Lancer GTI 16V -92

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Tämän

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=29929.msg210590#new

keskustelut.
 

UITTO-

Active Member
Liittynyt
22 Heinäkuu 2006
Sijainti
Tarvasjoki
Vs: Lancer GTI 16V -92

ulkonäkö ja kuvaus vaikutti vaan erittäin tutulta :)

Komia peli, nopeudessaan ainakin päihittää budjettiraacerin, jok timmi alusta sinne, niin kierää rataa tosi komeesti.
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI 16V -92

Kyllä sitä tuli tuossa jo vähän kotiin ajaessa kokeiltua. Jostain syystä, esitetyistä teho- ja vääntökäyristä huolimatta nuo isokanavaiset 16V-pannut tuntuvat matalilla kierroksilla ja pintakaasulta kiihdyttäessä huonommilta kuin SOHC 4G63. Painotus sanalla tuntuvat, eli luultavasti kyse on juurikin pelkästä tunteesta, mene ja tiedä. MUTTA siinä missä budjettiraaserin SOHC koneen laukka hyytyy 5000 rpm jälkeen, tuon koneen laukka vain paranee...
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI 16V -92

ulkonäkö ja kuvaus vaikutti vaan erittäin tutulta

Niiiin... no, punainen lienee yleisin väri tuon korisessa GTI:ssä? Ja kattoluukku näissä on käsittääkseni myös kaikissa. Olisiko muuten niin, että usein näissä on joko ilmastointi TAI ABS-jarrut, mutta harvoin molemmat samassa? ABS-jarruja ei tässä yksilössä muistaakseni ollut (täytyy vielä tarkistaa)
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Lancer GTI 16V -92

Mites nyt sitten meinaat swapin tehdä,kun kerran vähäpäästöisen hankit.?
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: Lancer GTI 16V -92

Nuppi ja ratti? Mitä meinaat tilalle? Josko löytyis vaihtotavarana? :)

Komia peli, oliks toi nettiautos?
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI 16V -92

Nettiautosta löysin.

Nupin tilalle löysin jo Tikkalan ranchilta vakionupin. Se viri-nuppi oli vieläpä rikki, en usko että sitä kukaan haluaa.

Ratti: tarjouksia kuunnellaan. Voin ottaa vaihdossa esim. tuohon GTI-malliin kuuluvan hyväkuntoisen vakioratin. Ilmeisesti myös GLXi malleissa on ollut vastaavaa rattia. Tai sellaisen old-school kolmipuolaisen nahkaratin, esim. Luisi.

Keskiö ei KUULEMMA (mitä sanoo tähän nick ST?) käy E3# Galanttiin. C6#/C5# sarja on siitä inhottava, että siihen ei ilmeisesti käy kuin juuri siihen tarkoitettu keskiö.

Vähäpäästöisyys tekee tosiaan koneswappiin lisää haastetta. Ehkä siihen jotain keksitään. Kynätelineet....no katsotaan, katsotaan. ;D
 

nokonzok

Active Member
Yritys
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: Lancer GTI 16V -92

Mulla saattaisi olla jossain varaston perukoilla Momon ihan tyylikäs nahkaratti. Keskiötä ei ole, mutta "pulttijako" taitaa olla sama melkein kaikissa? Oli Evossa kiinni kun tuli Japanista.
 

jooonas

GALANT DYNAMIC-4 (VR4) -91. L200 K14 2.5 TDIC -88
Liittynyt
12 Tammikuu 2005
Sijainti
Pornainen
Vs: Lancer GTI 16V -92

mulla ois tossa yks luisin keskiö, rattia ei kyllä oo...ja tosiaan on erilainen ku e3x koppasissa
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI 16V -92

...Momon ihan tyylikäs nahkaratti. Keskiötä ei ole, mutta "pulttijako" taitaa olla sama melkein kaikissa? Oli Evossa kiinni kun tuli Japanista.

Momossa on itseasiassa raivostuttavasti hieman eri pulttijako kuin esim. Luisi, Sparco, OMP, yms. joissa on keskenään sama jako.
Mutta keskiö ei ole ongelma, Lanceriin saa kyllä molemmat.

EDIT: luettavaa keskiöistä.

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=27889.0
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Lancer GTI 16V -92

Niko Päivinen sanoi
Keskiö ei KUULEMMA (mitä sanoo tähän nick ST?) käy E3# Galanttiin. C6#/C5# sarja on siitä inhottava, että siihen ei ilmeisesti käy kuin juuri siihen tarkoitettu keskiö.
88-92 Colt/Lancer on sama keskiö,jota en ole tavannut vielä missään muussa mitsussa.

