Lahti Miitti Päivä auki

Webtrap_86

Active Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Tykkäykset
19
Sijainti
Lahti
Olis varmaan jo ihan sopiva aika pitää tollanen lahti miitti. Päivä ehdotuksia kuunnellaan? paikkana se sama lahden abc renksu? tän kuun puolella?vai ens kuun puolella?? itelle ei sovi 23-25.04

maurichia

Mitsubishi Galant VR4 -- Mitsubishi Colt GTI
Club Member
Tykkäykset
10
Sijainti
Lahti
Vs: Lahti Miitti Päivä auki

ite oisin kesäkuun kannalla ku pitäis silloin saada kortti mutta toki yritän olla mukana vaikka olisi nyt jo aikaisemminkin :)

maurichia

Club Member
Tykkäykset
10
Sijainti
Lahti

ehdottakaa nyt jotain päivämäärää, mulle ei ainakaan käy 24 toukokuuta mutta muuten kaikki kyllä ja edelleen kantani on että mielellään vasta kesäkuussa mutta paikalle yritetään saapua vaikka olisi jo aikaisemminkin mutta jos kenelläkään ei nyt mitään ehdotettavaa ole niin miten olisi 20päivä kesäkuuta ;D

maurichia

Club Member
Tykkäykset
10
Sijainti
Lahti

minä ja hemppis tullaan ainaki 1 auton voimin eli legnumilla todennäkösesti :driverjdm

cod

New Member
Tykkäykset
0

Jos kuski löytyy,ni kouvolan suunnilta saattais muutama evo singahtaa kulmille... Ei omista korttia ainakaan tänä kesänä! ;D

maurichia

Club Member
Tykkäykset
10
Sijainti
Lahti

tänään oltiin nimim. jk-:n ja hemppiksen kanssa tossa liikenteessä ja puhuttiin tästä miitistä ni on ilmeisestikin nimim.jk- myös tulossa paikan päälle ja voi olla että meikäläisenki evo saapuu jos joku kuski löytyy (jk-:n muija? ;D) ja hemppis tottakai legnumilla tulossa kans

Tykkäykset
0
Sijainti
Hollola

maurichia sanoi
tänään oltiin nimim. jk-:n ja hemppiksen kanssa tossa liikenteessä ja puhuttiin tästä miitistä ni on ilmeisestikin nimim.jk- myös tulossa paikan päälle ja voi olla että meikäläisenki evo saapuu jos joku kuski löytyy (jk-:n muija? ;D) ja hemppis tottakai legnumilla tulossa kans
Kyllähän sitä vois tulla. Siitä en tiiä suostuuko naikkonen sun mitsul ajamaa:D

Webtrap_86

Active Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Tykkäykset
19
Sijainti
Lahti

niinpäs onkin. sitä tässä mietinkin sillo ku ehdotin päivää et jotain erikoista sinä päivänä oli.. mut ei tullu mieleen silloin.... =)now i got it, what it was. . ;D mut kerkeehän siinä viel siimaa vetää..?? vai muita ehdotuksia?

maurichia

Club Member
Tykkäykset
10
Sijainti
Lahti

mulle toi perjantai käy edelleen kyllä, nytteki vähän kuuppa kipee eilisestä ''simasta'' että voi olla et oon loppuvuoden selvinpäin ;D

CusCo

Member
Club Member
Tykkäykset
0

cod sanoi
Jos kuski löytyy,ni kouvolan suunnilta saattais muutama evo singahtaa kulmille... Ei omista korttia ainakaan tänä kesänä! ;D
Kouvolassa taitaa olla useampikin kortittomia evoilijoita.. mm. allekirjoittanut ;D

saattashan tonne itekkin päästä jos kuski löytyy!

Wolfie

Mitsubishitön mies
Tykkäykset
0
Sijainti
Vantaa

PK-seudulta saattais allekirjoittanut tulla kuokkimaan naapuri-miittiä jos kaik menee niinku elokuvissa ;D

Hemppis

Member
Club Member
Tykkäykset
1
Sijainti
Joutsa

Tulossa ollaan edelleen.
Allekirjoittaneella on evoscanni mukana, joten mahdollista tutkia vikakoodeja, vaikka tuo evoscanni ei paljoo kerro. Ja jos jollain sattuu olemaan sopivan ikäinen 8g VR4 pommi, niin saattaa auton huippunopeus nousta ohimennen :peukku

Shadow

There's A Shadow On Everybody's Back...
Club Member
Tykkäykset
2

Itekki ehkä vois jossai vaiheessa tulla mut en kyl nyt perjantaina ainakaan aja yhtää mihinkään ;D

maurichia

Club Member
Tykkäykset
10
Sijainti
Lahti

no minä ja hemppis ollaan ainakin paikalla että katotaan sitte ketä tulee ja ketä ei mutta varmaankin ollaan siinä terran parkkiksen puolella ku siellä ompi varmaankin enemmän tilaa (kyllä meidät sitte sieltä huomaa) :)

Webtrap_86

Active Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Tykkäykset
19
Sijainti
Lahti

koitan keritä tulla käväsee.pitää varmaan pitää isompi miitti sitten toukokuunpuolella.

maurichia

Club Member
Tykkäykset
10
Sijainti
Lahti

olihan tuolla minä, jk-, hemppis, webtrap_86, joku hopeisella diisseli galantilla, yks jannu evo 5 (ei taida olla foorumilla) ja eipä tuu muita mieleen.

