjoen jäältä on nousukiidossa kone ja perässä juoksee poliisit ;D
 

metanolman81

New Member
Liittynyt
8 Kesäkuu 2007
Sijainti
Espoo
Vs: Kunnioitettavaa pioneerihenkeä!

J. Puhakka sanoi
Se on vaan pariin kertaan käynyt niinku benny hillissä että sanginjoen jäältä on nousukiidossa kone ja perässä juoksee poliisit ;D

*repeilynaurua* ;D ;D ;D ;D ;D
 
Ylös Bottom