Legnum Facelifti

Cossukka

New Member
Liittynyt
15 Elokuu 2011
Moi

Ois kovassa harkinnassa yksi facelift ja haluaisinkin itetää mitäs vikoja näissä ollut??? Jossakin oli jotain kansien kanssa ja jossain turbon yms yms. Ilmeisesti kansipokat on aika harvinaisia mutta jos sellainen ilmenee niin ilmeisesti palikat maksaa.? Kuinkas yleisiä sitten on nuo laatikkoviat, joka toisessa vai vain niissä mihin ei ole laitettu cuuleria ja kengitty helvetisti? Olikos jotain eroja lukoissa tai luistonestoissa??

Kiitos jo etukäteen.
 

nokonzok

Active Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: Legnum Facelifti

Uskaltaisin sanoa, että ei näissä ole mitään vakavia tyyppivikoja. Yksittäistapauksia löytyy varmasti vaikka mistä, mutta niin löytyy kaikista muistakin autoista. Perusluotetettava auto, jonka kyllä rikki saa jos niin haluaa. Kansista en muista kuulleeni edes yksittäistapauksina, lienee turbo-ongelmatkin harvinaisemmasta päästä. Laatikkoja on kai jokunen Suomessakin poksahtanut, mutta jos käyttäjävirheet lasketaan pois niin ei niistäkään minään epidemiana voida puhua.

Eli summa summarum, käytetty auto, joka voi mennä rikki, tai sitten ei. Yleensä ei.
 

J.Niemi

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
10 Elokuu 2010
Sijainti
Vilppula
Vs: Legnum Facelifti

nokonzok sanoi
Uskaltaisin sanoa, että ei näissä ole mitään vakavia tyyppivikoja. Yksittäistapauksia löytyy varmasti vaikka mistä, mutta niin löytyy kaikista muistakin autoista. Perusluotetettava auto, jonka kyllä rikki saa jos niin haluaa. Kansista en muista kuulleeni edes yksittäistapauksina, lienee turbo-ongelmatkin harvinaisemmasta päästä. Laatikkoja on kai jokunen Suomessakin poksahtanut, mutta jos käyttäjävirheet lasketaan pois niin ei niistäkään minään epidemiana voida puhua.

Eli summa summarum, käytetty auto, joka voi mennä rikki, tai sitten ei. Yleensä ei.

Aivan. Nyt ollu käyttöautona tuommoinen n.2v. Ei mitään vikaa 53tkm aikana,perus huollolla menty.
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Legnum Facelifti

saman tekniikan galantti ollut kovassa ajossa ja perus kuluvaa osaa tullut vaihdettua.
Tyyppiviaksi voisi melkeen lukea kojelaudan kellon juotokset ;D
 

Webtrap_86

Well-Known Member
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2004
Sijainti
Lahti
Vs: Legnum Facelifti

akio sanoi
saman tekniikan galantti ollut kovassa ajossa ja perus kuluvaa osaa tullut vaihdettua.
Tyyppiviaksi voisi melkeen lukea kojelaudan kellon juotokset ;D

juu ja tuo taitaa olla jokaisessa galantissa vanhemmiten, mut korjaus n. 10min sisältäen irroituksen ja asennuksen.
 

mystinengalant

Mennyt mies
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Legnum Facelifti

noi on niin vähän ajettuja vielä japanista tullessa onneksi.... valkkaat mahd vakiokuntosen eikä mitään vinosilmän tuninkiviritystä ja mahd vähän ajetun niin eiköhän siitä ihan auton saa, osat ja perushuollot kyllä maksaa eikä ole mikään vitosella tankkaajan auto. Jotain pientä saa toki vaihtaa aika paljon, mutta ei mitään suurta: Kannattaa varautua: Alustan niveliä voi olla 100tkm jo vaihtokunnossa, täydellinen vaihteiston huuhtelu syytä tehdä, kaikki muutkin öljyt, tod näk jakoremppa jonka yhteydessä varmuudeksi vaihtaa vesipumpun sekä apuhihnojen kiristimet noista on menossa kans 100tkm korvilla. Orkkisiskaritkin voi olla heikossa hapessa. Jarrupaloja saa varmaan vaihdella jos automaatti on kyseessä. Sitten venttiilikopan takatiiviste voi olla huonona jos on enemmän ajettu ++100tkm auto + ne tulppakaivojen tiivisteet. Kellon kolvaus nyt on vakio. Rahaa saat siis kyllä menemään vaikkei mitään "oikeaa vikaa" tulisikaan, nuohan on kaikki kuluvia osia. Mutta todennäköisesti saat auton joka vie aina perille etc kunhan on vaan pieni öljylähde tms käytössä bensaa varten. Laatikkovikojen yleisyydestä on paha sanoa, maailmalla puhuivat aikanaan että niitä menee ja on selkeästi enemmän lämpöongelma, jäähdytys on vähän heikosti toteutettu, ei termaria ja liian heikko jäähdytysteho-> kesällä rata-ajo on surmaa ja talvella taas laatikko "ylijäähtyy". Type-V:ssä ei ole perälukkoa olleenkaaan eikä ole saanut luistonestoja. S:ssä on samanlainen aktiivinen perä kun evossa ja voi olla tcl ainakin varusteena. Type-S sanoisin olevan melkeen yleisempi, siinä on myös ne kivat kaarilevikkeet :)
 