Vastaavasti taas esim E3*-gallun keskiö käy moneen muuhunkin.

Spooritus on eri/vilkun palautinnastat ihan eri paikoissa.
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI 16V -92

88-92 Colt/Lancer on sama keskiö,jota en ole tavannut vielä missään muussa mitsussa.

Vastaavasti taas esim E3*-gallun keskiö käy moneen muuhunkin.

OT: Minulla on täsmälleen samansuuntaisia kokemuksia.
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI 16V -92

Budget Racer II 2.0 Superleggera?

Täytyy hioa tuota.... superleggera on ehkä tässä kohtaa vähän huono, koska kyseessä lienee etuvetoisesten C6# Lancer-mallien painavin versio. :)
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Lancer GTI 16V -92

Niko Päivinen sanoi
Kyllä sitä tuli tuossa jo vähän kotiin ajaessa kokeiltua. Jostain syystä, esitetyistä teho- ja vääntökäyristä huolimatta nuo isokanavaiset 16V-pannut tuntuvat matalilla kierroksilla ja pintakaasulta kiihdyttäessä huonommilta kuin SOHC 4G63. Painotus sanalla tuntuvat, eli luultavasti kyse on juurikin pelkästä tunteesta, mene ja tiedä. MUTTA siinä missä budjettiraaserin SOHC koneen laukka hyytyy 5000 rpm jälkeen, tuon koneen laukka vain paranee...

Tänään kahta dynamicia testattiin ja toine vetää korkeelta kiekuen paremmin (eclin kone tosin keulalla) ja tää "oma" lähtee alhaalta vetämään ja 4000rpm jälkee on pieni piikki... mut selvästi alavääntöisempi on tää toine. Käyntiäänessä aavistus eroa myös jota juurikin olen ihmetellyt..tämä käy melkee "subarumaisesti" vedossa, mut tänää kukaan ei eroa huomannut...

ja rullates pitääkin olla kierrokset korkeammat...
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI 16V -92

Tänään kahta dynamicia testattiin ja toine vetää korkeelta kiekuen paremmin

Kaksi asiaa, jotka Lancerin tapauksessa varmasti vaikuttavat koneen ominaisuuksiin:

-GTI Lancerissa on "G" nokat, eli kireimmät vakionokat
-jos teoria kanavien koosta (vaparikäytössä) pitää paikkaansa, 1.8 on huonoin kone kaikista: samat kanavat kuin kaksilitraisessa, mutta 2 desiä pienempi kone.
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI 16V -92

Jaoin tuon tyhjäkäyntikeskustelun omaksi threadiksi. Joka tapauksessa päädyttiin siihen, että Lancer toimii kuten pitääkin, tyhjäkäynnin kuuluukin olla korkeammalla auton rullatessa vapaalla.

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=30122.msg212791#msg212791
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Lancer GTI 16V -92

Kah,tervetuloa "haamunakujen" seuraan!

Et ole ainoa,etkä varmasti viimeinenkään.

Ja "syö" tehot sitten todella kiitettävästi,ja sulla ilmeisen paha,koska pienestä (esim km täysnaku päällä) ei vikakoodia tule.

Gallulla sain koodin ainoastaan silloin,kun vaihdoin nostajat "kuivana".

Kipossa (jossa taasen jokapäiväinen ongelma) ei ole koodia tullut,vaikka joka kiihdytyksessä/silloin tällöin tasakaasulla "nakuttaakin".

Mistä johtuu,en tiedä.Useita kertoja kuitenkin peltorit päässä ajellut (sekä Kipolla että gallulla),eikä milloinkaan ole oikeasti nakuttanut.

Mutta eipä jenkitkään VR4-galanttien suhteen ole asiaa saanut selville.

BTW,heitä sillä capsilla vesilintua ja hanki ASA,hieman päivitetympää tietoa.
Ja on LIIMALASI!
Se "lista" minkä näyttää,tarkoittaa KORISTElistaa,ja sitten ne lipareet on kys listan pidikkeitä.

Onko missään etuvetoisessa edes ollutkaan tiivistelasia..
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI 16V -92

Tuleeko koodi heti uudelleen kun ECU:n nollaa?

Tämähän tässä jännää onkin: koodi säilyi, vaikka akku oli irti. Tai sitten se tuli takaisin IHAN samantien. ECU huollettu joskus.

Ja on LIIMALASI! Se "lista" minkä näyttää,tarkoittaa KORISTElistaa

Ei ole liimalasi, ei ole lista. Myös merkkiliike sanoi niin.

