Lancer GTI -93, Febiz

Mitsu

Teen minkä ihminen ja kiinteistönhoitaja voi.
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Siilinjärvi
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Komee peli on jo nyt ja mitä onkaan vielä tulossa :peukku
 

Tonde

BMW 325xi
Liittynyt
14 Lokakuu 2005
Sijainti
Lahti city
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Mikäs on tän hetken tilanne sen värin suhteen? Se xxxxxxxx vai orkkis kenties special lakalla, vai mikä? Hieno ja hyvin soiva rassi muuten. ;D
 

Febiz

Active Member
Club Member
Liittynyt
1 Toukokuu 2005
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Eli värin päätin eilen. Orkkis kenties special lakalla. :D Tutkin noi ovenvälit ja maalipinta oli sen verran hyväs kunnossa, ettei niit tarvi maalata. Pelkästää takakontin raot ja alapuolen vois vetästä uudellee.
 

Febiz

Active Member
Club Member
Liittynyt
1 Toukokuu 2005
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Joo mut niinku sanoin, toi sisusta on vuoros vähän myöhemmin.
 

Evo driver

ex. Evolution IX GSR -06
Liittynyt
11 Marraskuu 2005
Sijainti
Pohja
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Mistäs hommasit noi peilit on meinaan hienot?!
Olen itekkin ajatellut hommata toisenlaiset Lanceriin! On vaan mietittäny kun autoon ei saa adaptereita niin joutuu yleismalliset hommaamaan mutta nämäkin sopivat siis hyvin pienellä muokkauksella vai?
 

Febiz

Active Member
Club Member
Liittynyt
1 Toukokuu 2005
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Joo ei tarvinu muuta ku leikellä ylimääräst muovia pois.
Mä tilasin noi Completosilta, mut kylhän noit saa muualtaki.
 

Hepa^

Audi TT Q
Liittynyt
1 Kesäkuu 2004
Sijainti
Jyväskylä
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Hienoa ja erilaista jälkeä taas tulossa. Vähän aikaa sitten kun ei noita rakenneltu oikeastaan yhtään ja nyt jo muutama työnalla tällä hetkel. :peukku Ehkä ensi talvena vielä yksi lisää. ;)

Mites oot muuten suunnitellu takasumuvalot?
 

Febiz

Active Member
Club Member
Liittynyt
1 Toukokuu 2005
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Mun auto on onneks :palvo rekisteröity jo marraskuussa -92, eli ei tarvi olla takasumaria. Jos se ois rekisteröity tammikuussa -93, ni sit se pitäis olla.
Ennen ku toi selvis mulle, ni meinasin upottaa hellan pyöreen sumarin tohon takaluukkuu.
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Perä on kyllä pelkistetyn siistin näköinen,mutta..

Ainoa mikä pistää itsellä pahasti silmään,on tuo kun rekisterin paikkaa ei ole peitetty yhtä "pullistellen" kuin valot ovat,se hieman rikkoo linjaa.

Mutta hyvähän tuo on!
 

Febiz

Active Member
Club Member
Liittynyt
1 Toukokuu 2005
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Kyl mä mietin et tekis sen sillee, mut mun mielest se ois ollu ruma pullistettuna. Tost keskihohalta siit olis tullu nimittäin aika paljonki pullistettu. Ite tykkään, et se on hyvä noin. ;)
 

Tonde

BMW 325xi
Liittynyt
14 Lokakuu 2005
Sijainti
Lahti city
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

No pikapuoliin alkaa olla "valmista". Ja hyvältä näyttää 8) Täytyy kyllä todeta, että kyseiset kuvat eivät aivan tee oikeutta autolle. Mutta parempia kuvia odotellessa ja silleen. ;)
PS. Noitten ottajasta se vika löytyy. :-[
 

93_GTI

Kehonsiirto väline!
Liittynyt
20 Heinäkuu 2003
Sijainti
Loviisa
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Ihan kivan näköinen. Tuleeko vielä erilaiset takavalot vai jääkö tolleen?
 

