TuplaNokka
PunkkaRacingTeam
- Liittynyt
- 1 Helmikuu 2015
Juu ku aattelin tuos toho 4g92:een ny tuon öljynjööhyttimen asentaa niin onko tuossa perus m20x1,5 kierre ja oisko mimmone hyvä sandwich hyvä?
Semmone mikä sopis hyvin minkä vaan laittaa kii.
Ja paljonkoha öljymäärä nousee mitä koneesee pitää laittaa sen jälkee? Miu vanhast rollasta (4A-FE) otin coolerin letkuineen talteen koneen vaihon yhteydes ja kun jossain kohtaa lancerin turbotan nii ois hyvä täs kohtaa ku kone pöydällä vähä sumplia.
Ja öljynpainemittarin aattelin asentaa nii mihkä ois paras/hyvä/helppo asentaa anturi?
Ja mitä lauhdutin letkun liitintä suositeltas jäähyttimen letkulle öljypohjaan?
Ehkä vähä turha varovainen asian suhteen mut koitan tehä mahollisimman huolella.
Kaikki uuet männänrenkaat, suuttimet ja tarvittaessa liukulaakerit ja kampiakselinlaakerit, stefat uusiks.
Vähän offtopicii mut kun turbottaa niin mistä kantsis pöllii öljynkierto sit ahtimelle ja onko 250cc suuttimet liian pienet et moottorinohjaus pysyy perässä? Muuten kaikki otettu jo huomioon.
Semmone mikä sopis hyvin minkä vaan laittaa kii.
Ja paljonkoha öljymäärä nousee mitä koneesee pitää laittaa sen jälkee? Miu vanhast rollasta (4A-FE) otin coolerin letkuineen talteen koneen vaihon yhteydes ja kun jossain kohtaa lancerin turbotan nii ois hyvä täs kohtaa ku kone pöydällä vähä sumplia.
Ja öljynpainemittarin aattelin asentaa nii mihkä ois paras/hyvä/helppo asentaa anturi?
Ja mitä lauhdutin letkun liitintä suositeltas jäähyttimen letkulle öljypohjaan?
Ehkä vähä turha varovainen asian suhteen mut koitan tehä mahollisimman huolella.
Kaikki uuet männänrenkaat, suuttimet ja tarvittaessa liukulaakerit ja kampiakselinlaakerit, stefat uusiks.
Vähän offtopicii mut kun turbottaa niin mistä kantsis pöllii öljynkierto sit ahtimelle ja onko 250cc suuttimet liian pienet et moottorinohjaus pysyy perässä? Muuten kaikki otettu jo huomioon.