MB292508 DAM, WINDSHIELD

Eikä se edes näytä listalta räjäytyskuvassa: menee lasin alle, ja kiertää koko lasin.

Tiedän, tämä on todella yllättävä tieto, minäkin olisin lyönyt vaikka vetoa, että tuossa on liimalasi.
Eihän se tietty ole mikään perinteinen tiivistelasikaan, vaan eräänlainen tiivistelasin ja liimalasin välimuoto, jossa liima/tiiviste tulee tuollaisena kiekurana (tuubin sijaan). Ja liimalasiltahan se ulospäin näyttää, kun tuosta liima/tiivistekiekurasta ei mikään osa tule lasin etupuolelle.

Tai hihna oikeesti on hampaan pielessä..oletko sitonut jarrulla ja kuunnellut "ääntääkö" erilailla.

En ole. Täytyy kokeilla, jos en sitä ennen saa avattua jakopäätä ja katsottua merkkejä.

Samoin polttoainesuodatin täytyy muistaa tarkistaa. Tai siis vaihtaa.
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI 16V -92

Jaoin nakutustunnistin/haamunakutus threadin omaksi ketjukseen, siinä rupesi olemaan sen verran hyvää tavaraa jo ->

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=33030.msg244953
 

uge

Active Member
Liittynyt
28 Joulukuu 2003
Vs: Lancer GTI 16V -92

Liimalasi on kans mielestäni. Tuo DAM nauha tulee koriin kiinni liimapalkon sisäpuolelle ja estää liiman leviämisen sisäänpäin kun lasin nakkaa paikalleen. Eli ei ole lista eikä lasintiiviste.
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI 16V -92

Oookei.

Eli se DAM pitää kuitenkin hommata lasinvaihtoa varten? Koitin varovasti kysellä liikkeestä mitkä kaikki listat/kiinnikkeet joutuu vaihtamaan (esim. mitkä jäävät liiman sisään), mutta eivät olleet tehneet lasinvaihtoja, eivätkä siis osanneet neuvoa.

Esim. E3# Galantissahan niitä kaikenlaisia nipsuja menee korillinen lasinvaihdossa.
 

uge

Active Member
Liittynyt
28 Joulukuu 2003
Vs: Lancer GTI 16V -92

DAM uusitaan koska yleensä vaurioituu lasin irroituksessa. Muut listat/kiinnikkeet tapauskohtaisia.
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI 16V -92

Pahus, onpa vaikeaa. Galantissa oli ainakin jo etukäteen tiedossa X kpl nipsuja, jotka joutuu VARMASTI vaihtamaan. Täytyy koittaa kurkkia oppaasta mitkä listat ovat irroitettavissa lasi paikoillaan, siitä saa ainakin jotain vinkkiä.
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Sijainti
Taipalsaari
Vs: Lancer GTI 16V -92

Niko Päivinen sanoi
4G67 koneen vedottomuuden yhdeksi syyksi ehdoteltiin myös tukkeutunutta kattia. Täysin mahdollista, en vaan tajunnut kurkata katin sisään kun vaihdoin putkea.

Kiitti muuten "slider" loggailuavuista. :peukku

Jaaniin eipä tullut itsellekkään mieleen että eipä se moottori kauheasti voi ilmaa ottaa jossei sitä pakopuolelta pääse pois, se voisi myös typerää äänensävyä selittää.

Loggailu on kivaa, eli ei tarvitse kiittää. :)
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Sijainti
Taipalsaari
Vs: Lancer GTI 16V -92

Niko Päivinen sanoi
Katti käytetty auki. Ei ole tukossa. Ennen katalysaattoria olevan putken laippa oli kyllä surkean pieni, mutta alkuperäinen kuitenkin. En kyllä tiedä mitä tuosta koneesta enää voi tutkia, edelleen se on samanlainen tehoton p*aska. Joku piilevä ECU, IMM tai bensapumppuvika voi tietty aina olla mahdollinen.

4G63 here we come....

Bensapuolelta ei pitäisi tulla mitään sellaisia syitä etteikö ecu haluaisi antaa ennakkoa koneelle. (kun knock sensor on tiputettu pois) Edelleenkin olen siellä ilmansaantipuolen kannalla, joko mekaaninen vika tai sitten joku sellainen ettei se ecu tiedä että moottori toimii oikein. Mekaaninen kategoriaan mahtuukin vaikka kuinka paljon vaihtoehtoja. Väärät nokat varmaan voisi myös jotain tuollaista aiheuttaa.
 

