Lahti Miitti Päivä auki

Hemppis

Member
Club Member
Tykkäykset
1
Sijainti
Joutsa
Vs: Lahti Miitti Päivä auki

Elikkä 21.5 lauantai, Renkomäki Kodin Terran parkkipaikka, oisko joskus iltapäivästä hyvä; klo 17oo? (kerkee viel motonetis käymää enne miittiä ;D)
(älkää sitte kivittäkö jos tuun datsunilla :-X)

maurichia

Mitsubishi Galant VR4 -- Mitsubishi Colt GTI
Club Member
Tykkäykset
10
Sijainti
Lahti

joo aikaki on varmaan ihan hyvä, eli näillä mennään mun puolesta ja antti jos vääränmerkkisellä eksyt paikalle niin se merkkiuskottomuus hakataan irti susta ;D

mystinengalant

Mennyt mies
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Tykkäykset
7
Sijainti
Uusimaa

maurichia sanoi
joo aikaki on varmaan ihan hyvä, eli näillä mennään mun puolesta ja antti jos vääränmerkkisellä eksyt paikalle niin se merkkiuskottomuus hakataan irti susta ;D
sanoo hra toyota &opel :peukku

Tykkäykset
0
Sijainti
Mäntsälä

En taida ehtiä. Jos vaan auto on kunnossa ni olis tarkotus mennä kemoraan sunnuntaina ja lauantaina olis jo lähtö lähemmäs.

akio

impact green
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Tykkäykset
28
Sijainti
Lohja

ihan jossittelua, mutta voi olla että pääsen paikalle jos ei ole kaamea kapula. synttärit 20.5 nimittäin :peukku

Shadow

There's A Shadow On Everybody's Back...
Club Member
Tykkäykset
2

akio sanoi
ihan jossittelua, mutta voi olla että pääsen paikalle jos ei ole kaamea kapula. synttärit 20.5 nimittäin :peukku
Niin tai jos on se kortti vielä taskussa ::) Hommaa kuski ;D

akio

impact green
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Tykkäykset
28
Sijainti
Lohja

Shadow sanoi
Niin tai jos on se kortti vielä taskussa ::) Hommaa kuski ;D
kyllä nyt oli jo tarkoitus pitää se ;D (ja tämän pitkän yli vuoden pituisena aikana on tullut paljon harkittua ja opittua)
ei oikein natsaa käydä ajokoulua uusiksi. tällä kerta selvisi vielä kokeilla

maurichia

Club Member
Tykkäykset
10
Sijainti
Lahti

huomenna sitten... toivottavasti selviydyn ajoissa paikan päälle ku tänä iltana ois firman pikkujoulut saunailta siis...

akio

impact green
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Tykkäykset
28
Sijainti
Lohja

Webtrap_86 sanoi
mistäs jäi kiinni?
välijäähdyttimestä tuli mahdollisimman suuri sota. aluksi vaati VTT ynnä muita todistuksia, jopa vastaavuuslappua. onneksi se saatiin neuvoteltua pois ja maanantaina uusi yritys

Webtrap_86

Active Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Tykkäykset
19
Sijainti
Lahti

akio sanoi
välijäähdyttimestä tuli mahdollisimman suuri sota. aluksi vaati VTT ynnä muita todistuksia, jopa vastaavuuslappua. onneksi se saatiin neuvoteltua pois ja maanantaina uusi yritys
just. mistäs se päätteli ettei ollut alkuperäinen?? olisit sanonut et ostettu vähän aikaa sitten ihan ku katsuri tietää miltä vakio näyttää.. ??

akio

impact green
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Tykkäykset
28
Sijainti
Lohja

Webtrap_86 sanoi
just. mistäs se päätteli ettei ollut alkuperäinen?? olisit sanonut et ostettu vähän aikaa sitten ihan ku katsuri tietää miltä vakio näyttää.. ??
arvaa yritinkö. Sanoi vaan "sun sana vastaan mun sana. Mun mielestä toi on virimalli"

maurichia

Club Member
Tykkäykset
10
Sijainti
Lahti

oiskohan uuden miitin suunnittelu lahden seudulle mitään näin pitkästä aikaa!? itse ajattelin että voisi kahvitella vaikka 11.2.2012 eli lauantaina ja kellonaika vaikka 15.00 ketäs pääsis tällöin paikalle?

Skydiver

Active Member
Tykkäykset
0
Sijainti
Kerava

maurichia sanoi
oiskohan uuden miitin suunnittelu lahden seudulle mitään näin pitkästä aikaa!? itse ajattelin että voisi kahvitella vaikka 11.2.2012 eli lauantaina ja kellonaika vaikka 15.00 ketäs pääsis tällöin paikalle?
Saattaisin muutenkin olla siellä suunnalla tuona päivänä, niin mikä jottei... ;)

cristan

Active Member
Club Member
Tykkäykset
1
Sijainti
Lahti

Olisiko Webtrap tulossa?
Jos OJ ottais sen ällän boksin mukaan niin auttelisit laittamaan kiini ;D Se ei ole vieläkään kerinnyt sitä tekemään. Tai sitten koukkais sun kautta niin sais laitettua lämpimässä eikä parkkiksella pakkasella :D

akio

impact green
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Tykkäykset
28
Sijainti
Lohja

jos auto on koripajalta palannut ja pääsen töistä lähtemään ajoissa niin voisi sinne pöristellä

maurichia

Club Member
Tykkäykset
10
Sijainti
Lahti

no nythän näyttää jopa siltä et vois saada jo vähän porukkaakin kasaan eli näyttää hyvältä siis :)

Kina

e33 gallu
Tykkäykset
0

Missähän päin tämä lahessa pidettävä miitti olis? Ite asun lahesta 35 km päässä, vois ehkä tulla käymään. Jos siis auto kunnossa/mun käytössä ja aikaa on sillon. :peukku

Webtrap_86

Active Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Tykkäykset
19
Sijainti
Lahti

cristan sanoi
Olisiko Webtrap tulossa?
Jos OJ ottais sen ällän boksin mukaan niin auttelisit laittamaan kiini ;D Se ei ole vieläkään kerinnyt sitä tekemään. Tai sitten koukkais sun kautta niin sais laitettua lämpimässä eikä parkkiksella pakkasella :D
Voishan sitä tulla pyörähtää miittiin, ja sitten voidaan vilkaista sitä mokkulaa, siihen ois tarvetta sitten johtoakin. Mut katsotaan vielä, ei pois suljettu. ;)

maurichia

Club Member
Tykkäykset
10
Sijainti
Lahti

Motorsport sanoi
Missähän päin tämä lahessa pidettävä miitti olis? Ite asun lahesta 35 km päässä, vois ehkä tulla käymään. Jos siis auto kunnossa/mun käytössä ja aikaa on sillon. :peukku
juu renkomäessä ollaan aina kahviteltu, yleensä autot jätetty siihen kodinterran parkkikselle ku siellä ollu yleensä enempi tilaa

maurichia

Club Member
Tykkäykset
10
Sijainti
Lahti

ja muistetaan sitte että tämä on ensi lauantai :) kaikki vaan paikalle :driver

cristan

Active Member
Club Member
Tykkäykset
1
Sijainti
Lahti

Webtrap_86 sanoi
Voishan sitä tulla pyörähtää miittiin, ja sitten voidaan vilkaista sitä mokkulaa, siihen ois tarvetta sitten johtoakin. Mut katsotaan vielä, ei pois suljettu. ;)
OJ ei pääsekään tulemaan niin boksin laitto siirtyy tai sitten se saa laittaa sen itse kun kerkiää.

maurichia

Club Member
Tykkäykset
10
Sijainti
Lahti

oiskos uuden miitin järjestäminen mitään ihan vaan vaikka uuden MITSUNI kunniaksi, en ees muista koska viimeks oisin oikeen merkkisellä näissä paikallismiiteissä ollut ja eipä oo hetkeen muutenkaan kahviteltu, päivämääräksi ehdottaisin 13.10.12 (lauantai) ja vaikka kello 17.00 renkomäki abc/kodinterran parkkipaikka. halukkaita mukaan tulioita?? 8)

Webtrap_86

Active Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Tykkäykset
19
Sijainti
Lahti

maurichia sanoi
oiskos uuden miitin järjestäminen mitään ihan vaan vaikka uuden MITSUNI kunniaksi, en ees muista koska viimeks oisin oikeen merkkisellä näissä paikallismiiteissä ollut ja eipä oo hetkeen muutenkaan kahviteltu, päivämääräksi ehdottaisin 13.10.12 (lauantai) ja vaikka kello 17.00 renkomäki abc/kodinterran parkkipaikka. halukkaita mukaan tulioita?? 8)
siirrettäiskö heti viikolla ja vaikka 20.10.12 muuten sama aika?

maurichia

Club Member
Tykkäykset
10
Sijainti
Lahti

mulle käy kaikki muu paitsi pienet kengät (ne on niin vittumaiset) ;D eli toi 20 päivä kuulostaa ihan yhtä hyvältä että jos se sopii paremmin porukalle niin otetaan se :)

maurichia

Club Member
Tykkäykset
10
Sijainti
Lahti

vaikuttais kerranki jopa siltä että paikalla olisi enemmänki ku vaan 3 autoa ;D

juikkipuikki

Mitsubishi Space Wagon 2.0 TDI
Tykkäykset
0
Sijainti
Riihimäki

Hemmetti ois voinu tulla paikalle, mut pitää lähtee ulkomaille länsirannikolle :/ No, ens kerralla sitten :driver :driver

maurichia

Club Member
Tykkäykset
10
Sijainti
Lahti

tänään ilmotin emännälle että olen lauantaina menossa tämmöseen miittinkiin niin hän ilmoitti mulle takasin että hän sitte ajaa sinne ;D :nykii no voi tulla sitte vaikka vähän rapuloissaan paikalle kun on kuskikin :peukku

Ylös Bottom