Lancer Evo III, UITTO-

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

osku

RS -04
Liittynyt
23 Kesäkuu 2005
Sijainti
Uusmaa
Jos jarruja meinaat tuolla, niin periaattees niitä ei saisi jarruttaa, mutta ainakin Lapuan konttorilla ne laittaa siihen vain nelikolle tarkoitetun ohjelman..

Mutta sanot että siino jatkuva neliveto joten se ri tykkää tommosista että sitä jarrutellaan pelkästään toiselta akselilta kerrallaan ;D
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
osku sanoi
Jos jarruja meinaat tuolla, niin periaattees niitä ei saisi jarruttaa, mutta ainakin Lapuan konttorilla ne laittaa siihen vain nelikolle tarkoitetun ohjelman..

Mutta sanot että siino jatkuva neliveto joten se ri tykkää tommosista että sitä jarrutellaan pelkästään toiselta akselilta kerrallaan ;D

yleensä viskopalaa jos mennään 2wd jarry dynoon... kerro inssille terveisiä että joutuu korvaamaan jos hajoaa jotain ja jos änkyttää että saa ajaa niin teeppä valmiiksi lappu korvaus vastuudesta kotona... :peukku

jarrudyno pitaa olla 4rullainen jos meinaa dynottaa.. ja pask** puhetta ne alle 3kmh pyörimis nopeudet, visko lämpenee ihan kiitettävästi jo silläkin vauhdilla...

kurikassa opittiin konttorilla jokus kantapään kautta kun hajottivat viskon dyna-4 galantista... :'(
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Mistä sen viskon hajoamisen muuten huomaa ja miten se oireilee? Tuli vaan mieleen että ainakin edellisessä katsastuksessa oma dynamicci on papereiden mukaan jarrutettu ja tuskinpa on ollut nelipyöräistä penkkiä käytössä.
 

HuBu

New Member
Liittynyt
14 Toukokuu 2003
Sijainti
Forssa
:eek:fftopic
Omassani on aina testattu jarrut pienellä jarrutus kokeella pihalla.
Kerran kävi kaverille, että kovan väittelyn jälkeen katsastusmies tiputti nelikon rullille ja ajoi testin läpi ja kaikista kummallisinta oli, että papereissa ei ollut minkään laisia arvoja merkattu jarruista. :-X
 

zare

WRX MY05 SJE II / PPP
Liittynyt
14 Helmikuu 2003
ast sanoi
Mistä sen viskon hajoamisen muuten huomaa ja miten se oireilee?

Omakohtaisia kokemuksia ei ole, mutta mitä tietävämpiä tahoja olen tuon tiimoilta haastellut niin kääntyessä kuulemma jäkittää vastaan.

Jarrudynoon en tuota omaakaan anna ajaa, vaikka kuulemma jollain konttoreilla on maahantuojalta ne "ohjearvot" jarrujen testaukseen... jotain alle 5km/h nopeutta ja alle 10 sek, vai mitä ne nyt olikaan.
Ekassa katsastuksessa käytin lokakuun lopussa ja etukäteen varmistin paikallisen A-Katsastuksen toimintatavan. Vastaus oli selkeä "ei me noita vehkeitä täällä ikinä testata rullilla".
 

Sudo

New Member
In Memoriam
Liittynyt
22 Toukokuu 2007
UITTO- sanoi
Tulliltakin tuli kirjettä tänään.. pyytävät evosta veroa 4450,09 euroa.

Kannattaako tässä tapauksessa valittaa päätöksestä??

Kaverille tuli 4978,xx € omasta lanceristaan joten ei sinänsä tuo vielä ole paha.
 

AntiDrizztus

New Member
Liittynyt
15 Marraskuu 2005
Sijainti
Joensuu
UITTO- sanoi
nojoo..

"ajoneuvon ikä ja ajokilometrit huomioiden kuntoalennus on 110eur.
Verotuksessa on sovellettu autoverolaissa säädettyä keskimääräistä veroprosenttia"

Kunto: Normaali

Onko normaalikuntoisessa autossa 1995vm maalipinnassa hermeettisiä valumia ja maali lohkeillut ja orastavia ruostekukkia? jos on niin sitte en ihmettele.

