Lancereille takaisinkutsu

Viimi

New Member
Liittynyt
26 Kesäkuu 2003
Näytti tulleen Lancerille (vm. -08) takaisinkutsu jarrutehostimen venttiilin vaihtoon. Onko muille tullut kirjettä? Liittyyköhän tämä nyt siihen mitä nuo Lancerin testit ja koeajot ovat kertoneet, eli että jarrupaine ei pysy täyspysähdyksissä huippulukemissa...? Käytännössä en ole kyllä jarruissa mitään omituisuutta huomannut.

Ihan hyvä sinänsä, että takaisinkutsuja tulee, eikä vain lakaista ongelmia lattian alle. Kummallista tosin, että kirje ylipäänsä löysi tiensä postilaatikkoon kun minkäänlaista muuta materiaalia ei ole mitsulta tullut. Vai ilmestyykö se Mitsubishi-lehti vielä? ???
 

pulkkinen

Member
Liittynyt
8 Helmikuu 2006
Sijainti
Veteli
Vs: Lancereille takaisinkutsu

Koskeeko tämä kaikkia lancerin malleja tuosta 08 vuodesta? ei oo mulle ainakaa mitää tullu...
 

Webtrap_86

Well-Known Member
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2004
Sijainti
Lahti
Vs: Lancereille takaisinkutsu

pulkkinen sanoi
Koskeeko tämä kaikkia lancerin malleja tuosta 08 vuodesta? ei oo mulle ainakaa mitää tullu...

vain tiettyä valmistus ajankohtaa. ei kaikkia ja taitaa olla mm. jossain outlanderissa sama homma jos oikein muistan.
 

mannion

New Member
Liittynyt
7 Helmikuu 2012
Vs: Lancereille takaisinkutsu

Juu tiettyjä Lancereita ja Outikoita koskee.

Kyseessä siis jarrutehostimen takaiskuventtiilin vaihto, jossain päin maailmaa ollut oire, että kun auto on parkkiksella, viallinen venttiili vuotaa tehostimesta alipaineen pois, joten heti starttauksen jälkeen jarrua joutuu painamaan huomattavasti voimakkaammin..

Muutaman noita venttiileitä olen vaihtanut, eikä kukaan asiakas ole huomannut jarruissaan mitään normaalista poikkeavaa..
 
Ylös Bottom