Länsi-Uusimaa Miitti, Part I ja II: PIDETTY, Part III: ?????

KaeVuRi

Holset HX35 Super
Tykkäykset
0
Sijainti
Espoo
Noniin. En ole bongannut juurikaan miittejä täältä suunnalta. Oma Mitsuhan ei vielä ole ajossa, mutta jos alkaisi suunnittelemaan jotain kahvittelutuokiota lähitulevaisuuteen. Uskon että jäseniä löytyy täältä Helsingin ympäristöstä ja täältä etelään varmasti yhteen miittiin ;)

Joten, aktiiviset kirjoittelijat nyt ehdottelemaan vaan tapaamista :peukku

Tykkäykset
0
Vs: Länsi-Uusimaa Miitti

KaeVuRi sanoi
Noniin. En ole bongannut juurikaan miittejä täältä suunnalta. Oma Mitsuhan ei vielä ole ajossa, mutta jos alkaisi suunnittelemaan jotain kahvittelutuokiota lähitulevaisuuteen. Uskon että jäseniä löytyy täältä Helsingin ympäristöstä ja täältä etelään varmasti yhteen miittiin ;)

Joten, aktiiviset kirjoittelijat nyt ehdottelemaan vaan tapaamista :peukku
Samaa ihmetellyt, miksi ei pääkaupunkiseudulla ole jotain kahvittelutuokiota/ kuukausittaista tai viikottaista miittiä?
Vai olisiko sitten niin, että aktiivisia mitsun ulkoiluttajia ei riittäisi moisiin tapahtumiin?

Mutta kokeillaan kepillä jäätä, montako tulisi miittiin vaikkapa 22.4-08 eli ensi tiistaina?
Paikkana vaikkapa Lassilan TB?

Mixo

Outlander 2,2DID, Colt RalliArt
Tykkäykset
0
Sijainti
Klaukkala

mitsroc sanoi
Mutta kokeillaan kepillä jäätä, montako tulisi miittiin vaikkapa 22.4-08 eli ensi tiistaina?
Paikkana vaikkapa Lassilan TB?
Ei ihan pöhkö idea! Ainakin mulle passais. :)

Sudo

New Member
Tykkäykset
0

Paikkoja ehdottelemaan vaan. Kaikki Espoo-Tammisaari akselilla käy aika hyvin.

Tykkäykset
0

Sudo sanoi
Paikkoja ehdottelemaan vaan. Kaikki Espoo-Tammisaari akselilla käy aika hyvin.
No niin, ensimmäinen lukihäiriöinen jo ilmoittautui. :seina

Tämä näyttää oikeasti siltä, että lukutaitoisia ja lukemansa ymmärtäneitä, on vain kaksi.
Joten oli miten oli, niin olen kahvittelemassa itseäni
Lassilassa tiistaina klo 19.00, vaikka itsekseni,
ellei parempia ehdotuksia ole tullut. ;D

ps. espoon rajalle taitaa tosiaan olla reilu kilometri. Sorry jos ei kelpaa! ;D

ast

Z27AG
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Tykkäykset
3
Sijainti
Järvenpää

Kertokaapa mikä on Lassilan TB? Teboilin kotisivut eivät tuollaista asemaa tunne.

Paras arvaukseni on Kaupintien TB Haagassa Helsingissä.

KaeVuRi

Holset HX35 Super
Tykkäykset
0
Sijainti
Espoo

Itse ehdottelisin enemmänkin jotain Nummelan lähistölle ??? Hesaan vaan joillakin, kuten itselläni aina suuri kynnys vaivautua. Ensinnäkin olen todella huono suunnistamaan Helsingissä ja saan tarpeekseni kaupungista joka päivä kun käyn koulua siellä (no offence stadin-karjut)... Nummela vaan tuli mieleen että olisi lähempänä porukalle tuolta Karkkilan/Pusulan suunnalla asuville, kuten myös Karjaa/Tammisaari-jäsenille, kait? En kyllä tarkalleen ees tiedä mistä päin on kiinnostunutta porukkaa kahvittelumiittiin...

Ja toiseksi tuli mieleen ettei jämähdettäisi millekään samalle asemalle joka kerta, niinkuin usein porukalla on tapana. Itse ainakin kaipaan vaihtelua ;D Kesämmällä kun kaikilla on kivampaa ajella, niin lähialueen jäsenet voisivat vaikka isännöidä tapahtumia vuorotellen kotikaupungeissaan tms.

Mixo

Tykkäykset
0
Sijainti
Klaukkala

:eek:fftopic
ast sanoi
Kertokaapa mikä on Lassilan TB? Teboilin kotisivut eivät tuollaista asemaa tunne.