AYE_GTI

Timantit ovat ikuisia. Mitsubishi. EI aivan ;D
Club Member
Liittynyt
15 Elokuu 2005
Sijainti
Tornio
Vs: Lancer GTI 16V -92

Onko jakopäätä katottu, et on kohdallaan? Ja bensansuodatin ok?

Hyvin kyl vanteet passaa :peukku Miten sait sovitettua eteen? Poralla vai ::)
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI 16V -92

Jakopää katsottiin radalla yläkoppa irroittamalla. Jos alamerkki on sama kuin sytkän ajoituksen nollakohta, niin ajoituksen *pitäisi* olla läänillä. Ajoitusta minäkin vahvasti epäilin ennen tarkistusta.
Suodatin on yksi katsottava kohde, mutta toisaalta dataloggaus arvot eivät viittaa bensapulaan: suuttimien duty cycle on jotain ihan naurettavan alhaista tasoa ja lambdakin väittää, että mennään rikkaalla.

Sanotaan vanteiden sovituksesta sen verran, että toteutus ei kestä päivänvaloa, siihen tarvittiin rälläkkää, eikä vanteista poistettu materiaalia. Eikä materiaalia muutenkaan poistettu paljoa.
Tarkoituksena on joka tapauksessa sovittaa toiset etunavat, joko Galantin tai mahdollisesti Carisman navat. Asiaa tutkitaan parhaillaan....
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI 16V -92

Katsoin, eikä se tietenkään mitään nakutusta näytä, kun roikkuu lohkosta irrallaan maadoitettuna.
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Lancer GTI 16V -92

Oisko "joku" (entisen omistajan tuttu yms) tehnyt jäynän,eli rätti yms imuputkessa,ettei saa ilmaa.?
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI 16V -92

Putsari on käytetty irti, en tosin tiedä kuinka pitkälle lokasuojaan imuputki menee. Kaippa sekin täytyy tutkia.
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Lancer GTI 16V -92

Niko Päivinen sanoi
dataloggaus arvot eivät viittaa bensapulaan: suuttimien duty cycle on jotain ihan naurettavan alhaista tasoa ja lambdakin väittää, että mennään rikkaalla.
Oletkos lämpöanturin arvot katsonut?
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI 16V -92

Olis kannattanu tarkistaa se alapään merkki

No DUH!

Lancerista saa purkaa koko lailla puoli autoa (ilmastointi, yms.) edestä, ennen kuin saa alemman suojakopan irti. Lancerin konehuone on lisäksi aavistuksen kapeampi kuin esim. Galantissa. En tiedä olisiko tarkistaminen muuttunut mitään. No ehkä sillä ei olisi ajeltu ylimääräistä. Ainakaan sitä kiristäjää ei olisi saanut paikoillaan kasaan, eli käytännössä siihen olisi saanut tehdä remmi rempan samalla -jota en tuohon koneeseen olisi tehnyt, koska se menee vaihtoon kuitenkin. Mutta totta, olisi pitänyt...
 

AYE_GTI

Timantit ovat ikuisia. Mitsubishi. EI aivan ;D
Club Member
Liittynyt
15 Elokuu 2005
Sijainti
Tornio
Vs: Lancer GTI 16V -92

Niko Päivinen sanoi
Sanotaan vanteiden sovituksesta sen verran, että toteutus ei kestä päivänvaloa, siihen tarvittiin rälläkkää, eikä vanteista poistettu materiaalia. Eikä materiaalia muutenkaan poistettu paljoa.
Tarkoituksena on joka tapauksessa sovittaa toiset etunavat, joko Galantin tai mahdollisesti Carisman navat. Asiaa tutkitaan parhaillaan....

OK. Eli se pultin kannoista ;D Mitkä ikäsestä galantista olis navat tulossa. 93-> vai? Onko niissä levy navan ulko/etu/paremmalla puolella? Tästä nuoremman mallin Lancerissa on ainaski. Ei tarvi koko napaa hajottaa jos levyt vaihtaa.

Hihnan jälkeen olisin ehdottanu huonoja tulpanjohtoja ja tukkosia bensasuuttimia vika paikoiksi. :'(
 

AYE_GTI

Timantit ovat ikuisia. Mitsubishi. EI aivan ;D
Club Member
Liittynyt
15 Elokuu 2005
Sijainti
Tornio
Vs: Lancer GTI 16V -92

Niko Päivinen sanoi
No DUH!

