Kunnon ratti lanceriin?

Liittynyt
1 Marraskuu 2005
Sijainti
Soini
Eli tuossa omassa GLX:ssä on se pikkuratti ja tekisi mieli ostaa kunnon ratti. Mistähän saisi halvalla tai onko jollain clubilaisella tarjota moista?
 
-90 vuosmalli on. Ehkä se nyt ei aivan onnettoman pieni ole mutta olin jo tottunut siihen GLXi EXEn vähän "tuhdimpaan" rattiin.

Pienuudella tarkoitan miten ohut on ratin kehä. Siitä ei oikein voi puristaa nyrkillä lujasti. Pitänee kai hankkia joku sport ratti.
 
Pitäis ostaa momon ratti -95 lanceriin. Onkoratin vaihto hankala homma? Miten äänitorven kans käy?(Ei oo nois "ralli" rateissa näkyny äänitorven paikkaa ratin keskellä)
 
Mulla Momon ratti tulos kans Lanceriin. Vaihto onnistuu helposti, mutta keskiöt on kiven takana tähän autoon. Keskiön koodi niin Sparcossa kuin Momossakin on 6107. Oon oottanu kuukauden sitä ja hyvällä tuurilla tulee jo ens viikolla. Eli siis Sparcon ja Momon keskiöt sopivat ristiin toistensa kanssa. Mun ratissa on ainakin töötin paikka keskel. Vaihdoin siihen tööttiin viel hienon Mitsubishi/ralli////art logon. Kyl tuli hieno :D
 
Lahdesta liikkeestä nimeltä Bike & Tuning. Momo keskiö maksoi 40eetua ja Sparco 50. En tiiä mistä hinta johtuu. Myyjäkin sano, että Momot on parempia, mutta kestäis tulla niin kauan. Joten otin Sparcon.
 
Takaisin
Ylös Bottom