Maxx

Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
12 Maaliskuu 2006
Sijainti
Kangasala
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Ookko hakenu tohon etupuskuriin muotoja siitä Evon Concept X:stä? Looking very good anyway.. :peukku
 

Febiz

Active Member
Club Member
Liittynyt
1 Toukokuu 2005
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Oon ehkä saattanu hakea ::) :D

Takavalot jää ainaki tähän hätää tommosiks. On mul niihin visioita olemas, mut saas nähä tuleeks ne ikinä toteutumaa.
 

Jomppis

Galant -01
Liittynyt
8 Toukokuu 2007
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

eihä se sun lankkus ollu josta repsotti konepelti eilen aika ilkeesti ? :nykii

e: eipä tainnut olla :)
 

Febiz

Active Member
Club Member
Liittynyt
1 Toukokuu 2005
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Tosi nätisti toi pelti näyttäs vieläki istuvan. ;) Eli ei onneks ollu :)
 

93_GTI

Kehonsiirto väline!
Liittynyt
20 Heinäkuu 2003
Sijainti
Loviisa
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Onkos joka kulmassa samanlaiset levyt ja mistä hankittu jos saan udella? ???
 

Febiz

Active Member
Club Member
Liittynyt
1 Toukokuu 2005
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Saa udella. :) Päivitin tossa päiväkirjaaki. Eli joka nurkassa on samanlaiset levyt, mut etupalat on nyt erimerkkiset ku takana.

Voin mä antaa semmosen pikku tipsin, et noi osat on hankittu Powerdosesta, eli kyselepäs MaxFlowerilta, jos kiinnostaa.

Nyt alkaa olla sen verran kilsoja takana, et kohta vois kokeilla miten noi jarrut oikeesti toimii. Yhen huonon jutun oon jo huomannu, nimittäin ihan ku noi etujarrut vinkasis joskus vähän. :-\
 

HuBu

New Member
Liittynyt
14 Toukokuu 2003
Sijainti
Forssa
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Mitäs pidät Impactin tuotteista? Itsellä moisen erillissarja ja tyytyväinen olen ollut :peukku
 

Febiz

Active Member
Club Member
Liittynyt
1 Toukokuu 2005
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

No mul ei oo ikinä aikasemmin ollu mitää Impactin laitteita ja oon pitäny niit vähä amisvehkeinä, mut on niil näköjää ihan hyvääki kamaa. En mä oo saanu viel mitää huippusäätöjä aikaseks, mut ihan hyvältä toi vaikuttaa.
Asensin ton vähä roiskispaiskis- tyyliin vanhaa telineesee, ku kaveri halus lunastaa niin äkkiä mult vanhan vahvarin ja eihän ilman musaa voi ajella. Teen sit talvella ajan kanssa vimpan päälle asennukset.
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Hyvä, että sait maalauksessa jääneet virheet takuuseen. Tarvitsiko vääntää asiasta vai ymmärsivätkö heti uusimisen tarpeellisuuden?

Projekti näyttää oikein hyvältä! :peukku
 

Febiz

Active Member
Club Member
Liittynyt
1 Toukokuu 2005
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Puhelimessa sanoin kuvailin mikä ongelma on ja maalari oli sitä mieltä, et pitää ne maalata uudellee.. Eli ainaki nyt vaikuttaa siltä, et homma onnistuu ihan ongelmitta. Mut saas nähä miten käytännössä käy. Toivon parasta.

Nyt mul on uus spoikkaki. Siin on jonku verran kolhuja ja kiinnityspaikat on korkannu, koska edellisen omistajan auto oli pöllitty ja ku se löyty, kaikki oli ihan p#skana.
 

AntiDrizztus

New Member
Liittynyt
15 Marraskuu 2005
Sijainti
Joensuu
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Auto näyttää kyllä erinomaiselta :). Mahtuuko sulla madalluksen kans hyvin pyörii noi 17 tuumat?
 

