Lancer Evojen huollot ja hinnat

Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

overboost sanoi
Mitkä öljyt laitettiin laatikkoon?

Enpä tullu kysyneeksi. Ei näkyny laskussa, koska ei veloitettu mitään. Olisi varmaan pitäny kysyä. Noh kysyn kun auto käy seuraavan kerran huollossa.
nokonzok sanoi
Ainakin kaikissa omissa esiintynyt samaa vaivaa. Kasissakin uudesta lähtien (sain auton helmikuussa).

No kannatti kumminkin sanoa. Sainpahan ilmaiset öljyt :)
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

kävinpä tossa äsken varaan evo IV jakopään rempan ja sit samalla vaihdetaan kaikki nesteet niin hintaa kerty 721€ ja paikka missä nää tehdään on AKR-SPORTS viialassa.
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

Evo IX, 45000km huolto ja kaikkien litkujen vaihto (litkuineen) sekä auton yleinen tsekkaus ST Motorsilla 408e.
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

Missä ootte käyttäny tai suosittelisitte käyttämään huollossa täällä Kuopion seudulla. Alkaa pikkuhiljaa olemaan ajankohtainen tuo jakopäänremppa. Koitin etsiä haulla mutta joudun silti kysymään.
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

Peke sanoi
Motul 8100 X-cess 5W-40
"100 % synteettinen voiteluaine, joka on suunniteltu erityisesti viimeisimpiin tehokkaisiin moottoreihin.
Motul 8100 X-cess soveltuu niin bensiini-, diesel- (myös CDI) kuin LPG-moottoreihin.
Synteettinen pohja mahdollistaa korkea voitelutehon, joka vähentää kitkaa, laskee haihtuvuutta ja varmistaa vastustuskyvyn erittäin korkeiisiin lämpötiloihin,
jotka modernit moottorit saavuttavat. Loistava lämmönkestävyys. Varautuu tehon ja kierrosten kasvuun."

Tätä laitoin itse ku Motulin päässä kertoivat, että saa ajaa todella kovaa, ennenkuin on hyötyä vaihtaa Motulin V300:seen.
On vaikuttanut erinomaiseltä litkulta, tuota olen käyttänyt 7500km-->29 000km välin ja varmaankin nyt 30tkm huollossa samalla jatketaan.
Motulit myös laatikossa ja muihinkin paikkoihin pitäs vaihtaa.

Mistäs olet poistanut tuota öljyä?
Pitäis omaan ysiin vaihtaa taas ja tuo voisi olla ihan pätevää litkua.. Niin ja minkäs verran sitä sinne menikään?
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

Jakopää munkin Evo 6 pitäis vaihdella.. Ei täällä Satakunnassa ois ketään joka osais tai kannattais viedä? Hilut meinaan löytyy jo..
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

pade: tuolta ite tilasin pari purnukkaa joskus, http://www.polarautovaruste.com/shop/product_catalog.php?c=74

vähä aikaa sit tuli englannista tilattuu _kunnon_ öljyä 20litraa, ton hinnalla suunnilleen kaikkineen kuluineen.
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

Makeko sanoi
pade: tuolta ite tilasin pari purnukkaa joskus, http://www.polarautovaruste.com/shop/product_catalog.php?c=74

vähä aikaa sit tuli englannista tilattuu _kunnon_ öljyä 20litraa, ton hinnalla suunnilleen kaikkineen kuluineen.

Ok, kiitoksia.
Mistä ja mitä tuli sieltä Englannista? Jos samaan hintaan saa niin voihan sitä sitten _kunnon_ öljyäkin harkita ;D
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

http://www.lancerregister.com/showthread.php?t=272600 ..toi 4kannun tarjous tuli käytettyy hyväks.
kaikkinee kuluinee tuli maksaa 200€. eli hintaa jäi huippuöljylle 5l kannulle 50€. suomessa vastaava öljy ~100€ 5l kannusta.
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

Makeko sanoi
http://www.lancerregister.com/showthread.php?t=272600 ..toi 4kannun tarjous tuli käytettyy hyväks.
kaikkinee kuluinee tuli maksaa 200€. eli hintaa jäi huippuöljylle 5l kannulle 50€. suomessa vastaava öljy ~100€ 5l kannusta.

5 quarttia Redlineä maksoi viimeksi noin 85 euroa paikallisessa tinkimisen jälkeen eli ei ihan satasta tarvitse maksaa täälläkään :)
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

37500 määräaikaishuolto ST-Motor:ssa maksoi Elokuussa 180€ Evo 9:lle. Huollossa siis vain öljyjen ja ilmansuodattimen vaihto, sekä alustan tarkastus vaimean kolinan vuoksi. Kolina tosin on sittemmin hävinnyt.
Operaatio kesti muutaman tunnin ja kaupan päälle sai vielä hyvän palvelun. :peukku
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

Pade sanoi
Mistäs olet poistanut tuota öljyä?
Pitäis omaan ysiin vaihtaa taas ja tuo voisi olla ihan pätevää litkua.. Niin ja minkäs verran sitä sinne menikään?

