Lancer Evolution Calendar 2008

Sudo

New Member
In Memoriam
Liittynyt
22 Toukokuu 2007
Tuollaisen toi pikalähetti äsken kotiovelle :D

Kannattaa näköjään olla mitsun omistaja, viimeeksi tuli vapaaliput Motor Showhun ja nyt autotallin seinälle kalenteri.

Kuvat tosin olivat hieman erikoisia, taiteilijaluonteinen kuvaaja päästetty valloilleen joten sisältö ei ihan vastannut odotuksia. Mukava ele silti kokonaisuudessaan, pisteitä Mitsulle :peukku

Ketkäs muut ovat jo omansa saaneet?
 
Vs: Lancer Evolution Calendar 2008

Tänään tuli ilmoitus, että postiin saattaa tälläinen ilmestyä :peukku
 
Vs: Lancer Evolution Calendar 2008

Tänne tuli kans ilmoitus että tulee postiin kalenteri :D
 
Vs: Lancer Evolution Calendar 2008

Mullekin :-* Mikäköhän lie ollut peruste että pääsee yhdeksi "niistä harvoista ja valituista"? :)
 
Vs: Lancer Evolution Calendar 2008

Mulla on kans joku lappu missä lukee , että joku kalenteri olis postissa ? :nykii
 
Vs: Lancer Evolution Calendar 2008

Mullakin on semmoinen kutina että on ;D
 
Vs: Lancer Evolution Calendar 2008

Ei tule muukaan mieleen kun meillä on niiiiin vanhoja mitsuja ettei ainakaan sen takia tule postia.
Ja ainahan osoitetiedot voi myydä eteenpäin, vissiin ::)

Voihan se olla että kaikki mitsun omistajat saa kalenterin.
 
Vs: Lancer Evolution Calendar 2008

cristan sanoi
Voihan se olla että kaikki mitsun omistajat saa kalenterin.

Tätä kun vertaa vielä mitsun kirjeen tekstiin "Olet yksi niistä harvoista ja valituista", niin voipi helposti vetää johtopäätöksen että mitsun omistaminen on harvojen ja valittujen kohtalo ;D

Ihan jees jos kaikille mitsuisteille (onkohan tuo san oikein?) tulee kalenteri. Voidaan seuraavaksi aloittaa äänestys siitä millä kuukaudella on paras kuva ;D
 
Vs: Lancer Evolution Calendar 2008

Kalenteri haettu ! :peukku

Kansi on mun mielestä paras , muut kuvat ihan ok. Mitään kirjettä en saanut mukana , lähettäjänä oli Kauppalehti.
 
Vs: Lancer Evolution Calendar 2008

Ensin tuli kirje ja sitten tunnin päästä kolkutettiin ovelle, että tässä olisi tällainen paketti. :peukku
Onneksi sattus just tulemaan kotiin.
 
Vs: Lancer Evolution Calendar 2008

Samaa ilmoa tuli mulle :)
läheteistä en tiä, ko en oo päivällä ollut kotona..
 
Vs: Lancer Evolution Calendar 2008

Sain ton jo pari viikkoa sitten. 8) En tosin postin kautta. ;)

Ihan komea kalenteri vaikka on ehkä vähän "liiankin" taiteellinen.
 
Vs: Lancer Evolution Calendar 2008

cristan sanoi
Voihan se olla että kaikki mitsun omistajat saa kalenterin.
Ei oo näkyny kalenteria, eikä kyllä sitä Lancer Magazinea, aiemmin on aina tullu kaikki mahdolliset liput ja laput :seina
Jos ne on jostain huomannu et mä ostin ton Pugin ??? ;D

Kalenteri tänne HETI tai mä myyn autot pois ja viillän ranteet auki 8)
 
Vs: Lancer Evolution Calendar 2008

Jani T sanoi
Jos ne on jostain huomannu et mä ostin ton Pugin ??? ;D

Kalenteri tänne HETI tai mä myyn autot pois ja viillän ranteet auki 8)

Tammisaaren Nikki Sixx yrittää nyt päästä ensiksi eroon siitä ranskalaisesta ennenkuin aloittaa noin radikaalit afäärit ;D.
 
