L200 pikku laatikon taka kiinnityksen pultit

Crash77

New Member
Liittynyt
6 Helmikuu 2018
Neliveto L200 1992 ja laatikon perässä kumityyny alla ja vasemmalla väljä rinkula. Molemmista on pultit varissu pois tai niitä edellinen omistaja ole kiinnittänyt. Kysymys kuuluu, onko jenka ihan normaali vai tarviiko mitsu tiskiltä hakea? Kuinka pitkät ja millä jenkalla? Tarvis saada vaihdelaatikko kiinni että uskaltaa nelivedolla ajella.

Selailin foorumia pitkällekkin ja en löytänyt kyseisestä ongelmasta minkäänlaista apua. Saman laatikon omaavasta pallerosta varmaakin sopii kiinnitykset ja pultit?
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: L200 pikku laatikon taka kiinnityksen pultit

Muistaakseni tavallinen kierre on
M8 /20mm/25mm riippuu vähän vuos mallista, mun kokemus -89

, se kumi rinkula on väljä uutenakin estää vain keinumisen.
 

micco1

Member
Liittynyt
3 Huhtikuu 2005
Vs: L200 pikku laatikon taka kiinnityksen pultit

Tuolta varaosa kuvia kattelemaan, ja varaosanumeron mukaan googlettelemaan.
http://www.essi24.ru/catalog/auto/mitsubishi.html

Kyseiset kumit löytyy moottori otsakkeen alta.
 

Crash77

New Member
Liittynyt
6 Helmikuu 2018
Vs: L200 pikku laatikon taka kiinnityksen pultit

Juu, kattelen. Tärinä kumista ja vaihdelaatikon pääty kumista oli pultit poissa. Liekkö laatikko rempan jälkeen unohtunu, kun kierteet oli ehjät. Jakolaatikon pelti panssarin pultit sopi kiinnikkeisiin ja työkalu pakista löytyi pajeron tai galantin jarrusatula pultteja niin yks meni poikittais palkkiin siitä. Viikon vanha auto itellä niin pultit on uupunut sillä hetkellä jo. Neliveto alkoi paukkumaan, niin yks syy siihen oli nuo uupuneet pultit. Pitää selailla foorumia, kun joku pajero guru meinas ettei pikkulaatikolla kannata vitosta käyttää. Menee kuulemma pääty laakerit ???
 

micco1

Member
Liittynyt
3 Huhtikuu 2005
Vs: L200 pikku laatikon taka kiinnityksen pultit

Sama juttu tuo vitosen käyttö tuppaa olemaan vähän kaikissa vehkeissä. Vääntävä diesel kone jaksaa mouruta vaikka neljää kymppiä vitosella, ja se käy laatikon ja koneen sisuskalujen päälle. Vitosta saa käyttää mut sit pitää olla vauhtia myös reippaasti. Ite pitäny omissa hiaceissa, land cruisereissa ja pajeroissa "sääntönä" etten käytä vitosta alle 80km/h ja kärryä vetäessä en lainkaan. Sit kun omas land cruiseris on 35tuumaset alla niin sit saa olla vauhtia lähemmäs 90 ennen kuin vitosta käytän.
Ei se diesel hajoa vaikka hiukan kierroksia käyttää, vaikka usein huomaa ihmisillä sellaisen pelon et dieselkone hajoo heti jos kierrokset menee yli 3500.
 
Ylös Bottom