Febiz

Active Member
Club Member
Liittynyt
1 Toukokuu 2005
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Joo mahtuu, ku takaraaren pokkaukset ja takapuskurin kannakkeet on otettu pois.

Oon miettiny et myis noi vanteet keväällä ja ostais uudet, mut toisaalta... Mul on lainassa volvo 440:n kaarilevikkeet, et ottasin muotit niistä. Ne on aika sopivan malliset, mut ei olis oikee nyt aikaa väsäillä niitä.
Jos mä ostan nyt isommat vanteet, ni ne ei mahu noihin kaarii ja jos ostan saman kokoset, ni sit ne näyttäis mahdollisissa leveemmis kaarissa ihan naurettavilta. Tietysti onhan spaceritki keksitty. :-\
 

Axu

New Member
Liittynyt
4 Joulukuu 2005
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Mitä jos vaan pokkaisit kaaret? Tulis pyöreyttä mut ei sellasta naurettavaa ranskanpulla-lookkia. ;) Isoilla kaarilla on moni auto pilattu täysin.. En mä sitä vastaan ole mutta tuulilasin kivitän jos niin teet. :D

Hieno projekti, Esa tekee eikä levittele vaan kuvia irkkigalleriassa. Ethän?
 

Febiz

Active Member
Club Member
Liittynyt
1 Toukokuu 2005
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Nii tarkotat vissii et pakottais kaaria leveemmäks. Nythän ne on tavallaa jo pokattu, ku kanttaukset on rälläköity pois.
Nyt on kuitenki kaarista muotit olemas, jos joskus tulee tarvetta.

Joo sinne ei ihan jokaist pikkuhommaa viitti päivittää ja aattelin etten laita tännekää enää kuvia kojelaudast, ennen ku se on ihan valmis. :D
 

Axu

New Member
Liittynyt
4 Joulukuu 2005
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Pullistat lokareita pari senttiä per puoli ulospäin. BTCF:llä on ainakin noita vehkeitä, varmaan muillakin.
Kyllähän toi rälläköintikin auttaa mut ei tarpeeks.. 215-225 kumit ois hyvät sitten.

Meinaatko Reissi-vanteita laittaa? Jos ei muuten niin jakoa vaihtamalla BBS LM:t alle :p
 

Febiz

Active Member
Club Member
Liittynyt
1 Toukokuu 2005
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Takaovesta on aika lyhyt matka loksun reunaa, ni ei sitä peltiä voi kovin paljo pullistaa. Jos haluu enemmän, ni täytyy jatkaa levikettä ovee.
Taitaa kesä tulla kyl nyt niin äkkiä, et jää tällä kertaa kaaret pullistamatta.
Noi vanteet mitä meinasit, ei muuten mahtuis sitte millää ilman 4 sentin levitystä ;D
Ja tosissaa jotku vähä racemmat on nyt hakusessa, JOS ostan uudet.
 

Axu

New Member
Liittynyt
4 Joulukuu 2005
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Febiz sanoi
Takaovesta on aika lyhyt matka loksun reunaa, ni ei sitä peltiä voi kovin paljo pullistaa. Jos haluu enemmän, ni täytyy jatkaa levikettä ovee.

Tosiaan.. Mutta ratkaisun keksitkin jo ;)

Meinaatko etuvaloja vaihtaa? Ne tois ilmettä mut harmi kun joka toisessa on wannabe-angel eyesit..
 

AntiDrizztus

New Member
Liittynyt
15 Marraskuu 2005
Sijainti
Joensuu
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Paljonkos maksoi nopeusmittarin vaijeri, mistä ostit ja oliko vaikea vaihtaa? :D. Itsellä alkaa kans vaijeri vetää viimeisiään. Onko toi raitisilmasuodatin tossa missä kohtaa?
 