Anderz

VR4-19T & Legnum
Liittynyt
27 Lokakuu 2004
Sijainti
Espoo
Vs: Legnum Facelifti

Takapyörien kaaret ruostuu niissä helposti, voisi melkein sanoa tyyppiviaksi
 

Cossukka

New Member
Liittynyt
15 Elokuu 2011
Vs: Legnum Facelifti

Juu, sillä kyselinkin että mitä niistä menee kun olin 8v mitsu liikkeessä töissä ja sen tiedän että osat maksaa ja paljon. Onkos Mitsulla netissä jotain sivuu millä näkis runkonumeron perusteella mitä varusteita autossa on??
 

Anza69

Member
In Memoriam
Liittynyt
2 Syyskuu 2009
Sijainti
porvoo
Vs: Legnum Facelifti

Mites tuo nostimien vaihto? Omassa vaihdoin 100tkm kohdalla ku en jaksanu kuunella sen yhden naputtamista ja on niitä näihin vissii vaihdettukkin jonkun verran.
 

Webtrap_86

Well-Known Member
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2004
Sijainti
Lahti
Vs: Legnum Facelifti

Anza69 sanoi
Mites tuo nostimien vaihto? Omassa vaihdoin 100tkm kohdalla ku en jaksanu kuunella sen yhden naputtamista ja on niitä näihin vissii vaihdettukkin jonkun verran.

eiköhän oo aikalailla kaikkien japsi autojen tyyppivika... itellä 112tkm mittarissa eikä ole viel vaihdettu eikä myöskään naputa.
 

mystinengalant

Mennyt mies
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Legnum Facelifti

Cossukka sanoi
Juu, sillä kyselinkin että mitä niistä menee kun olin 8v mitsu liikkeessä töissä ja sen tiedän että osat maksaa ja paljon. Onkos Mitsulla netissä jotain sivuu millä näkis runkonumeron perusteella mitä varusteita autossa on??

Netissä ei nää mitään vaan pitää päästä varusteet katsomaan ihan ASA:sta mutta ei siellä mitään hirveen tärkeetä tietoo ole kun nämä ovat aika huonosti varustettuja autoja vakiona. Joutuu itse kustomoimaan ;D

Nostajille saa lisää käyttöaikaa kun vaihtaa 5tkm välein öljyjä. :peukku
 

Cossukka

New Member
Liittynyt
15 Elokuu 2011
Vs: Legnum Facelifti

Tuli juuri tuo venäjän viisumi niin nytten on sekin "öljylähde" hoidettu jos sopiva auto löytyy...
 

Cossukka

New Member
Liittynyt
15 Elokuu 2011
Vs: Legnum Facelifti

Minkähän raadon sai?? En tiedä oliko mikään fiksu veto mutta avk:lta jäi -01 sitten käsiin. savuttaa sinistä, kuulostaa kohtalokkaalta!?

Onkos jonkun Clubilaisen entinen??? Valkoinen vasempaan etuklmaan tällätty.?
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Legnum Facelifti

Cossukka sanoi
Minkähän raadon sai?? En tiedä oliko mikään fiksu veto mutta avk:lta jäi -01 sitten käsiin. savuttaa sinistä, kuulostaa kohtalokkaalta!?

Onkos jonkun Clubilaisen entinen??? Valkoinen vasempaan etuklmaan tällätty.?
Laitas kuvia.. saattaa olla Treelta yhde jampan ex auto... tolppaan kilautettu?
 

mystinengalant

Mennyt mies
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Legnum Facelifti

Cossukka sanoi
Minkähän raadon sai?? En tiedä oliko mikään fiksu veto mutta avk:lta jäi -01 sitten käsiin. savuttaa sinistä, kuulostaa kohtalokkaalta!?

