L200 1991 kansiongelma 2,6L bensamoottori g54b

HeMan

New Member
Liittynyt
15 Syyskuu 2011
Hei, 2-sylinterin venttiilien välissä kunnon halkeama joka ruosteessa. Hitsaus, jos se edes on mahdollista, maksaisi reilu 500 eskoo. eBayn kautta jenkeistä täydellinen kansipaketti melkein samaan hintaan kuluineen. Mutta mutta, mietityttää yhteensopivuus...jenkeissä L200 näyttäisi olevan "Mighty Max" ja moottori g54b vuosimalliin -89 saakka, kun omani on -91.
Paketin voi aina palauttaa, mutta toimituskulut riipasee noin satasen.

Olisiko kellään kanssa -veljistä/sisarista tähän jotain rakentavaa sanottavaa?

http://www.ebay.com/itm/Complete-Cylinder-Head-83-89-Mitsubishi-Chrysler-Mazda-2-6L-SOHC-8V-W-Turbo-G54B-/330811118225?fits=Make%3AMitsubishi&hash=item4d05e11291:g:cxEAAOxyYSdTFSo6&vxp=mtr
 

HeMan

New Member
Liittynyt
15 Syyskuu 2011
Vs: L200 1991 kansiongelma 2,6L bensamoottori g54b

Hei, ongelma ratkaistu. Uusi kansi uusilla venttiilinnostimilla eBayn kautta englannista. Ajeltu nyt parisataa kilometria ja hienosti toimii. Lystille tuli hintaa noin 860€ (kansi + tiivistesarja + muut tilpehöörit + työ tutulla). Kannattiko vanhaan autoon...no sitä voi tietystio miettiä jos jaksaa.
 

Pekuu

New Member
Liittynyt
14 Joulukuu 2020
Vs: L200 1991 kansiongelma 2,6L bensamoottori g54b

Hei, ongelma ratkaistu. Uusi kansi uusilla venttiilinnostimilla eBayn kautta englannista. Ajeltu nyt parisataa kilometria ja hienosti toimii. Lystille tuli hintaa noin 860€ (kansi + tiivistesarja + muut tilpehöörit + työ tutulla). Kannattiko vanhaan autoon...no sitä voi tietystio miettiä jos jaksaa.
Muitatko vielä sivua mistä tilasit? Minulla on samalla koneella oleva pajero josta kansi halki. Nyt olen yrittänyt jostakin saada ehjää tilalle, mutta tuntuu suomessa olevan aika tiukassa.
 

herkko

Member
Liittynyt
22 Tammikuu 2007
Muitatko vielä sivua mistä tilasit? Minulla on samalla koneella oleva pajero josta kansi halki. Nyt olen yrittänyt jostakin saada ehjää tilalle, mutta tuntuu suomessa olevan aika tiukassa.
Kiinasta g54b täydellinen kansi 236e+pk107e.
 
Ylös Bottom