Lancerista saa purkaa koko lailla puoli autoa (ilmastointi, yms.) edestä, ennen kuin saa alemman suojakopan irti. Lancerin konehuone on lisäksi aavistuksen kapeampi kuin esim. Galantissa. En tiedä olisiko tarkistaminen muuttunut mitään. No ehkä sillä ei olisi ajeltu ylimääräistä. Ainakaan sitä kiristäjää ei olisi saanut paikoillaan kasaan, eli käytännössä siihen olisi saanut tehdä remmi rempan samalla -jota en tuohon koneeseen olisi tehnyt, koska se menee vaihtoon kuitenkin. Mutta totta, olisi pitänyt...

Mitä meinaat et kiristäjää ei saa kasaan? Siis onhan siellä se 8mm kierre et saa painettua kiristimen kasaan.
 

UITTO-

Active Member
Liittynyt
22 Heinäkuu 2006
Sijainti
Tarvasjoki
Vs: Lancer GTI 16V -92

saa suht kovin puristaa jos pitää hydraulisen kiristäjän paikallaan ja painaa sen kasaan jos meinaa kentällä tarkistaa ja muuttaa jakoa :D
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI 16V -92

Mitkä ikäsestä galantista olis navat tulossa. 93-> vai? Onko niissä levy navan ulko/etu/paremmalla puolella? Tästä nuoremman mallin Lancerissa on ainaski. Ei tarvi koko napaa hajottaa jos levyt vaihtaa.

Vaihtoehdot ovat joko E3# Galantin navat pienellä koneistuksella (raidetankon pään kääntö) TAI Carisman navat.

Carisman navoissa olis tuo raidetangon pää samalla puolella kuin Lancerissa ja navan rakenne muuten samantyylinen kuin Galantissa (levy navan päällä, ei "välissä".) Carisman navoissa taas vetonivel on snadisti erilainen, mutta asiaa tutkitaan (voisiko esim. Carismasta käyttää vetoakselit kokonaisena tms.)

Uudemmissa Galanteissa ei kuulemma ole enää McPherson etupäätä, eli niiden navat ovat Lanceriin käyttökelvottomat.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Lancer GTI 16V -92

No ei se ny kovin vaikee oo..samaa sarjaa kun GTI coltissa jossa oikeesti ei ollut tilaa...
Niinkuin toisaalla kirjottelin niin jakopään rempat ny menny vaikeusasteeltaan mun mielestä:
1.Colt Gti -90
2.3000gt-vr4
3. galant ec5a vr4
4. evokit ;D

colt gtissä oikeesti ei mahdu edes remmi tulee pois koneen ja runkopalkin välistä :)

niko: kaikki ne on purettavissa ;)
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI 16V -92

Colt GTI = täsmälleen sama keulapala kuin Lancer GTI. Ja teikäläisellä oli vielä 1.6 kone. Periaatteessa se voi tosin olla jopa pidempi kuin 1.8 (1.6 = suurempi poraus).

colt gtissä oikeesti ei mahdu edes remmi tulee pois koneen ja runkopalkin välistä

Jotain tällaista vähän ajattelinkin...

Juu ja kyllähän ne kaikki purettavissa on, mutta joskus ne pitää saada kasaankin... ;D
 

Jahvetti

Active Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
9 Tammikuu 2003
Sijainti
Honduras
Vs: Lancer GTI 16V -92

Harri K sanoi
No ei se ny kovin vaikee oo..samaa sarjaa kun GTI coltissa jossa oikeesti ei ollut tilaa...
Niinkuin toisaalla kirjottelin niin jakopään rempat ny menny vaikeusasteeltaan mun mielestä:
1.Colt Gti -90
2.3000gt-vr4
3. galant ec5a vr4
4. evokit ;D

colt gtissä oikeesti ei mahdu edes remmi tulee pois koneen ja runkopalkin välistä :)

niko: kaikki ne on purettavissa ;)

kyllä sä harri oot paras..... :p
 

AYE_GTI

Timantit ovat ikuisia. Mitsubishi. EI aivan ;D
Club Member
Liittynyt
15 Elokuu 2005
Sijainti
Tornio
Vs: Lancer GTI 16V -92

UITTO- sanoi
saa suht kovin puristaa jos pitää hydraulisen kiristäjän paikallaan ja painaa sen kasaan jos meinaa kentällä tarkistaa ja muuttaa jakoa :D

No aivan sormi voimilla tuo menee paikoillaan läjään ;D
Painaa 20cm pitkällä M8 kierretangolla HITAAAASTI pyörittämällä pohjaan. On siinä tangossa kyl mutterit päässä mistä saa pitoa...

Tällä tai ens viikolla olis tarkotus vaihtaa jakopäätä ja vähän muitakin hilppeitä.
 
Ylös Bottom