Kuulostaa vero vähän ylimitoitetulta, mene tiedä sitten. Paljon autolla ajettu?
 
V

veikka81

Guest
Sudo sanoi
Kaverille tuli 4978,xx € omasta lanceristaan joten ei sinänsä tuo vielä ole paha.

Oho,

UITTO, kauvan kesti tuon päätöksen tulo ??

Ja nuo mittarit on on todella hienosti asennettu tuohon ;)
 

nokonzok

Active Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
UITTO- sanoi
Tulliltakin tuli kirjettä tänään.. pyytävät evosta veroa 4450,09 euroa.

Kannattaako tässä tapauksessa valittaa päätöksestä??

Ei sitä kannata maksaa ollenkaan. Verot peruutukseen, auto seisontaan ja uusintakierros vuoden vaihteen jälkeen.
 

nokonzok

Active Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
UITTO- sanoi
maksaakohan tuo vaivaa, kuitenkin osa tosta päätöksestä mun tarttee maksaa ja sitte oon jo maksanut rekisteröintikatsastukset ja sellaset ni empä tiedä.. kait tuo on ihan ok, loppupeleissä kuitenki auton hinnaks kokonaisuudessaan tulee se mihin varauduinkin, ainoo vaan et noi kulut jälkeenpäin on vähä verottanut tuota lainatiliä..

Jos verotus on pistetty vireille ennen 2.11. niin ei maksa peruuttaminen mitään. Karkeasti tonnin tuossa säästää.
 

nokonzok

Active Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
UITTO- sanoi
:O nonii.. pitäsköhän sitä sitte oikeesti ajaa golffilla loppuvuos :O niin ja ajoluvan sitte saa taas heti alkuvuuesta??

Kyllä saa. Veropäätöskin tulee toivon mukaan nopeasti kun se on jo periaatteessa kerran tehty.
 

tommy_Z

New Member
Liittynyt
29 Lokakuu 2007
Sijainti
siilinjärvi
itelle tuli viime perjantaina veropäätös kolmosesta, 4063.39e...
kyseessä siis huonossa kunnossa oleva RS malli..
Itse kyllä perun päätöksen ja pistän uuden vireille heti 2.1.2008.
 

cristan

Active Member
Club Member
Rekisterinhoitaja
Hallitus
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
26 Tammikuu 2003
Sijainti
Hönölä
Tehdäänkö kimppatilaus?
Tarttis saada vähän osaa ;D
 

nokonzok

Active Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vai että on stroker mielessä :)

Tiesit varmaan, mutta muistutan kuitenkin varmuuden vuoksi, että noihin hintoihin pitää lisätä tulli + alv. Molemmat lasketaan rahdin sisältävästä hinnasta.
 

nokonzok

Active Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
UITTO- sanoi
kauas tuon veropäätöksen saa perua? Eräpäivään asti?

Saa sen perua sen jälkeenkin, mutta ajoaika loppuu eräpäivään. Kunhan vaan muistaa perua ennen vuoden vaihdetta. Käytännössä siis eräpäivänä laitat auton talliin ja käyt tullissa perumassa verotuksen.
 

nokonzok

Active Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
UITTO- sanoi
Niin ja edelliseen lisätääkseen, koko homman loppusummaksi tuli 3500noin, ilman uutta alalippaa (200-300e) ja konepeltiä, mikä varmaan on ihan sikahintanen.

Näillä merkkiliikkeiden korjauskustannusarvioilla ei ole oikeastaan mitään merkitystä. Kyllä toki noilla vaurioilla olisi pitänyt jotain alennusta tulla. Veikkaisin, että suuruusluokka on n. 3% markkina-arvosta. Viivan alle jää siis nopeasti päässä laskien n. reipas satanen.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
nokonzok sanoi
Näillä merkkiliikkeiden korjauskustannusarvioilla ei ole oikeastaan mitään merkitystä. Kyllä toki noilla vaurioilla olisi pitänyt jotain alennusta tulla. Veikkaisin, että suuruusluokka on n. 3% markkina-arvosta. Viivan alle jää siis nopeasti päässä laskien n. reipas satanen.

