lancer ontuu vm 91

mikko412

Active Member
Liittynyt
15 Toukokuu 2005
eli ostin tänään lancerin tietoisena siitä että voi sammua liikennevaloihin ilman syytä,eikä lähde käyntiin ilman pientä taukoa välttämättä, toki voi lähteä.ajoin sen kotiin toimi muuten ihan okei mutta kiihdytyksessä ontuu ja pitää tosi varovaisesti antaa lisää kierroksia.kotona otin akun irti(nollatakseni ecun muistin)nyt muutaman lenkin ajaneena toimii suht hyvin ei onnu kaupunkiajossa mutt isollatiellä kyllä eikä ecu anna vika koodeja ainakaan vielä (vilkkuu ledi tasasesti) ecu ok????? eli oisko bensa suodin tukossa (318tkm) tai ecu silti sökö/huollon tarpeessa.entä entisen omistajan mukaan sammuilu johtuisi mistä????????KIITOS VINKEISTÄ
 
Itselläni on sama pirssi, jolla ajettu 340tkm ja just samat oireet. En ole löytänyt kotikonstein vikaa vaikka olen perk...... yrittänyt. Vaihtanut olen bensansuodattimen, puhdistanut tankin ja tarkistanut ettei ole vuotoja putkistoissa, tulpat uusittu ja sytkät laitettu kohilleen, vikakoodeja ei anna tolla kyhätyllä ledihässäkällä jne. Nyt ei pysty enää itse mitään, joten parin päivän päästä on aika merkkikorjaamolle, jossa toivottavasti vika löydetään! Jos ei löydy niin on kiva maksella 68€/h turhasta... :seina :seina

Ilmoittele jos sä paikannat vian omasta autostas!
 
Takaisin
Ylös Bottom