Wolfie

Mitsubishitön mies
Tykkäykset
0
Sijainti
Vantaa

Hep. Mä sillä savuttavalla maatalousgalantilla olin :) Jossa Hemppiksen kompuuterin mukaan oli vissiin 30 vikakoodia, tyhjäkäynti kävi >2000rpm, akun jännite ~6volttia, moottorinlämpötila -54C ja mitäs kaikkea muuta ;D

uusis

New Member
Tykkäykset
0

Wolfie sanoi
Hep. Mä sillä savuttavalla maatalousgalantilla olin :) Jossa Hemppiksen kompuuterin mukaan oli vissiin 30 vikakoodia, tyhjäkäynti kävi >2000rpm, akun jännite ~6volttia, moottorinlämpötila -54C ja mitäs kaikkea muuta ;D

ihan terve tapaus :p

mystinengalant

Mennyt mies
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Tykkäykset
8
Sijainti
Uusimaa

Wolfie sanoi
Hemppiksen kompuutterit joo.... ;D

Wolfie

Mitsubishitön mies
Tykkäykset
0
Sijainti
Vantaa

Joo mä en tiiä mikä softa Hemppiksellä oli, mut ei tainnut ihan olla yhteensopiva ton 8g dieselin kanssa :)

Hemppis

Member
Club Member
Tykkäykset
1
Sijainti
Joutsa

Wolfie sanoi
Joo mä en tiiä mikä softa Hemppiksellä oli, mut ei tainnut ihan olla yhteensopiva ton 8g dieselin kanssa :)
Ohjelmana Evoscan 2.6, kaapelina Tactrix Openport 2.0 ::).. Mut hyvä moottorin lämmöt oli jos ei muuta :peukku

Webtrap_86

Active Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Tykkäykset
19
Sijainti
Lahti

pitäis käydä ihan hyvin jos ei nyt mitään erikoista satu tulemaan eteen. 12.06 ::)

maurichia

Club Member
Tykkäykset
10
Sijainti
Lahti

noh otettaisko toi 12.6.10, klo 16.00 ja paikkana toimisi jo tuttu abc renkomäki ja se terran parkkipaikka?

maurichia

Club Member
Tykkäykset
10
Sijainti
Lahti

selvä homma tehään sitten taas sillälailla että katotaan ketä tulee mutta minä oon paikalla ainakin (mutta todennäkösesti vääränmerkkisellä) ku se evo on tuolloin pukeilla...

maurichia

Club Member
Tykkäykset
10
Sijainti
Lahti

hemppis ja webtrap kans paikalle ni pääsee turisemaan ja tulis ees jonku verran porukkaa, jk- ja minä siellä ollaan ainaki 8) ja tuu nyt wolfie sinäki ku olit viimekski ;D

Wolfie

Mitsubishitön mies
Tykkäykset
0
Sijainti
Vantaa

Kyl mää varmaan tuun. Se riippuu sit ihan Webtrapista et tuunko savuttavalla Galantilla, savuttomalla Galantilla vai jollain ihan muulla ;D

maurichia

Club Member
Tykkäykset
10
Sijainti
Lahti

^ no ei sun tarvi hävetä vaikket tulis mitsulla ollenkaan koska tuskin tuun minäkään ;D
|

Wolfie

Mitsubishitön mies
Tykkäykset
0
Sijainti
Vantaa

Emmää röökaamista lopeta, Webtrap vaan purkaa galantin moottorin atomeiks tossa jossain välissä ja tuskin on kasassa vielä 12pvä mennessä :) Jos on ni se riippuu sit ihan herra masentajan osista ja duunista et savuttaako auto vai ei... Jos ei galantilla ni sit mä varmaan tulen mahdollisesti paikalle RHD vekottimella ::) Tosin itellä on aamuvuoro tuolloin perjantaina, pääsen vantaalta vasta 15.30 lähtemään et en välttämättä ihan neljäks kerkiä pelipaikoille, mut ettepä te sieltä kuitenkaan ihan heti oo poistumassa.

Webtrap_86

Active Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Tykkäykset
19
Sijainti
Lahti

Onpas täällä käyty vilkasta keskustelua eilen.... Juu enköhän ilmesty paikalle. ja masentelen ton wolfien ennen sinne tuloa. ;) tuliskohan mystisen mystinengalanttikin paikan päälle??

Wolfie

Mitsubishitön mies
Tykkäykset
0
Sijainti
Vantaa

Meinaatko ihan oikeesti saada ennen perjantaita kasaan :eek: Sä oot eläin...
Ja luuletko et mystisellä on varaa ostaa bensaa Lahteen ja takasi miitin takia ku se tonne pk-kahveillekkin tulee muiden kyydillä :p

Webtrap_86

Active Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Tykkäykset
19
Sijainti
Lahti

Wolfie sanoi
Meinaatko ihan oikeesti saada ennen perjantaita kasaan :eek: Sä oot eläin...
Ja luuletko et mystisellä on varaa ostaa bensaa Lahteen ja takasi miitin takia ku se tonne pk-kahveillekkin tulee muiden kyydillä :p
You never know.. voishan se olla et seura vois vaikuttaa sen verta et se tulis.

mystinengalant

Mennyt mies
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Tykkäykset
8
Sijainti
Uusimaa

Webtrap_86 sanoi
You never know.. voishan se olla et seura vois vaikuttaa sen verta et se tulis.
Enkö edelleen sanonu että on keikka tuolloin. Kyllähä mä lahteen mielelläni tulen jos mun autoon vaihtuu esim laakeri tai jotain muuta "pientä" :peukku

Ylös Bottom