Juu, tuntus olevan ok evästä, tuolta aina haen http://www.titarvike.fi/
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

Peke sanoi
Juu, tuntus olevan ok evästä, tuolta aina haen http://www.titarvike.fi/

Katos, toihan on melkein naapurissa :peukku
Pitää käydä tutkimassa.
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

Kysyin tarjousta Rintajoupilta Turusta evo8 huollosta:

Peräöljyt / AYC öljyt = 120e
Laatikkoöljyt = 94e
Jakopäähuolto = 860e
Tulpat = 167e
Raitisilmasuodatin = 57e
Jarrunesteet = 40e

-----------------------
yht. 1338e

lisäoptiona vesipumppu joka kannattaa kyllä tuohon varmaan ottaa kun jakopää on auki.
+254e

-----------------------
1592e kaikkineen töineen.

Tuossa se hyvä puoli että sinne saa viedä omat öljyt mukanaan niin ottavat niistä hintaa pois. Käyttävät Mobil:in öljyjä.
Mitä arvon saati sanoo, kannattaako mobilit ottaa vai viedä mukanaan esim Motul 300V litkut ?
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

puerco sanoi
Jakopäähuolto = 860e

Mitä tuo sisältää? Itse tässä juuri laskeskelin, että jakopäänosat (kaksi hihnaa ja 3 rullaa) maksaa kutoseen noin 100e ja vaihtotyö st-motorsilla 350e. ???

puerco sanoi

Mitkä tulpat noin paljon maksaa? Eikös jotain iridium tulppia saa 4kpl johonkin reiluun 50e hintaan?
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

itseänikin nuo tulppien hinnat ihmetytti??.. juuri omaan kolmoseen ostin iridiumit 75€ hintaan
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

evo6 sanoi
Mitä tuo sisältää? Itse tässä juuri laskeskelin, että jakopäänosat (kaksi hihnaa ja 3 rullaa) maksaa kutoseen noin 100e ja vaihtotyö st-motorsilla 350e. ???

Mitkä tulpat noin paljon maksaa? Eikös jotain iridium tulppia saa 4kpl johonkin reiluun 50e hintaan?


Mistäs saat noin halvalla 4g63 16v jakopäänosat?

Tulppien hinta orkkisosana asennuksineen on helposti tuota luokkaa. Erään toisen mitsun iridiumit maksoi orkkisosana 100e 4 kpl.
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

evo6 sanoi
Mitkä tulpat noin paljon maksaa? Eikös jotain iridium tulppia saa 4kpl johonkin reiluun 50e hintaan?

Ebaysta NGK Iridiumit sai vajaalla 31 eurolla toimituskuluineen ja tulivat postilaatikkoon kolmessa päivässä.

Asiaan liittymättömästi unohdin sanoa käyttökattilan huollossa mitä öljyä laitetaan. Laskussa öljyn osuus oli 128.50 euroa (öljytilavuus noin 4.5 litraa). Samaa kamaa saa Motonetistä 56 euroa / 4 litraa. Kate noissa on yleisesti ottaen todella kohdallaan, pelkkää laillistettua ryöstöä. Tai sitten öljy maksaa tynnyrissä paljon enemmän kuin pienissä purkeissa :seina

Sen verran syletti ettei tarvitse enää kyseiseen merkkiliikeeseen jalallaan astua. Sitä saa mitä tilaa, jatkossa huollan itse hymyssä suin jos säästöt ovat tuota luokkaa!
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

mystinengalant sanoi
Mistäs saat noin halvalla 4g63 16v jakopäänosat?

Tulppien hinta orkkisosana asennuksineen on helposti tuota luokkaa. Erään toisen mitsun iridiumit maksoi orkkisosana 100e 4 kpl.
Tollasen itselleni tilasin http://camskill.co.uk/products.php?plid=m8b0s2314p17580
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

RRE hintoja :

Jakopään osien hinnat: hihnan kiristin 46,80eur
hihnan kiristin 144,00eur
jakohihna 106,00eur
tasap.aks.hihna 55,00eur
hihnan kiristin 47,00eur
hihnan ohjain rulla 56,00eur
öljytiiviste 17,20eur
öljytiiviste 16,60eur
öljytiiviste 15,40eur

Kaikki edellämainittuja osia ei mahdollisesti tarvitse vaihtaa mutta sen tietää vasta kun jakopää on purettu.
Työtä noin 4-5h.Tuntiveloitus on 62eur/h.Öljyn vaihdot vie aikaa noi 1-2h.
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

^kiva linkki, kiitos.
Laittakaas vielä litra tilavuudet EVO8:lle näihin:

Vaihdelaatikko =
AYC öljyt =
Jarruneste =
Koneöljyt =
Peräöljyt = (ja meneekö samat litkut kuin AYChen)

Kiitos.
Cube: aika paljon halvempi on tuollakin tuo jakopääsetti.. hieman houkuttelee tilaamaan tuolta koko huoltosetin.. ja teettää vain työn joupilla.
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

puerco sanoi
^kiva linkki, kiitos.
Laittakaas vielä litra tilavuudet EVO8:lle näihin:

Vaihdelaatikko =
AYC öljyt =
Jarruneste =
Koneöljyt =
Peräöljyt = (ja meneekö samat litkut kuin AYChen)

Kiitos.
Cube: aika paljon halvempi on tuollakin tuo jakopääsetti.. hieman houkuttelee tilaamaan tuolta koko huoltosetin.. ja teettää vain työn joupilla.

Perään ainakin Kutoseen tulee kahta öljyy. AYC-"pakkaan" samaa ku pumpussa ja sit rattaille ihan "normi" peräöljyä.. :)

TOsin voi olla täysin eri Kasissa.
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

puerco sanoi
Cube: aika paljon halvempi on tuollakin tuo jakopääsetti.. hieman houkuttelee tilaamaan tuolta koko huoltosetin.. ja teettää vain työn joupilla.

Toi on luotettava paikka tilata. Ikinä ei oo ainakaan itellä ollut ongelmia vaikka usein oon tuolta tilannut. Hyviä tarjouksiakin välillä.
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

puerco sanoi
Cube: aika paljon halvempi on tuollakin tuo jakopääsetti.. hieman houkuttelee tilaamaan tuolta koko huoltosetin.. ja teettää vain työn joupilla.

Silti se huoltohinta voi olla HIEMAN ERI ku vie omat osat... :)
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

^Tuo setti myydään ainakin 7,8,9 kategorian alla.
http://www.shop.indigo-gt.co.uk/product_info.php?cPath=21_30_78&products_id=2236&osCsid=6813b6e2907a07c272bddc1262693edf
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

Tuo indigon jakopäänsetti maksaa 139£ ja saman saa camskilliltä 85£ hintaan ;)
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

evo6 sanoi
Tuo indigon jakopäänsetti maksaa 139£ ja saman saa camskilliltä 85£ hintaan ;)

Indigosta saa Gatesin hihnat, Camskilliltä Daycot. Kumpi sitten on parempi ja mikä on laatu suhteessa alkuperäiseen hihnaan?
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

ast sanoi
Indigosta saa Gatesin hihnat, Camskilliltä Daycot. Kumpi sitten on parempi ja mikä on laatu suhteessa alkuperäiseen hihnaan?
OT:
Gatesilla parempi takuu kuin esim orkkiksella..
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

Ite ainakin jouduin odotella kytkinpakettia useamman viikon.
Ilmeisesti ei ollut hyllyssä,vaan tilasi osat jostain ensin itselleen ja sitte laitteli tulemaan suomeen.
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

epestrand sanoi
Kauankohan kestää kun tilaa indigolta osia että ne tulee suomeen?Itse tilasin noin 3 viikkoa sitten mut ei ole vielä ainakaan saapunut.

Mulla meni se 2 viikkoa. :)
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

Ja taas hieman osien hintoja:

Camskill : tulpat, raitisilmasuodatin, bensasuodatin ja öljysuodatin setti -> £54

Samat rintajoupilla: Raitis -> 57e, tulpat -> 167e ja suodattimet 20e
Rintajoupilla:

apulaitehihna :110e
Vesipumppu: 194e
Kiristin: 144e

Joten voipi olla että en tee rintajoupilla sitä huoltoa siihen edukkaaseen 1600e hintaan.
Autona vieläkin EVO VIII
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

puerco sanoi
Ja taas hieman osien hintoja:

Camskill : tulpat, raitisilmasuodatin, bensasuodatin ja öljysuodatin setti -> £54

Samat rintajoupilla: Raitis -> 57e, tulpat -> 167e ja suodattimet 20e
Rintajoupilla:

apulaitehihna :110e
Vesipumppu: 194e
Kiristin: 144e

Joten voipi olla että en tee rintajoupilla sitä huoltoa siihen edukkaaseen 1600e hintaan.
Autona vieläkin EVO VIII

Sinunlaistesi takia Suomen talous on kuralla ja lama vaan jatkuu...