Febiz

Active Member
Club Member
Liittynyt
1 Toukokuu 2005
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

AntiDrizztus sanoi
Paljonkos maksoi nopeusmittarin vaijeri, mistä ostit ja oliko vaikea vaihtaa? :D. Itsellä alkaa kans vaijeri vetää viimeisiään. Onko toi raitisilmasuodatin tossa missä kohtaa?
Ostin vaijerin merkkiliikkeestä ja makso törkeesti, eli 50 €.Se olis ollu hankala vaihtaa kabiinin puolelta, jos kojelauta ois ollu paikoillaa. Sulla se varmaa on, ni kannattaa haeskella läpivientiä sivusuunnassa sielt mittariston oikeesta laidasta. Suunnillee suoraa sen kolikkotelineen takaa. Konehuoneen puoli on helppo löytää, ku ottaa imuilmaputken pois.

Raitisilmasuodatin on hanskalokeron takana lähellä keskikonsolia ja sen löytäminen oli tarvikkeena yllättäen tosi hankalaa. 3 vuotta sitte löyty suoraa hyllystä, mut nyt maahantuojalle ei jääny enää yhtää kappaletta ja toiki löyty Fas:n vanhan kuvaston ja mittojen perusteella. Nyt mul on olemas osanumero, joka helpottaa kummasti etsimistä. Voin antaa sen, jos tarvit. Vaikuttaa siltä, et Osaset on oikeestaa ainut ketju, minkä kautta sen voi löytää.
Olishan sen voinu merkkiliikkestäki saada, mut mä nyt kaivoin väkisin tarvikkeen, ku kerran alotin haeskelun. Se makso jonku 18 €.


Territorial_ sanoi
Ehkä ;) johonkin kirkkaampaan
:p
 

AntiDrizztus

New Member
Liittynyt
15 Marraskuu 2005
Sijainti
Joensuu
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Febiz sanoi
Ostin vaijerin merkkiliikkeestä ja makso törkeesti, eli 50 €.Se olis ollu hankala vaihtaa kabiinin puolelta, jos kojelauta ois ollu paikoillaa. Sulla se varmaa on, ni kannattaa haeskella läpivientiä sivusuunnassa sielt mittariston oikeesta laidasta. Suunnillee suoraa sen kolikkotelineen takaa. Konehuoneen puoli on helppo löytää, ku ottaa imuilmaputken pois.

Raitisilmasuodatin on hanskalokeron takana lähellä keskikonsolia ja sen löytäminen oli tarvikkeena yllättäen tosi hankalaa. 3 vuotta sitte löyty suoraa hyllystä, mut nyt maahantuojalle ei jääny enää yhtää kappaletta ja toiki löyty Fas:n vanhan kuvaston ja mittojen perusteella. Nyt mul on olemas osanumero, joka helpottaa kummasti etsimistä. Voin antaa sen, jos tarvit. Vaikuttaa siltä, et Osaset on oikeestaa ainut ketju, minkä kautta sen voi löytää.
Olishan sen voinu merkkiliikkestäki saada, mut mä nyt kaivoin väkisin tarvikkeen, ku kerran alotin haeskelun. Se makso jonku 18 €.

:p

Motonetti näyttää ainakin että niillä ois hyllyssä suodatin. Tuo ei vissiin sitten käy?
 

Febiz

Active Member
Club Member
Liittynyt
1 Toukokuu 2005
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Ainii...ei käy. Ostin yhen semmosen, mut oli ihan vääränlainen. Pienimmäl vaivalla varmaa pääsee,jos ostaa merkkiliikkeestä. En tiedä paljon maksais siellä ja löytyyköhän ees ihan varmasti, koska alunperin tossa ei oo välttämättä ollu raitisilmasuodatinta paikoillaa. Ainaki ku ekan kerran vaihdoin sen, ni ei siel ees ollu mitää vanhaa suodainta. :)
 

Maxx

Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
12 Maaliskuu 2006
Sijainti
Kangasala
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Et millään viittis jakaa sitä osanumeroa?
Oliks se sit osaset-liikkeen vai minkä?
 

