No en huomaa kummempaa nykimistä tai hyppimistä. Toisinaan kuuluu tuota jurinaa, varsinkin oikealle kaartaessa, kun kaarre loivenee ja lisään löylyä, niin kuuluu sama jurina kuin pehmeällä alustalla tuossa aiemmin kuvailtiin. Tyhmä kysymys: Eikös lukon jumitus voida testata, kun nostaa perän pukille kääntelee pyöriä käsin? Entiselle etuvetoimmeiselle herää kysymyksiä pikku hiljaa... Toinen juttu on muuten jännä kolina ohjauksessa. Välystä ei varsinaisesti ole, ja muutoin pelaa hyvin, eikä takeltele ja tehostin tehostaa ok. Mutta kun tiessä on pientä terävää ryppyä, eli nimismiehen kiharaa, niin rattiin välittyy terävä kolina! Mitä hittoa? Raidetangon päät ja pallonivelet silmämääräisesti kunnossa. Onko tässä nyt se "holkituksen" paikka tehostajalla? Kuulemma joku tyyppivika/kuluma, sanovat tietäjät... ???