lancer evo-r
Evolution V Black Cooler Edition
- Liittynyt
- 11 Heinäkuu 2006
Vs: lancer evo-r: Evo V
Etujarrujen kumit meni uusiksi koska olivat ottaneen rata-ajosta itseensä ja kumeihin oli palanut reikiä. Nimarkilta tuli suojakumit edullisesti.
Maksoivat n.15€ sarja.
Itse vaihtohan on hyvinkin simppeli Bremboihin.
Satula pyödälle ja männät irti. Kumit saa pienellä meisselillä kaivettua irti.
Männät ei ole sitten metallia että niiden kanssa kannattaa olla varovainen. Tulee helposti jälkiä jos vie esim. pihdit lähelle.
Pesin myös satulat kun olivat nyt irrallaan.
Tässä näkyy tiivistekumin ura mikä on myös syytä vaihtaa. Oli muuten mukava tehdä vaihteeksi jarruhommia kun ei ollut yhtään ruostetta. Tottunut että kumien alta saa yleensä raapia ruostetta melko paljon pois.
Kasaan menee tosi helposti. Uusi suojakumi vaan männän päälle ja painaa sormin paikalleen. Hieman kumirasvaa niin luistaa.
Brembossa on toteutttu niin että kumi ei mene männän väliin niin kuin "normaalissa" satulassa vaan painetaan ympärillä olevaan uraan.
Ohivuodot tuli kanssa mitattua kun Alastarossa sylki ne öljyt. 5% oli joka pytyssä Niin sen puolesta kaikki kunnossa. eukku
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=47925.0
Etujarrujen kumit meni uusiksi koska olivat ottaneen rata-ajosta itseensä ja kumeihin oli palanut reikiä. Nimarkilta tuli suojakumit edullisesti.
Maksoivat n.15€ sarja.
Itse vaihtohan on hyvinkin simppeli Bremboihin.
Satula pyödälle ja männät irti. Kumit saa pienellä meisselillä kaivettua irti.
Männät ei ole sitten metallia että niiden kanssa kannattaa olla varovainen. Tulee helposti jälkiä jos vie esim. pihdit lähelle.
Pesin myös satulat kun olivat nyt irrallaan.
Tässä näkyy tiivistekumin ura mikä on myös syytä vaihtaa. Oli muuten mukava tehdä vaihteeksi jarruhommia kun ei ollut yhtään ruostetta. Tottunut että kumien alta saa yleensä raapia ruostetta melko paljon pois.
Kasaan menee tosi helposti. Uusi suojakumi vaan männän päälle ja painaa sormin paikalleen. Hieman kumirasvaa niin luistaa.
Brembossa on toteutttu niin että kumi ei mene männän väliin niin kuin "normaalissa" satulassa vaan painetaan ympärillä olevaan uraan.
Ohivuodot tuli kanssa mitattua kun Alastarossa sylki ne öljyt. 5% oli joka pytyssä Niin sen puolesta kaikki kunnossa. eukku
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=47925.0