"ajoneuvon ikä ja ajokilometrit huomioiden kuntoalennus on 110eur.
Toihan oli Uiton veropäätöksessä lukenutkin jo...
 

nokonzok

Active Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Harri K sanoi
"ajoneuvon ikä ja ajokilometrit huomioiden kuntoalennus on 110eur.
Toihan oli Uiton veropäätöksessä lukenutkin jo...

Aika hyvin heitetty lonkalta vaikka itse sanonkin :) Lisäalennuksia on käytännössä turha odotella. Kuitteja vastaan voi jotain saadakin. Arviot ei kiinnosta siitä yksinkertaisesta syystä, että ei kukaan kuitenkaan korjauta näin vanhoja autoja missään merkkiliikkeessä.
 

Biim

New Member
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Vantaa
Toistakymmentä vuotta vanhassa autossa kuuluukin olla normaaleja kulumisen jälkiä, naarmuja ja painaumia. Harvassa on ne autot joissa ei ole.

Itse toin erään auton moottorivikaisena (savutti julmetusti). Tulli olisi merkkiliikkeen kuittia vastaan suostunut vähentämään veroja 10% korjauksen arvosta. Alustava korjausarvio oli tuhansia euroja (turbo hajalla), joten arvata saattaa lähdettiinkö liikkeeseen korjauttamaan. Tämän lisäksi vielä arpoivat sen vuoden kovimmat verot kyseiselle automallille. No sehän meni hyvin.. Tämä auto oli -94.
 

AntiDrizztus

New Member
Liittynyt
15 Marraskuu 2005
Sijainti
Joensuu
nokonzok sanoi
Aika hyvin heitetty lonkalta vaikka itse sanonkin :) Lisäalennuksia on käytännössä turha odotella. Kuitteja vastaan voi jotain saadakin. Arviot ei kiinnosta siitä yksinkertaisesta syystä, että ei kukaan kuitenkaan korjauta näin vanhoja autoja missään merkkiliikkeessä.

Eli Suomeksi sanottuna, jos japanista saa aivan virheettömän evon sopivalla hinnalla, kannattaa se ehdottomasti ottaa, ts. tulli ei verota sitä paljoakaan ankarammin kuin huonompi kuntoista yksilöä. Ymmärsinkö oikein?
 

Biim

New Member
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Vantaa
AntiDrizztus sanoi
Eli Suomeksi sanottuna, jos japanista saa aivan virheettömän evon sopivalla hinnalla, kannattaa se ehdottomasti ottaa, ts. tulli ei verota sitä paljoakaan ankarammin kuin huonompi kuntoista yksilöä. Ymmärsinkö oikein?

Näin minä sen käsitän. Muutenkaan en maailman toiselta laidalta lähtisi tuomaan heikkokuntoista autoa. Se kun tiedetään mitä näiden korjaus Suomessa maksaa.
 

nokonzok

Active Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
AntiDrizztus sanoi
Eli Suomeksi sanottuna, jos japanista saa aivan virheettömän evon sopivalla hinnalla, kannattaa se ehdottomasti ottaa, ts. tulli ei verota sitä paljoakaan ankarammin kuin huonompi kuntoista yksilöä. Ymmärsinkö oikein?

Olet ymmärtänyt aivan oikein. Hyvästä kunnosta on lain puolesta mahdollisuus korottaa markkina-arvoa, mutta niin ei koskaan tehdä. Samoin esim. lisävarusteista ei vanhemmissa autoissa rokoteta lainkaan (ei myöskään hyvitetä jos ovat rikki). Toisin sanoen jonkun Mega HKS Evon verot olisivat suunnilleen samat kuin asiallisen peruskuntoisen laitteen.

Suomalaiset menee ylipäätään liian helposti halvan hinnan perässä. Hyvä ja halpa ovat aina eri tuotteita, kuten joku jossain on viisaasti todennut.
 

Tippis

Ex Carisma comfort at -01, Ex Carisma -98,
Liittynyt
6 Tammikuu 2004
Jos haluaa hyvän ja halvan, joutuu ostamaan molemmat ;D

kiitos ja anteeks, väsynyt heitto...
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Tuo 3%:ahan se alennus on jonka ne antaa lähes poikkeuksetta kun vain sanoo, että jotain on...Enempää ei heru ilman kuitteja, jos sittenkään.

