JuKoS
New Member
- Liittynyt
- 7 Toukokuu 2009
Toista tuhatta uudella Lancerillani (sports sedan 2.0 DI-D invite) ajeltuani, ajattelin hieman kommentoida ko: autoa, autohan on siis varustettu Volgswagenin valmistamalla 2 litraisella 16 v pumppusuutin koneella, josta hyvät kokemukset jo edellisestä autostani (Golf) puhtia riittää mainiosti, tuntuu jopa ripeämmältä kuin Golf, vaikuttaneeko avarampi pakoputkisto/imupuoli (mitsun tekemiä)vai onko jotain softamuutoksia?
Yksi selkeä ero on kuitenkin alustan toimivuudessa, Lancer poistuu lähdössä kuin hauki rannasta kun taas Golf joko suti joutilasta tai kyykkäsi luistoneston vietyä tehot koneesta, muutenkin alustan toiminta ansaitsee kiitosta erittäin vakaa urissakin ja menee kurveihin suorastaan halukkaasti, kova sivutuuli ottaa kyllä jonkin verran mutta ei lähellekään niin paljon kuin Golfissa.
Alkujaan pelätty melu ei ollutkaan niin voimakasta, moottorin eristys kohtuullinen ja olisiko japsit tehneet oman starttimoottorin ääni aivan erilainen kuin Golfissa, muutenkin sivistyneemmän oloinen ikäänkuin olisi pehmeämmät moottorin kumityynyt? Rengas melu karkealla asfaltilla kova ei kuitenkaan likikään Golfin jyrinää, kaikki kojetaulun ym sisustan kitinät ja helinät (joita Golfissa riitti uudesta saakka) loistavat poissaolollaan. Tässä autossa voi todella jo kuunnella stereoitakin. eukku
Ulkonäkö on kerännyt myönteisiä kommentteja, myös väri (orient red).
Samantien auton kotiin saatuani parantelin hieman ruostesuojausta aineena Arpol joka on periaatteessa mil hyväksyttyä Tectyliä kuvia: http://picasaweb.google.fi/tuijamh/MitsubishiLancerRuostesuojausta?authkey=Gv1sRgCPXIj9j9jJqQmQE# ja asensin eteen kuraläpät, samalla tuli tutustuttua alustan rakenteisiin jotka vaikuttavat olevan todella järeätä tasoa esim etujarrulevyt vahvuudeltaa 26 mm, takaakselistossa vahvasta putkesta ja levystä apurunko jossa paikat nelivedolle ym.
Joten tähän asti tyytyväinen valintaani. :driver
Yksi selkeä ero on kuitenkin alustan toimivuudessa, Lancer poistuu lähdössä kuin hauki rannasta kun taas Golf joko suti joutilasta tai kyykkäsi luistoneston vietyä tehot koneesta, muutenkin alustan toiminta ansaitsee kiitosta erittäin vakaa urissakin ja menee kurveihin suorastaan halukkaasti, kova sivutuuli ottaa kyllä jonkin verran mutta ei lähellekään niin paljon kuin Golfissa.
Alkujaan pelätty melu ei ollutkaan niin voimakasta, moottorin eristys kohtuullinen ja olisiko japsit tehneet oman starttimoottorin ääni aivan erilainen kuin Golfissa, muutenkin sivistyneemmän oloinen ikäänkuin olisi pehmeämmät moottorin kumityynyt? Rengas melu karkealla asfaltilla kova ei kuitenkaan likikään Golfin jyrinää, kaikki kojetaulun ym sisustan kitinät ja helinät (joita Golfissa riitti uudesta saakka) loistavat poissaolollaan. Tässä autossa voi todella jo kuunnella stereoitakin. eukku
Ulkonäkö on kerännyt myönteisiä kommentteja, myös väri (orient red).
Samantien auton kotiin saatuani parantelin hieman ruostesuojausta aineena Arpol joka on periaatteessa mil hyväksyttyä Tectyliä kuvia: http://picasaweb.google.fi/tuijamh/MitsubishiLancerRuostesuojausta?authkey=Gv1sRgCPXIj9j9jJqQmQE# ja asensin eteen kuraläpät, samalla tuli tutustuttua alustan rakenteisiin jotka vaikuttavat olevan todella järeätä tasoa esim etujarrulevyt vahvuudeltaa 26 mm, takaakselistossa vahvasta putkesta ja levystä apurunko jossa paikat nelivedolle ym.
Joten tähän asti tyytyväinen valintaani. :driver