Onkos jonkun Clubilaisen entinen??? Valkoinen vasempaan etuklmaan tällätty.?

Juu toi on klubilaisen ent auto 90 % tod näk , tiedän kys yksilön ja yllättäen myös olen säätänyt tuota joskus. Siinä on ihan hyvää palikkaa, tosin valitettavasti esim alusta(tein) kärsi tuossa rysäyksessä. JAkopäät ja nostajat oli tuoreesti vaihdettu. On muuten tein ihan paras alusta minkä tuohon saa. Ihmetyttää vaan et miten se sinistä työntää... olisko seissy tjtn. Ei siinä mitään ongelmaa ollu ajossa, paljon ajettuhan toi on mut mielestäni loota toimi ihan kivasti ja kulmavaihde on kunnostettu tuohon yksilöön. Perus type-v ilman sitä ayc perää mutta onpahan sentään hi-contrast mittaristo. Ei vissiin mitään viriosia ollut kys autossa muuten.

Korin korjaamista voi kyllä olla edessä, toiv et ihan hirveästi autosta maksanut :peukku
 

Cossukka

New Member
Liittynyt
15 Elokuu 2011
Vs: Legnum Facelifti

Onko sitten ajokunnossa?? Vai otanko trailerin?? Ilmeisesti oik etunen vammautunut??
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Legnum Facelifti

Cossukka sanoi
Onko sitten ajokunnossa?? Vai otanko trailerin?? Ilmeisesti oik etunen vammautunut??

Kyl toi traileriii kuvie perusteel vaatii..ei ole se Treen yksilö, siittä oli pahemmi etukulma
 

Cossukka

New Member
Liittynyt
15 Elokuu 2011
Vs: Legnum Facelifti

Harri K sanoi
Kyl toi traileriii kuvie perusteel vaatii..ei ole se Treen yksilö, siittä oli pahemmi etukulma

No vaatii ja vaatii, se riippuu mistä roikkuu. Ainut että matka on pitkä... Siis jos kulmissa jotain. huomenna tilata palikat että saapi päällisin puolin olevat kasaan ja sitten nykästä penkissä kun taitaa sitäki tarvita.
 

Masamo

Legnum VR-4 -> Caddy -85 + R33 GTS-T
Liittynyt
28 Elokuu 2011
Sijainti
Karjaa
Vs: Legnum Facelifti

:eek:fftopic

Tuli mieleeni ku noita kuvia katoin, mitenhä vaikee faceliftistä on noi kattotelineet ruuvata pois? Tois vähä kliinimmän luukin ja jollei kovin vaikee oo toteuttaa ni vois nykästä ne pois.. Ei mulla muuta.
 

Cossukka

New Member
Liittynyt
15 Elokuu 2011
Vs: Legnum Facelifti

Masamo sanoi
:eek:fftopic

Tuli mieleeni ku noita kuvia katoin, mitenhä vaikee faceliftistä on noi kattotelineet ruuvata pois? Tois vähä kliinimmän luukin ja jollei kovin vaikee oo toteuttaa ni vois nykästä ne pois.. Ei mulla muuta.

Vähä vähempi on tullu noita mitsuja vastaan kun galantti vähä harvinaisempi. Jos hyvä tuuri niin saa päältä päin tai sitten pura kattoverhous. Yhtään farkku galanttii on 8v kerenny laittamaan muuta ku takapuskurii ja pari keulaa :nykii
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Legnum Facelifti

Masamo sanoi
:eek:fftopic

Tuli mieleeni ku noita kuvia katoin, mitenhä vaikee faceliftistä on noi kattotelineet ruuvata pois? Tois vähä kliinimmän luukin ja jollei kovin vaikee oo toteuttaa ni vois nykästä ne pois.. Ei mulla muuta.
no näyttää et pyörä poikittai saanu iskua ni en riskeerais ja hajottais jakolaatikkoa esimerkiksi...Toki aattelen ehkä erilailla kun mulla o trailereit saatavilla helposti :)
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Legnum Facelifti

Masamo sanoi
:eek:fftopic

Tuli mieleeni ku noita kuvia katoin, mitenhä vaikee faceliftistä on noi kattotelineet ruuvata pois? Tois vähä kliinimmän luukin ja jollei kovin vaikee oo toteuttaa ni vois nykästä ne pois.. Ei mulla muuta.
en mee vannomaan, mutta mitä ASA:aa katselin pitää sisäpuolelta pultata irti
 

mystinengalant

Mennyt mies
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Legnum Facelifti

On toi varmaan teemun vanha, kyl mä muistelisin että se sen verran raju isku oli ettei kandeis yrittää ajaa. Nimim. Skydiver poisti telineet ainakin tuosta vaparista.
 