Itselläni jos tuotan jossain vaiheessa, niin tekniikka saa olla kunnossa mut samal katsotaa muita asioita mitä pitää löytyä. Jossain vaiheessa projekti on tarkotus kanssa maalauttaa, jos pinnassa on vähänkään jotain sanomista (tulevaa väriä kun ei löydy vakioväreistä)
Mutta jos ny joskus sais ensi jonku pommin tilattuu...
 

nokonzok

Active Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Harri K sanoi
Tuo 3%:ahan se alennus on jonka ne antaa lähes poikkeuksetta kun vain sanoo, että jotain on...Enempää ei heru ilman kuitteja, jos sittenkään.

Totta on, että enempää ei käytännössä juurikaan heru ilman kuitteja. Homma johtuu jo siitä, että auton oltava liikennekelpoisessa kunnossa jotta se ylipäätään verotetaan. Lunastuspelejä ei siis veroteta ollenkaan ennen kuin ne on korjattu. Se ei kylläkään pidä paikkaansa, että tuon 3% saisi lähes automaagisesti, itseasiassa täysin päinvastoin.
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Lancer Evo III, UITTO-

Jotenkin ihmettelen miten kuukauden tai kahden suola-ajeluilla pääsisi pohja tuon näköiseksi...
 

Sudo

New Member
In Memoriam
Liittynyt
22 Toukokuu 2007
Takapuskurin irroitus ei ole paha rasti,

kontissa löytyy taaksepäin olevien pitkittäiskiinnikkeiden pultit kontin maton alta, ja sivuista sivukiinnikkeiden pultit.

Näiden lisäksi puskurin alla on keskellä oma paikkansa koriin, jossa on sellainen mitsun oma muoviruuvi ristipääkannalla.

Jotain saattoi olla myös pientä takakaarien kohdalla kiinnikkeitä, ei muista tähän hätään mutta katsomalla löytyy. Kuitenkin huomattavasti helpompi irrotettava kuin esim. helmalevikkeet.

Tarkistaisin muuten tätä kirjoittaessa, mutta olen reissun päällä loppuvuoden ja auto kotosalla tallissa...

Jatka projekti-raportteja Uitto, mielenkiintoista luettavaa!
 

UITTO-

Active Member
Liittynyt
22 Heinäkuu 2006
Sijainti
Tarvasjoki
Vs: Lancer Evo III, UITTO-

niimp.. mut ei se siinä nosturilla ollu paha sillon ostohetkellä kun kateltiin. kyl sitä koputtelin ja syynäilin, mut ei todellakaan ollut noin pahassa jamassa..

Mut suureks osaks ja onneks toi on vaan pintaruostetta mikä lähtee helpolla pois. hankaliin nurkkiin ois vissiin hyvä saaha puhallettuva tuo paska pois.. neekerintukkalaikka ei taida sinne yltää.. katsotaan. menee joulun jälkeen, kun on näitä pyhiä ja sillonhan ei töitä tehä ku on pyhä.
 

UITTO-

Active Member
Liittynyt
22 Heinäkuu 2006
Sijainti
Tarvasjoki
Vs: Lancer Evo III, UITTO-

toisaalta. Ajoin tänään evolla parikyt kilsaa käytin koneen kuumaks ja ilmastoinnin kylmäks.

Sen jälkeen pesin sen, ja vein talliin. nyt illalla on jo jarrulevyissä tummat pinnat ku alkaa hakkaamaan ruostetta pintaan, eli ei toi pohjan ruostuminen suomessa teoriassa mahotonta ole.. ainakin suola paljon edesauttanut, mut en nyt ala mitään sanasotaa käymään, et ei rehmeitä :)
 

tepi

Active Member
Club Member
Liittynyt
23 Elokuu 2006
Sijainti
Suomi
Vs: Lancer Evo III, UITTO-

Ei tuommoista voi päästä muodostuun parin kk aikana. :nykii
 

Feppi

Galant Gti Dynamic 4 89, 91, Galant 02,03 Kupla 69
Liittynyt
25 Elokuu 2004
Sijainti
Forssa
Vs: Lancer Evo III, UITTO-

tepi sanoi
Ei tuommoista voi päästä muodostuun parin kk aikana. :nykii
Ei sitten ei millään...

