Lahti miit 1.7 keskiviikko?

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
Club Member
Tykkäykset
0
Sijainti
Lahti
Vs: Lahti miit 1.7 keskiviikko?

Onkohan tänne tulossa ketään? No, minä käyn ainakin pyörähtämässä. Sliderin pakosarja kyydissä. ;D

Tykkäykset
0
Sijainti
Lahti city

Febiz on muuttanut just takaisin Lahteen ja internetkytkyt ei ole vielä ihan kunnossa. Tainnu miitti lipsahtaa vähän ohi. Että ihan yks Mitsu oli paikalla? Kai paras Mitsukuski silti valittiin? ;D

mystinengalant

Mennyt mies
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Tykkäykset
8
Sijainti
Uusimaa

Niko Päivinen sanoi
Eikun kaksi, aivan kuten larba-kerhonkin kokoontumisajossa.... :)
Sinä ja Skydiveri arvatenkin?

Olen kans vähän huolissani kerhon miiteistä. vuosi puolessa eikä yhtään miittikuvia 09 vuodelle. Täällä eteläs ei oo saatu pidettyy yhtäkään miittiä, outoo ???

dani

Galant VR4 6G
Moderaattori
Tykkäykset
2
Sijainti
Vantaa

mystinengalant sanoi

Olen kans vähän huolissani kerhon miiteistä. vuosi puolessa eikä yhtään miittikuvia 09 vuodelle. Täällä eteläs ei oo saatu pidettyy yhtäkään miittiä, outoo ???
Sanonpa vaa että kun laitetaan miitti pystyyn Kehä I - Kehä III - Tuusulanväylä - Hämeenlinnanväylä teiden sisäpuolelle niin alkaa jengiä ilmestymään. Mutta niin, sehän on niin kaukana monelle.. ::)

sori lievä offtopic..

eki75

Galant 1.8td-88, 720tkm "Eläkkeellä", +FD 15
Club Member
Tykkäykset
0
Sijainti
Karstula-JKL-Kolho

mystinengalant sanoi

Huonosti tulee noita kuvia laitettua galleriaan, mutta kyllä yleensä kuva tahi kaksi on napattu jykylästäkin.. tuossa kesäkuun versio ja tiukat kolme mitsua :peukku ja joku taunuksen paska(hajuraolla).. :-[

-Eki

Febiz

Member
Club Member
Tykkäykset
15
Sijainti
Lahti

Niko Päivinen sanoi
Eikun kaksi, aivan kuten larba-kerhonkin kokoontumisajossa.... :)
Ei oo ollu hirveesti aikaa lueskella foorumia, mut kyl mä tän tapahtuman bongasin ja olin tietysti paikalla. ;D
Nikolla oli kärry perässä ja mulla muuten vaa auto täynnä rakennustarvikkeita, eli ei ne kuvat kovin edustavia ois kuitenkaa ollu. :)

Webtrap_86

Active Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Tykkäykset
19
Sijainti
Lahti

ai miitti oli.. meni ihan ohi... ei ees huomannu topiccia mut ei oo paljon kerenny selailemaankaan. otetaan uusiks joskus syksymmäl?

maurichia

Mitsubishi Galant VR4 -- Mitsubishi Colt GTI
Club Member
Tykkäykset
10
Sijainti
Lahti

meikäläinenki varmaan kerkiäis paikalle melkein millon vaan kunhan arkena 4 jälkeen ja viikonloppusin ei ihan aamusta ;D bongais vaan joskus ajoissa nää miitit :)

Ylös Bottom