Lancer 1,6 -04 vikakoodit, lambra?

Kai_L

Mitsubishi Lancer 2,0 Stw Intense -06
Liittynyt
28 Maaliskuu 2004
Sijainti
Kurikka
Lancer -04 on ruvennut näyttämään vikakoodeja P0421 ja P0125. Aluksi kävi epätasaisesti ja silloin tuli sitten tuo P0125 ja välillä sammuikin vikavalo. Mutta sitten tuli myös tuo toinen koodi ja jos nollaa vikakoodit niin jonkun ajan päästä vikavalo syttyy jälleen. Muuten ei ole poikkeavaa käynnissä ollessa tai ajossa.
Voisiko johtua esim. etummaisesta lambrasta? Jos joutuu lambraa uusimaan niin mikä olisi sitten sopiva lambra? Tai minkä olette omaan autoonne laittanu jos on pitänyt vaihtaa? Onko tietoa alkuperäisen etummaisen lambran merkistä ja osanumerosta?
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Noilla vikakoodeilla ei oi mitää yhteistä, jälkimmäinen on jäähdytinnesteen lämpötila anturilta, mutta ensimmäinen vikakoodii ja oireet viittaa etummaiseen lambdaan, Mitsuun Aina alkuperäinen lambda, noi tarvike lambdat ei toimi oikein/kauan ja kuulostaa et etu lambdassa joku piuha maissa tai poikki tms.
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Hyvät tarvike lambdat toimii aivan varmasti. Itse olen käyttänyt vuosia Denson lambda-antureita.
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Hyvät tarvike lambdat toimii aivan varmasti. Itse olen käyttänyt vuosia Denson lambda-antureita.
It's taas vuosia kironnu ku kestäny Max kuukauden/2 ja sanonu sit ittensä irti, rupesin käyttää mitsussa vaan merkkiosia nii selvinny halviten ja helpommal ku ei tartte sopivuutta yms. Miettiä, hyvä Jos sulla toiminu
 

outonaapuri

Active Member
Liittynyt
13 Kesäkuu 2011
Mulla on levinny orkkiksiakin kuukauden käytöllä, tosin niin on tarvikkeitakin. Kuten kaikissa muissakin osissa.
 

Kai_L

Mitsubishi Lancer 2,0 Stw Intense -06
Liittynyt
28 Maaliskuu 2004
Sijainti
Kurikka
Missä auton sisällä sijaitsee takimmaisen lambran liitinosa? Etummainen lambra vaihdettiin mutta seuraavana päivänä tuli vikavalo taas päälle uudestaan.
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Missä auton sisällä sijaitsee takimmaisen lambran liitinosa? Etummainen lambra vaihdettiin mutta seuraavana päivänä tuli vikavalo taas päälle uudestaan.
Tulee penkin Alta liitin, mut Lue koodit uudestaan ennenku alar vaihtelee, suattaa olla iha joku muu
 

Kai_L

Mitsubishi Lancer 2,0 Stw Intense -06
Liittynyt
28 Maaliskuu 2004
Sijainti
Kurikka
Kumman penkin alta pitäisi anturin johto tulla sisälle? Ja täytyykö purkaa paljonkin että pääsee siihen liittimeen käsiksi? Putki ei ainakaan tunnu siltä että vuotaisi mistään. Samaa vikakoodia se näyttää P0421.
 
Ylös Bottom