Harraste auto johon tehtiin peltitöitä seisoi kirkkaalla pelti pinnalla 3kk suolat päällä ja ei se tuollaiseksi mennyt...
 

UITTO-

Active Member
Liittynyt
22 Heinäkuu 2006
Sijainti
Tarvasjoki
Vs: Lancer Evo III, UITTO-

jo no ei siinä mitään :D

kuitnekin tolle on jotain tehtävä, onneks on ihan pintaruostetta vaan, että selviää tosta hyvin.

Hyvä sitte et tulee pohja nyt pellille ja maaliin ja kesällä loput pellille ja maaliin. sitte ois ainaki toivottavasti ruosteeton auto :D
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: Lancer Evo III, UITTO-

Tuo ruosteen keräys riippuu niin monesta asiasta ettei ole tosikaan...

Työpaikalla tuli todistettua aika pikainen ruostuminen, kahdessa päivässä peilikirkkaasta teräksestä täysin ruosteenruskeaksi joka ei lähtenyt kokonaan edes teräslankalaikalla, oli syöpynyt jo muutaman satasen teräksen sisään. Ja pinnassa oli vielä rasvaa (leikkuuöljyä). Tosin tilanne erosi autosta siten, että teräspala oli vanerilevyn päällä, joka oli ilmeisesti imenyt kosteutta... Mutta silti, tarpeeksi herkässä tilassa teräs nappaa ruosteen TODELLA nopeasti ilman suolaakin...
 

UITTO-

Active Member
Liittynyt
22 Heinäkuu 2006
Sijainti
Tarvasjoki
Vs: Lancer Evo III, UITTO-

nostokurki sanoi
oli vanerilevyn päällä, joka oli ilmeisesti imenyt kosteutta..

Noh. evo on seissyt nyt tän kuun sateessa hiekkapihalla, ja piha imee koko ajan kosteutta enemmän ja enemmän itteensä ja sen päällä auto vielä sellasessa paikassa mihin ei sovi tuulen henkäys mikä liikuttais phjan alla ilmaa.. voiko sillä olla tekemistä?
 

AntiDrizztus

New Member
Liittynyt
15 Marraskuu 2005
Sijainti
Joensuu
UITTO- sanoi
joo maton alta löysinkin muutaman pultin ja päättelin että se menis tukirautoihin.. tarttee sitte ottaa auki ku on sellanen sauma. tänään ei enää, ku huomenna on aamuvuoro :O

Mikäs muuten on kun kerää kosteutta tonne takakonttiin :O jostain kumman syystä tai toisesta.

Onko muilla ollu evoissa/cb lancereissa moista ongelmaa?

Mulla tuli ainakin viime syksynä cb gtihin takakontti täyteen vettä takavalojen välistä. Eli ne takavalojen tiivisteet ei pitäneet enää. Jotain paksua tököttiä tyrkkäsin raot täyteen, ni ei oo enää vihotellu :).
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Lancer Evo III, UITTO-

ast sanoi
Jotenkin ihmettelen miten kuukauden tai kahden suola-ajeluilla pääsisi pohja tuon näköiseksi...
Mutta jos olen oikein käsittänyt,niin näissähän ei ole lähes ollenkaan ruostesuojausta.?

Kyllähän rauta/teräs vetää pintaruosteeseen jo päivässä otollisissa olosuhteissa.


Ja helpostihan tuo lähtee juuri esim kevyesti puhaltamalla,kun ei ole tuon pahemmaksi päässyt.

Kannattaa UITTO sitten sieltä etupäästä ottaa saumaliimatkin pois,kun lähdet niitä fiksailemaan,muuten jää sinne väliin muhimaan ja hetken päästä pahassa jamassa..
 