Paras arvaukseni on Kaupintien TB Haagassa Helsingissä.
Juurikin se. Sitä on aina mun mielestä kutsuttu lassilan teboiliks.. Tiedä sit et onko se oikeesti lassilaa vai ei. :)
/ :eek:fftopic

InF

New Member
Tykkäykset
0
Sijainti
Vantaa

miten olis koko uusimaa miitti jossain pääkaupunkiseudulla vaikka hartwall areenan viereisellä veturitien sehllissä (pemaristit todenneet hyväksi?) kaikki ainaki löytäs ja varmaan idästäki päin jengii olis tulossa messiiin... autojaki mahtus vähä enemmä ku siihe lassilan tebarille

Sudo

New Member
Tykkäykset
0

calle sanoi
Hetetään nyt sitten ehdotuksen et Nummelan Prisma
Parkkis ainakin on tarpeeksi iso, ja nälkäisille löytyy hese. Stadiin ei itselläkään suurta hinkua lähteä ajamaan, samoista syistä kuin Kaivurilla aika pitkälti.

KaeVuRi

Holset HX35 Super
Tykkäykset
0
Sijainti
Espoo

Itsekin antaisin Nummelalle äänen. Tosin oliko se nyt ABC siinä liikenneympyrän vieressä tarjoaisi myös riittävän parkkialueen. On tilaa vaikka kuorma-autolle eli kyllä sinne kymmenkunta (toiveajattelua?) Mitsua helposti mahtuisi ::)

mystinengalant

Mennyt mies
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Tykkäykset
8
Sijainti
Uusimaa

Ihmeessä NUMMELA!!! Mullakaan ei ois pitkä matka :peukku

Nummelaa äänestää siis jo 4, koskas tuutte käymään...

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Tykkäykset
0
Sijainti
Tammisaari

KaeVuRi sanoi
Itse ehdottelisin enemmänkin jotain Nummelan lähistölle ??? Hesaan vaan joillakin, kuten itselläni aina suuri kynnys vaivautua. Ensinnäkin olen todella huono suunnistamaan Helsingissä ja saan tarpeekseni kaupungista joka päivä kun käyn koulua siellä (no offence stadin-karjut)... Nummela vaan tuli mieleen että olisi lähempänä porukalle tuolta Karkkilan/Pusulan suunnalla asuville, kuten myös Karjaa/Tammisaari-jäsenille, kait? En kyllä tarkalleen ees tiedä mistä päin on kiinnostunutta porukkaa kahvittelumiittiin...

Ja toiseksi tuli mieleen ettei jämähdettäisi millekään samalle asemalle joka kerta, niinkuin usein porukalla on tapana. Itse ainakin kaipaan vaihtelua ;D Kesämmällä kun kaikilla on kivampaa ajella, niin lähialueen jäsenet voisivat vaikka isännöidä tapahtumia vuorotellen kotikaupungeissaan tms.
Toivottavasti sitten Lohjalaisia näkyy Tammisaaressa tossa jossain vaiheessa kesämmällä kun olis taas tarkoitus viritellä jotain vastaavaa mitä viimekin kesänä ;)

Ja toi Nummela vois saada mun ääneni myöskin tollasta kahvittelumiittiä ajatellen, mieluummin vielä johki Lohjalle vaan siellä ei taida oikeen mitään passelia paikkaa olla :)

KaeVuRi

Holset HX35 Super
Tykkäykset
0
Sijainti
Espoo

Joo, kesällä totta kai Tammisaareen flirttailemaan ruottinkielisten tyttöjen kans ;D

Lohjalla hyvä paikka SSO:n parkki iltasemmalla keskustassa kun Sokos on jo kiinni, eli arkisin 21 jälkeen/lauantaisin 18 jälkeen/sunnuntaina kukon laulusta. BTCF taas on käyttänyt Kitfallin Essoa joka on siinä Hankotien varrella.

Mutta Nummela passaa kyllä, ku en kehdannut kotikaupunkia ehdottaa ::)

Sudo

New Member
Tykkäykset
0

Ehtii ahdin lämmetä paremmin kun on pidempi matka sulla Kaivuri kuin 5 minuuttia ;D

Nummelan ABC voisi tosiaan olla parempi paikka kuin se prisma. Muistelin juuri että viimeeksi kun sieltä prisman parkkikselta ajoin ulos nappasi splitteri maahan. Se nyt tosin on muutenkin saanut kokea jo vähän kovia kamikaze-siilin ja itsemurha-oravan takia, mutta silti.

Tammisaareen ehdottomasti pitää mennä myös. Miitti vois olla joko torilla (auts, mukulakivetys...) tai Prisses'n edustalla rantsussa.

mystinengalant

Mennyt mies
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Tykkäykset
8
Sijainti
Uusimaa

Abc on yksi paikka, itse en pidä sitä erityisen tilavana. Mutta varmaan paras vaihtoehdoista....Vähemmän keskellä olevia paikkoja nummelassa on sitten hyviä, esim. vanha Airmotellin parkkipaikka. Tai sitte honkkarin parkkis.

