Elikkä kun starttaa, niin ekalla kerralla hyrähtää hieman ja jos jatkaa starttausta ei hyrähdä enää, vaan kun antaa hetken olla niin hyrähtää taas hieman. Ei edes hinaamalla lähtenyt enää käyntiin. Kipinää ainakin näytti tulppiin hyvin tulevan.
Ennen tätä tilannetta vielä vaivoin lähti käyntiin, mutta pienillä kierroksilla kävi hyvin vaivalloisesti, mutta jos sai houkuteltua käymään isommilla n 2000-3000 kierroksilla
tuntui käyvän hyvin.
vikakoodeja löytyi seuraavasti:
1. 13 Intake Air Temperature Sensor
2. 15 Motor Position Sensor
3. 21 Engine Coolant Temperature Sensor
4. 25 Barometric Pressure Sensor
elikkäs varmaankin jokin noille yhteinen tekijä, ei kai vaan ECU?? Tuskin nuo kaikki sensorit yhtäaikaa simahtaa??
Koodien nollauksen jälkeen näytti: Normal Operation
eli ei tullut vikakoodeja takaisin. Voisko olla että ei ole ECU hajalla?
Mitenkä tuo vikakoodi homma toimii, jos on joku vika päällänsä ja nollaa koodit, niin eikö koodin pitäisi tulla takaisin, kunnes vika on poistunut? Vai edellyttääkö se moottorin käymistä tai mitä jotain häh...
Oisko hyviä neuvoja?
Ennen tätä tilannetta vielä vaivoin lähti käyntiin, mutta pienillä kierroksilla kävi hyvin vaivalloisesti, mutta jos sai houkuteltua käymään isommilla n 2000-3000 kierroksilla
tuntui käyvän hyvin.
vikakoodeja löytyi seuraavasti:
1. 13 Intake Air Temperature Sensor
2. 15 Motor Position Sensor
3. 21 Engine Coolant Temperature Sensor
4. 25 Barometric Pressure Sensor
elikkäs varmaankin jokin noille yhteinen tekijä, ei kai vaan ECU?? Tuskin nuo kaikki sensorit yhtäaikaa simahtaa??
Koodien nollauksen jälkeen näytti: Normal Operation
eli ei tullut vikakoodeja takaisin. Voisko olla että ei ole ECU hajalla?
Mitenkä tuo vikakoodi homma toimii, jos on joku vika päällänsä ja nollaa koodit, niin eikö koodin pitäisi tulla takaisin, kunnes vika on poistunut? Vai edellyttääkö se moottorin käymistä tai mitä jotain häh...
Oisko hyviä neuvoja?