Vs: Lancer Evolution Calendar 2008

Minä voisin myydä omani, kun oli niiiiin taiteellinen teos. Eli harvojen ja valittujen mitsukalenteri 5€+postikulut :D
 
Vs: Lancer Evolution Calendar 2008

zare sanoi
Tammisaaren Nikki Sixx yrittää nyt päästä ensiksi eroon siitä ranskalaisesta ennenkuin aloittaa noin radikaalit afäärit ;D.
;D ;D

Noh täytyy toivoa kun kuitenkin perheessä on viidessä taloudessa mitsuja niin jos ei yhtä kalenderia löydy niin sit ainakin toteutan uhkaukseni ;D
 
Vs: Lancer Evolution Calendar 2008

Jep! Posti oli tuonut kalenterin kun olin töissä. Ihan tyylikäs kalenteri :D Taidan laittaa vasta remontoidun autotallin seinälle. Siellä on sen oikea paikka.
 
Vs: Lancer Evolution Calendar 2008

Vemic-auton markkinoinnista terveisiä: kalenterit on lähetetty AKE:n rekisterin mukaan Evojen omistajille.
 
Vs: Lancer Evolution Calendar 2008

Niko Päivinen sanoi
Vemic-auton markkinoinnista terveisiä: kalenterit on lähetetty AKE:n rekisterin mukaan Evojen omistajille.

Missäköhän mun Evo on? ;D Ei oo näkynynnä vaikka kalenterista ilmoitus tulikin :p
 
Vs: Lancer Evolution Calendar 2008

Sait ilmoituksen, mutta tuliko kalenteri? ;D

Minä kerroin vain terveiset jotka sain Vemiciltä. En ota kantaa kuinka hyvin suunnitelma on onnistunut, ts. onko kalentereita mennyt muillekin kuin evojen omistajille.
 
Vs: Lancer Evolution Calendar 2008

Eikö riitä, että omistaa Mitsun ja tuntee yhden tyypin, joka omistaa EVON ja ajelee sillä vielä rallia, jotta sais tuommosen kalenterin :p
 
Vs: Lancer Evolution Calendar 2008

MitsuMi sanoi
Eikö riitä, että omistaa Mitsun ja tuntee yhden tyypin, joka omistaa EVON ja ajelee sillä vielä rallia, jotta sais tuommosen kalenterin :p

Riittää. ;D Sitä kautta mäkin sain kalenterin. ;) ;D :eek:fftopic
 
Vs: Lancer Evolution Calendar 2008

Tuntu Vemicillä olevan väärät osoitetiedot, vaikka uudessa paikassa olen asunut jo lokakuun alusta asti. :p
 
Vs: Lancer Evolution Calendar 2008

Löysihän tuo kalenteri perille. Ja siinä oli kuvia autostakin, huomasin kun tarkemmin sitten katsoin sitä :)
 
Vs: Lancer Evolution Calendar 2008

Peke sanoi
Tuntu Vemicillä olevan väärät osoitetiedot, vaikka uudessa paikassa olen asunut jo lokakuun alusta asti. :p

Mistäköhän ne noitakin repii? Itsekin asunut nykyisessä paikassa vasta n. vuoden enkä ole vemicsille ikinä antanut yhteystietojani. Mutta saavat ihan rauhassa kyllä postittaa noita vapaalippuja ja kalentereita...

Voisivat seuraavaksi postittaa vaikka kutsun Evo X koeajolle ;D
 
Vs: Lancer Evolution Calendar 2008

MitsuMi sanoi
Eikö riitä, että omistaa Mitsun ja tuntee yhden tyypin, joka omistaa EVON ja ajelee sillä vielä rallia, jotta sais tuommosen kalenterin :p
Eheii!! täytyy myös olla merkki avaimenperä :peukku
 
Vs: Lancer Evolution Calendar 2008

Sudo sanoi
Mistäköhän ne noitakin repii? Itsekin asunut nykyisessä paikassa vasta n. vuoden enkä ole vemicsille ikinä antanut yhteystietojani. Mutta saavat ihan rauhassa kyllä postittaa noita vapaalippuja ja kalentereita...

Voisivat seuraavaksi postittaa vaikka kutsun Evo X koeajolle ;D

AKE alias Autorekisterikeskus on osoitetietolähde tällaisissa tapauksissa.
 
Vs: Lancer Evolution Calendar 2008

Onkos tälle vuodelle mitään tällaista kalenteria? Voisi harkita ostoakin.
 
Takaisin
Ylös Bottom