Ja mun ei tarttee ees lämmittää ahdinta kun tuun galantilla.

KaeVuRi

Holset HX35 Super
Tykkäykset
0
Sijainti
Espoo

ABC Nummela ois varmaa siit hyvä et saa sitä tsuffeeki jos haluu (vrt. Honkkari tms). Autot mahtuu kyl sinne ja eihä me mihinkää sisälle ny ollakaa menos istuun ;)

Ja jos nyt lähiaikoina pidetää miitti, nii ite kruisailen paikalle Audilla ;D

Mixo

Tykkäykset
0
Sijainti
Klaukkala

Mäki kannatan kyl Nummelaa. Helsingin perukoiltaki sinne ajaa jotain puol tuntia (riippuu toki nopeudesta :D).

KaeVuRi

Holset HX35 Super
Tykkäykset
0
Sijainti
Espoo

Noniin, keskustelua hyvin saatu aikaseks. Löydäänkö Nummela sitten ekan miitin paikaksi lukkoon? Ajankohtaa voidaan pähkäillä sen jälkeen :)

mystinengalant

Mennyt mies
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Tykkäykset
8
Sijainti
Uusimaa

Mähän voisin ehdottaa jotain ajankohtaa tässä...olisko tossa alku toukokuusta sopiva, haarukassa 1-4 päivä esim?

KaeVuRi

Holset HX35 Super
Tykkäykset
0
Sijainti
Espoo
Vs: Länsi-Uusimaa Miitti, Part I - Nummelan ABC

Paikka sitten sovittu. Eli katsotaan miten porukalle aikataulut alkaa sopimaan. Vapun aika ei ehkä ole se ihan paras, koska ihmisillä paljon menoja eikä kaikki välttämättä ole edes lähistöllä. Ehdottaisin itse vapusta seuraavaa viikkoa eli 7.5. ->

mystinengalant

Mennyt mies
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Tykkäykset
8
Sijainti
Uusimaa

calle sanoi
Ehottaisin 7.-9.5 klo.18.00
Jos porukka vaan viittii viikolla niin sanoisin että 7.5, tuo ABC:n piha ei oo oikein kiva paikka viikonlopun lähestyessä iltasin ku se on aika täys teinejä, sen takii alunperin pohdiskelin muuta paikkaa.

KaeVuRi

Holset HX35 Super
Tykkäykset
0
Sijainti
Espoo

Totta tuo teinien lauma... No sit jos ois perjantaina 9.5. nii jokanen tuo oman termarin tai tsuffet huoltikselta ja kokoontuminen Prisman taakse? ;D

Sudo

New Member
Tykkäykset
0

7 tai 8.5. sopisi itselle paremmin. Silloin voisi miittikin olla abc:n pihalla

mystinengalant

Mennyt mies
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Tykkäykset
8
Sijainti
Uusimaa

Joo ne kakarat abc:llä on sekä sisä että ulkotilojen ongelma. Pyörii siinä koko pihalla oikeestaan tasasesti sitä porukkaa, ei oo esim kiva käydä kattomassa renkaitten ilmoja tms. Kannattaa vetää autot parkkiin mahdollisimman kauas itse asemasta, etenkin jos tulee paljon porukkaa. Jännä nähdä miten tulis porukkaa kun nummelassakin pyörii pari evoa aina välillä. Ehdotan sitten vaikka sitä 7.5 klo 18.

KaeVuRi

Holset HX35 Super
Tykkäykset
0
Sijainti
Espoo

Katoin juuri kalenterista että 7.5. on itsellä vielä fysiikan tentti ja 8.5. yritystalouden tentti, mutta 7.5. pitäisi kyllä ehtiä tuohon 18.00 mennessä paikalle. Jos ei muita ehdotuksia tai vastalauseita tule, niin oisko se sit kova päivä?

Sudo

New Member
Tykkäykset
0

Jep,
7.5. sopii hyvin. Ilmaannun varmaan paikalle puoli tuntia jälkijunassa jos työt painaa pahasti päälle, mutta tulossa ollaan :driver

TeroH

New Member
Tykkäykset
0
Sijainti
Pertteli

joo minäkin voisin tulla grandista ulkoiluttaan,ei oo pahamatka salosta tulla.
oon uusi kerhon jäsen. :driver

calle

Galant 2.5 V6 -97, ex Galant 2,0 -91, EVO III
Tykkäykset
0
Sijainti
Tammisaari

TeroH sanoi
joo minäkin voisin tulla grandista ulkoiluttaan,ei oo pahamatka salosta tulla.
oon uusi kerhon jäsen. :driver
Terve tuloa kerhon jäseneksi :peukku

Tuleppa vaan ulkoiluttaa isoa G:ä ja tekemään tuttavuutta

Blizzard^

tasan ei mee nallekarkit...=)
Tykkäykset
0
Sijainti
Vihti
Vs: Länsi-Uusimaa Miitti, Part I - Nummelan ABC 7.5. klo 18.00 ->

no eiks se kuitenkin jos kerran nummelas ollaan niin paikkana on henkan parkkis.. ::) ai ei no prkl.. :peukku joo paikalle tullaan mihin nyt keksittekin majoittua.. abc parkkis vähän pieni mut kait siihenki mahtuu.. :driver

KaeVuRi

Holset HX35 Super
Tykkäykset
0
Sijainti
Espoo

Blizzard^ sanoi
no eiks se kuitenkin jos kerran nummelas ollaan niin paikkana on henkan parkkis.. ::) ai ei no prkl.. :peukku joo paikalle tullaan mihin nyt keksittekin majoittua.. abc parkkis vähän pieni mut kait siihenki mahtuu.. :driver
Mikä parkkis niin? ;D En tunne itse Nummelaa niin hyvin että tietäisin kaikki inside-parkit. Mutta jos ABC parkkis menee liian pieneksi, niin se on vaan positiivista että jengiä olisi niin paljon paikalla ;)

mystinengalant

Mennyt mies
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Tykkäykset
8
Sijainti
Uusimaa

KaeVuRi sanoi
Mikä parkkis niin? ;D En tunne itse Nummelaa niin hyvin että tietäisin kaikki inside-parkit. Mutta jos ABC parkkis menee liian pieneksi, niin se on vaan positiivista että jengiä olisi niin paljon paikalla ;)
"Henkan parkkis" on ihan siinä abc:n vieressä, pisteen liikekeskuksen toisella puolella, toinen nummelan amisten kokoontumispaikoista :). Mutta mennään nyt sitte sinne abc:lle ku tää on tässä sovittu, se on helppo löytää. Mä uskon et se piha riittää mikäli ei oo mitään ylimäärästä muuta porukkaa tuolloin paikalla.

Blizzard^

tasan ei mee nallekarkit...=)
Tykkäykset
0
Sijainti
Vihti

Yks mihin varmasti mahtuu ja kaikki löytäs olis tietty myllylampi... Varmasti mahtuu mut miinuksena on ettei ulkoota muista moneen on kahvio auki.. ??? ja oleppa lauri nyt ihan hys... ;D

UltimateIX

- Hummer H2 SUT ja Saab 9-3 -
Tykkäykset
0
Sijainti
Espoo

Täytyy kans kokeilla saapua paikalla. Kun saatte sen paikan lukkoon niin voisko saada ajo-ohjeet tai osoitteen navia varten, aika vieras paikkakunta tuo Nummela ?

mystinengalant

Mennyt mies
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Tykkäykset
8
Sijainti
Uusimaa

Tehdääs listaa kun tähän on enää pari päivää, laitan tohon nyt kaikkien tähän vastanneiden nimet:

UltimateIX
Blizzard^
mystinengalant
Kaevuri
calle
TeroH
Sudo
Skydiver
Metanolman
ms Frost
Mixo
JaniT
mitsroc ?
Inf ?
ast
dani
whale

KaeVuRi

Holset HX35 Super
Tykkäykset
0
Sijainti
Espoo

Jos tää ois ollu pari päivää myöhemmi oisin tullu jo omal Evol paikalle :driver

Näillä näkymin tulen sitten kaverin Galantin kyydil, nii en tuo Audia tahraamaan timantti-parkkia :peukku

UltimateIX

- Hummer H2 SUT ja Saab 9-3 -
Tykkäykset
0
Sijainti
Espoo

Olisko letkan tynkää Espoo/Helsinki suunnalta tulossa ? Mä koetan ainakin muistaa ottaa kans kameran mut suosittelen myös muita kuvaamaan. Jää äkkiä se kuvaaminen siinä lörpötellessä vaan aika vähäiselle :D

Tykkäykset
0
Sijainti
Espoo

Täytyy kyllä nyt passata kun tulikin hieman parempaa tekemistä tuolle päivälle... ;D Eikai nämä miitit tähän sentään lopu ??? ;D

Mixo

Tykkäykset
0
Sijainti
Klaukkala

Joo, itsekin olin jo aiemmin sopinut muuta tekemistä. En voi siis tulla Nummela Rock Cityyn.. Ehkä ensi kerralla!

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Tykkäykset
0
Sijainti
Tammisaari

Pahalta näyttää että mun tuleminen siirtyy seuraavaan tai sitä seuraavaan kertaan...
On kiire... Tallissa... :p

Ylös Bottom