Nimim. mitään ostanu Suomesta, enkä osta!
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

Totta, en ole ostanut enkä osta, jos ei ole pakko.
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

Mitäs kun porukka on esim. rallipajoilla huollattanut evoja esim. st motors, niin saako tuonkin kautta tilattua evoon osatkin.
Eli jos vaikka tarvisi jakopäänhihna vaihtaa ja muut sälät samalla, niin tilaileeko noi osatkin siihen? (jos näin itse haluaa)
Että sais samasta paikkaa asennukset ja osat. Okei tietty merkkiliikestä varmaan sais, mutta sinne en oo viemässä ;D
Paljon välillä kysymyksii päässä kun evon hankkiminen aikeissa
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

Itse teetin jakopään huollon st-motorsilla ja vein omat osat mukana. Huollon töiden osuus on sama vaikka tuo osat itse. Jakopäänosat camskillä tilattuna maksoi pikkasen alle 100e ja st-motorsin kautta osien hinta olisi ollut ~350e. St-motorsin kautta saa kyllä myös osat.
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

evo6 sanoi
Itse teetin jakopään huollon st-motorsilla ja vein omat osat mukana. Huollon töiden osuus on sama vaikka tuo osat itse. Jakopäänosat camskillä tilattuna maksoi pikkasen alle 100e ja st-motorsin kautta osien hinta olisi ollut ~350e. St-motorsin kautta saa kyllä myös osat.

Mitäs maksoi remontti jos saa udella ja miten kauan kesti? :)
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

itekki täs mietin tilaisko rallipajan kautta mitsun orkkikset vaiko englannista ~100£ hintaan dayco:n hihnat ja muut kilut.
yli tuplasti hintaa jos otan orkkikset, mut joteki luottasin enemmän näihin. kuha kattoo nyt..
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

cubeqtio sanoi
Mitäs maksoi remontti jos saa udella ja miten kauan kesti? :)
Työn osuus oli 350e. Edellisen päivän iltana ennen sulkemista vein auton huoltoon ja kello 17 hain auton takaisin seuraavana päivänä. Hommassa ei tietääkseni mennyt montaa tuntia.
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

Makeko sanoi
itekki täs mietin tilaisko rallipajan kautta mitsun orkkikset vaiko englannista ~100£ hintaan dayco:n hihnat ja muut kilut.
yli tuplasti hintaa jos otan orkkikset, mut joteki luottasin enemmän näihin. kuha kattoo nyt..

Näihin kannattaa laskea mukaan sitten se vesipumppu, kiristin , apulaitehihna jos camskill:ltä tilailee.
Eli alkaa siihenkin tulemaan lisää hintaa, mun mielestä ei kannata jättää vaihtamatta kun rojut on irti.

Itsellä tuli nyt maksamaan kaikkineen öljyineen (siis mitä autossa nyt on), isompi jakopäähuolto pumppuineen kiristimineen
huomattavasti vähemmän kun jaksoi itse tilailla osia. Koko roska n. ~1000e tai híeman alle.
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

Itse olen sitä mieltä ettei ehjiä osia kannata vaihtaa. Huono puoli on tietysti se ettei noista tahdo nähdä ovatko ne kunnossa ennen kuin on purkanut vanhat osat irti. Itse laitoin 67 tkm ajettuun vessaan vaan hihnat ja rullat eikä muissa osisissa ollut uusimistarvetta.
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

ast sanoi
Itse olen sitä mieltä ettei ehjiä osia kannata vaihtaa. Huono puoli on tietysti se ettei noista tahdo nähdä ovatko ne kunnossa ennen kuin on purkanut vanhat osat irti. Itse laitoin 67 tkm ajettuun vessaan vaan hihnat ja rullat eikä muissa osisissa ollut uusimistarvetta.

samaa mieltä..vesipumpun laakeriakin voi käsin tunnistella onko se ok. Ja kyllähän sen huomaa jos alkaa vuotaa ja tuo 4g63 on vielä pala kakkua purkaa uusiksi (toisin ku nää V6 mosat..)
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

Harri K sanoi
samaa mieltä..vesipumpun laakeriakin voi käsin tunnistella onko se ok. Ja kyllähän sen huomaa jos alkaa vuotaa ja tuo 4g63 on vielä pala kakkua purkaa uusiksi (toisin ku nää V6 mosat..)

Ja monet tykkää erilaisista kakuista. Itseä ei kiinnosta enää hetkeäkään ropata tuota rivinelostakaan. Karsea homma kokemattomalle kun sen kerran teki. Seuraavan kerran taalat tiskiin ja joku myy saa äheltää. Siksi itse vaihtelen aina kaiken kerralla uusiksi niin välttyy lisäharmilta.
 
Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat

Biim sanoi
Ja monet tykkää erilaisista kakuista. Itseä ei kiinnosta enää hetkeäkään ropata tuota rivinelostakaan. Karsea homma kokemattomalle kun sen kerran teki. Seuraavan kerran taalat tiskiin ja joku myy saa äheltää. Siksi itse vaihtelen aina kaiken kerralla uusiksi niin välttyy lisäharmilta.

Minähä sen sulle ähelsin loppuje lopuks ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom