Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Jännä juttu muuten tuo tolppien maalaaminen ja jousien uusiminen: olen kerran törmännyt samanlaiseen syynäämiseen, jonka seurauksena olisi pitänyt vaihtaa vanhat, ruosteiset tolpat ja jouset takaisin (tuli mutinaa jousista). Tästä viisastuneena vien aina McPhersson-kärryt leimalle jollain vakiotolpilla, joita sattuu romukasasta löytymään...
Niinpä. Seuraavalla kerralla täytyy maalata mattamustalla spraylla koko hoidon yli, jolloin näyttäis kulahtaneelta.
Muuten Glx:ssä syynäsivät myöskin jousia viime katsastuksessa, "mutta nehän on ollut siellä jo vuosia".
Ennen on katsuri vaan tokaissut, että nämä mitsut on muutenkin jo matalia.
Sitä mitään ilmanvaihtoa tarvita. ;D
Tossa tallissa tulee maalailtua ilman oikeinpäin kulkevaa ilmanvaihtoa.
Noi aplarit johtu liian vähän ohennetusta maalista nyt tulee jo suht siistiä TSI-maalarin tekemäksi.
Roskaahan tohon vaakapintaan tuppaa jäämään.
Mutta tosiaan sitä tekee ite kaikki maholliset hommat.
Tossa näkyy noita roskia muuten toi pinta ei oo enää paha .
Mitä roskia? Siis aika mahtava pinta jos "ihan vaan tallissa" teit itse eukku.
Komeaa työtä olet tehnyt, iso käsi etenkin ovipahveista!
OFFTOPIC: Kiinnostaakin tietää, kun itsellä tulee olemaan pari maalausprojektia, että mistä olet ruiskun ja maalit hankkinut, sekä kuinka tehokas kompura sitä täytyisi olla? Riippuu tietenkin ruiskusta, kun niissähän ne suositusarvot on. Toimiiko tuollainen clas ohlssonilta ostettu 50 euron ruisku? Maalit varmaankin ihan alan asiantuntijalta. ???
kompuran tuotto menis sitä mukaan mitä ruisku vaatii. 300 litraa minuutissa on ihan jees kompura jos koko ajan suihkuttelee.
Motonetista esim saa ihan ok ruiskuja, kunhan kattoo että niissä on kunnon suutinjärjestelmä. En nyt merkkiä muista, mutta vihreä eloksoitu kahva ja muovisöiliö siinä taisi olla, siinä on hyvä kopio kunnon hvlp-ruiskusta.
Tollanen kävis ihan kotona maalailuun vallan mainiosti.
Maaleja lokaalista maalikaupasta tai esim www.automaalit.net
Noi maalit on Debeerin tuotteita löytyy monesta paikkaa ja ruiskuna on Yaman yläkannu hvlp tais olla IKH:sta. Tosta löytyy kaikki säädöt mitkä kalliimmistaki ruiskuista.
Enempi tuo maalausjälki on kiinne tietotaidoista ku välineistä, eikä sitä tällänen TSI-henkilö heti hyvää saanu aikaseks ja vieläki on petrattavaa eukku.
joo tossa katoin honkkarissa noita samoja suiskuja kun on biltemassa ja motonetissa.. ihan parin kympin ruiskuja nuo ovat, ja kunhan tuo suutin on kunnollinen niin pärjää vallan mainiosti.
debeerin maaleja on tulu itekki käytettyä eclipsessä ja muissa rojekteissa mitä on maalaillut (ei niitä paljoa ole mutta joitain) ja pelkkää positiivista palautetta. tuota kun saa vielä liuotinmaaleina..
Hienoa jälkeä! Kuinka helposti sait helmat irti? Aloin ottamaan omasta autosta niin ruuveista oli ruosteiset tapit jäljellä.. :seina Jotenkin pitäisi saada helmat pois ruosteiden takia, ja vielä nätisti takaisin.