UITTO-

Active Member
Liittynyt
22 Heinäkuu 2006
Sijainti
Tarvasjoki
Vs: Lancer Evo III, UITTO-

jees kävin noi saumakohdat läpi paineilmapistoolilla painaen tiivisteen alle niin tuli ihan pellille asti, joten niistä ei huolta enää. Sitte ku on maaleissa ni sitte jotain töhnöä viel varmistukseks.
 

KaeVuRi

Holset HX35 Super
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Espoo
Kyllä tuo suola on raaka autoja kohtaan... Mitkäs tökötit meinaat pistää pohjaan ja hiekkapuhallus varmaan aluksi? Sudolla ainakin on hyviä kokemuksia hiekkapuhalluksesta ja massauksesta Lancerin yhteydessä... :-X
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Lancer Evo III, UITTO-

UITTO- sanoi
Noh. evo on seissyt nyt tän kuun sateessa hiekkapihalla, ja piha imee koko ajan kosteutta enemmän ja enemmän itteensä ja sen päällä auto vielä sellasessa paikassa mihin ei sovi tuulen henkäys mikä liikuttais phjan alla ilmaa.. voiko sillä olla tekemistä?

Saatuani Galantin ulos siirsin MR2:n takaisin talliin sen seisottua melkein pari kuukautta hiekkapihalla. Toisessa takapyöränkotelossa oli jarruletkun kiinnitysrauta hinkannut pieneltä alueelta massan ja maalit pois loppukesästä mutta ihan kirkasta peltiä sieltä löytyi pihalla seisomisen jälkeenkin. Suolaa auto ei ole nähnyt mutta tuossa eipä näyttänyt ilmankosteudella olevan merkitystä tässä tapauksessa. Pohja oli muutenkin ihan yhtä ruosteeton kuin tallista ulos ajaessani. Ilmeisesti suolalla höystettynä lopputulos on toisenlainen... :seina
 

Sudo

New Member
In Memoriam
Liittynyt
22 Toukokuu 2007
Osui äsken vasta silmään, että sullahan on Evossasi 5-pulttijako, mutta orkkis-satulat näyttäisi olevan uritettujen levyjen kera?
 

Sudo

New Member
In Memoriam
Liittynyt
22 Toukokuu 2007
Eikös RS:n jako ole 5x114,3 eli menisi uudemman evon laikat? Briteistä saa myös sovitteita joilla tuoreempien evojen 4-pyttybrembot saa pultattua kiinni. Vaatii vaan sen 17" vanteen vähintään läpi kauden tietysti. Lancerregisterissä noita näkee myynnissä aina välillä. Yhden tuollaisen bolt-on kitin olisin ostanutkin ellei rahatilanne olisi ollut liian tiukka myyntihetkellä :seina
 

nokonzok

Active Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
UITTO- sanoi
no nyt meni homma astetta ihmeellisemmäks :D voiko noi sitte olla jokku vahvistetut vai jostain uuemmasta mallista tjsp???

Mikäs on levyjen läpimitta? Olisko esim. nelosesta peräisin?
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
UITTO- sanoi
en osaa sanoa. ei oo näkyny 2g 4wd eclin napoja ikinä. mut eiköhän ne aika yhteensopivia ole, mutta japsissa vissiin aclipseä vähä hintsummin ollut, niin ite epäilen jotain uuempaaa evoa.

UITTO- lainaan sun postaamaa varaosa linkkiä sen verran , että siellä listan lopussa lukee noista pyörän navoista tälleen :



"....Evolution 1-3 5 lug conversion parts needed-

FTO or DSM front hubs (5 lug) Pressed into factory bearings. Galant VR4 and Evo 1-3 bearings are the same.

To get fancy use E5-6 spindles and control arms for a 10mm track increase in the front

For rear- Use Evo7-9 hubs with same factory bearings....."





Elikkäs tossa resepti viiden pultin napoihin.
 

Sudo

New Member
In Memoriam
Liittynyt
22 Toukokuu 2007
Oliko sulla ollut takapuskin vielä kiinni tuota pohjaa massatessa? Suosittelisin sen irroittamista ja paljaan pinnan suojaamista myös sen alta, mutta varmaan se olikin työlistalla jo sinulla.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös Bottom