Lancer -91 tuulilasi pk-seutu / Jyväskylä

MikeMalibu

New Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2004
Sijainti
Jyväskylä Lutakko
Mitäköhän kustantaa moinen operaatio vaihdettuna liikkeessä. Oisko jotain 150e? Tietääkö ketään alan liikkeitä joka täällä Vantaalla / Helsingissä tai sitten Jyväskylän seudulla?

Kiitokset!

MM
 
Onhan noita liikkeitä maailma (ja netti) pullollaan, itelle tulee ekana mieleen rengaslasi, koska ajelen sen ohi useasti. Hintahaarukkaa en kyllä tiedä.
 
Panosta sitten kunnon firmaan. Ettei rupee parin vuoden päästä kukkanen kasvaan lasin kulmasta :)

Itse olis tarkoitus kanssa lasi vaihdatuttaa paikallisessa liikkeessä, joka toimii valtuutetuna lasin vaihtajana. Eli eipä rupee ikkunan kulmat ruostumaan ainakaan :peukku
 
Rengaslasia voi ainaskin suositella, pojat tekee hyvää jälkee ja hinnat kohallaan. Useamman tuulilasin kokemuksella ;)
 
Itellä kans edessä lasin vaihto ku kaveri sano (melki valmis katsastusinssi) et ei taida mennä leimasta läpi :seina Tosin muutenki kyl oli tarkotus vaihtaa. Vien kans tähä paikalliselle lasimestarille jonka taidot tunnen jo ennestään. Mustaan vaihto juur viime keväänä. Ja työn jälkee oon nähny aiemminkin.
 
Kiitos!

Sain muutamat tarjoukset....

Hintahaarukka aika yllättävä!

270+LISTASARJA 27€
ASENNUS OTTAA AIKAA MIELUIMMIN AAMUSTA SEURAAVAAN AAMUUN
TOIMITUS AIKA YLEENSÄ PARI PÄIVÄÄ TAI NOPEAMIN JOS ON HÄTÄ


Huhtico, Hyvinkää
------------------------------------------------------------
Hjelm, malminkartano...hki

LANCER 89-91 TUULIL. KIRKAS 160.00E
YKSIV. SININEN 164.00E
KAKSIVÄRIN.SINI.SINI 200.00E
LISTAT 27.00E
ASENNUS 60.00E

eli yhteensä 251:-
-------------------------------------------------------------
Hei.

Tiedustelit Lancer -91 tuulilasia. Olettaen että autosi on 89-91 mallia niin kirkaslasi maksaa 196,00 Eur asennettuna.

Uudenmaan Autolasipojat Oy
---------------------------------------------------------------





Eli onha tossa nyt helv... hinnoissa eroa!! Mut ei kiirettä. leima viim. heinäkuussa mut silti. :)

Eli oma veikkaukseni siitä 150 eurosta meni iha mettään.

Jos jollai suhteita tai muuta niin olkaa hyvä ja kertokaa. :)

MM
 
Sillo ku ite laitatin toho mustaan Galanttiin uuden lasin niin makso muistaakseni jotai 170€ töineen päivineen. Nyt en oo si viel kysellykkä hintoja tän päivän hinnoista että onko muuttunu. Toivottavasti ei oo ainaka kallistunu :)
 
Luulis et Galantiin ois noin samat hinnat... sitä enokin sanoi et puolentoistasadan kieppeillä mut enhä mä nyt kolmeasataa kellekään maksa. :)

Laitatko Galantin tuulilasin hinnat jos löydät / saat tietoon jostain.
 
Mä voisin vaik maanantaina soitella tälle paikalliselle "lasimestarille" ja kysästä hintoja. Kattoo et onko Lancerin ja Galantin laseilla eroo. Tietysti vähä paikkakuntakin vaikuttaa hintatasoon.
 
Nyt tuli kysästyä tuulilasin hintaa. Pelkällä lasilla hintaa 150€. Siihen työ päälle. Tällä viikolla pitäis saada jo itelleki uus lasi kii :peukku
 
Jyväskylässä Seppälän automaali.. Soita sinne ja kysy tarjousta.. Voin suositella.
Seppälän Automaali Laukaant. 24, (014) 272 666
 
Re: Lancer -91 tuulilasi Jyväskylä

Itse itselleni vastaan. 200e asennettuna em. firmasta. Sävylasi vitosen kalliimpi mut saa tohon kahteensataan.

Eli onko kenties tääl Jyväskyläs muita paikkoja josta kysellä?
 
Takaisin
Ylös Bottom