Febiz

Active Member
Club Member
Liittynyt
1 Toukokuu 2005
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Viittin kyllä ja olisin jakanuki jo, jos se olis täs käsillä. :) Otan sen ylös, ku käyn seuraavan kerran pajalla.
Osaset-liikkeestä sen sai ja merkki oli Fas. Tais olla katalogissa koodilla Fas-147, mut laitan kyl sen koko numerosarjan näkyvii, ku en muista sitä ihan ulkoo.
 

Febiz

Active Member
Club Member
Liittynyt
1 Toukokuu 2005
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Joo eli raitisilmasuodatin löytyy em. :p varaosaliikkeestä numerolla 1010809147. Eli ei oo alkuperäisosan varaosanumero.
Laatikos lukee "FAS.147.... MITSU COLT/GAL.93-PE"
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Hiton hyvältä näyttää lanceri :peukku nuo takavalot vielä kruunaa koko komeuden... Ja hyvin oot jaksanut sisustan parissakin puuhata! Keep up the good work!
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

On se komee ku mikä!!
Noi etuvalot kiinnostais muakin, vaanku Lancerin valot ei käy Coltiaiseen, eikä yllättäen Coltiin löydy moisia mistään :p

Noi uudet vanteet ei kyllä sovi sit yhtään, mun mielestä mun coltin vanteet sopis paremmin tohon lookkiin ja voisin harkita vaihtavani sun kanssa noi päikseen ??? :)
Oikeesti noi sopii kyllä ihan h*lvetin hyvin tohon, pitäs vaan omaanki saada halvalla jotkut tummat/mustat :peukku
 

Febiz

Active Member
Club Member
Liittynyt
1 Toukokuu 2005
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

Kiitosta vaan :)

Kylhän tohon keksii koko ajan kaikkee uutta, mitä vois tehä ja pari ihan pakollistaki juttuu ois tehtävä.

Jani T sanoi
On se komee ku mikä!!
Noi etuvalot kiinnostais muakin, vaanku Lancerin valot ei käy Coltiaiseen, eikä yllättäen Coltiin löydy moisia mistään :p

Noi uudet vanteet ei kyllä sovi sit yhtään, mun mielestä mun coltin vanteet sopis paremmin tohon lookkiin ja voisin harkita vaihtavani sun kanssa noi päikseen ??? :)

Oikeesti noi sopii kyllä ihan h*lvetin hyvin tohon, pitäs vaan omaanki saada halvalla jotkut tummat/mustat :peukku
Mäki oon aika monta vuotta miettiny mitä noille lampuille vois tehä ja nyt löyty onnneks tommoset. :D

Oon muuten tosi tyytyväinen noihin uusii renkaisiiki. Pitoa löytyy tosi kivasti, eikä ne oo viel kulunu ees ihan loppuu. :p
 

Febiz

Active Member
Club Member
Liittynyt
1 Toukokuu 2005
Sijainti
Lahti
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

KaeVuRi sanoi
No, mimmones aika ja nopeus tuli? ;D
400 metrillä aika 16, :-X :-X :-X sek.
Ku eipä se äänenvaimennus painoa ainakaa yhtää vähennä ja stereoitten äänenlaatukaa ei perkeles paranna kiihtyvyyttä tai huippunopeutta ;D ;D

MetanolMan sanoi
Kehtaatko kertoo että mitkä kumekset sul o ja minkä kokoset?
Se löytyy tuolta stooristaki, mut ne on yokohama parada spec. 2 ja koko on 215/35/18
 

lancer evo-r

Evolution V Black Cooler Edition
Liittynyt
11 Heinäkuu 2006
Vs: Lancer GTI -93, Febiz

On tyylikkään näkönen kokonaisuus. Ekaa kertaa omasta mielestä noi takavalot sopii hyvin! :peukku
 
Ylös Bottom