Cossukka

New Member
Liittynyt
15 Elokuu 2011
Vs: Legnum Facelifti

Onko kukaan näitä patoja ruuvannu?? Kestääkö vakioalakerta mitään jos heittää isompaa hyrrän poikasta ja suuttimet?
 

mystinengalant

Mennyt mies
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Legnum Facelifti

Cossukka sanoi
Onko kukaan näitä patoja ruuvannu?? Kestääkö vakioalakerta mitään jos heittää isompaa hyrrän poikasta ja suuttimet?

Saat sen kuulostamaan niin helpolta että voit tulla mullekki heittään pari hyrrän poikasta kiinni :D Käytännössä hirveellä modauksella saat td04 sarjan ahtimet paikalle.

Vakioalakerta joidenkin huhujen mukaan kestäisi sen 400/600. Hyvin vähän kuulee maailmalta että noita hajoaa.
 

Cossukka

New Member
Liittynyt
15 Elokuu 2011
Vs: Legnum Facelifti

mystinengalant sanoi
Saat sen kuulostamaan niin helpolta että voit tulla mullekki heittään pari hyrrän poikasta kiinni :D Käytännössä hirveellä modauksella saat td04 sarjan ahtimet paikalle.

Vakioalakerta joidenkin huhujen mukaan kestäisi sen 400/600. Hyvin vähän kuulee maailmalta että noita hajoaa.

No ahdasta on mutta on niitä tullu muutama turbo auto tehtyy vaparista. Tosin takapotkuja ja tilaa tietysti on kyl enempi. Eli mahdottomuus se ei olisi, hmmm :D
 

Cossukka

New Member
Liittynyt
15 Elokuu 2011
Vs: Legnum Facelifti

tul ostettuu dragwheelsin dr16 17"/7" et40. Onpahan vanteet olemassa kesällekin... Minkä näkööset lie alla...?
 

mystinengalant

Mennyt mies
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Legnum Facelifti

Cossukka sanoi
No ahdasta on mutta on niitä tullu muutama turbo auto tehtyy vaparista. Tosin takapotkuja ja tilaa tietysti on kyl enempi. Eli mahdottomuus se ei olisi, hmmm :D

Oikeesti jos omaat kokemusta pakosarjojen työstöstä niin ilmoittautumaan tänne vaan, hommahan menee niin että vakiopakosarjaan pitäisi saada kiinni td04 laippa..... Ja sovitus on tällöin tehtävä autossa kiinni ollessaan, ilmeisesti tosi vaikea mallintaa tällaista valmista kappaletta..........Etsin siis (jossain vaiheessa) ihan oikeasti tekijää pakosarjoille kun joskus aikanaan yläasteella käsityötunneilla hitsaus lähinnä pelotti mua. :)
 

Cossukka

New Member
Liittynyt
15 Elokuu 2011
Vs: Legnum Facelifti

Tuossa on mun eka pakosarja minkä tein. Tosin kaveri hitsas tigillä mut muuten mun vääntämä. http://img.photobucket.com/albums/v304/Cossu/SNB13443.jpg

Onko se valurautaa?? Sekin onnistuu, vedetään vaan punahehkuun valu ja sitten hitsataan tavan rautanen paikalleen.
 

mystinengalant

Mennyt mies
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Legnum Facelifti

Taitaa olla valurautaa... Ideana tässä olis että tehtäis td04-laippainen versio tuosta pakosarjasta jota vois sitten jopa kopioida. Oma lukunsa on imuputket, öljy ja vesilinjat (tietyissä td04 malleissa istuvat) ja downpipen lähtö!
 

Cossukka

New Member
Liittynyt
15 Elokuu 2011
Vs: Legnum Facelifti

No meikä kun on kaiken tehnyt alusta loppuun itse (tuskin tykkäätte BMW merkkisitä autoista) niin ei tunnu edes pahalta jos joutuu modaaamaan sun muuta... :) On tullut modattuu turbonkin pakopesää, halkaistu ja hitsattu takasin kasaan (vedetty pillillä punahehkuun ja hitsattu takasin). Mutta kunhan näen auton ensiviikolla niin tiedän sanoa onnistuuko mikään mitenkään.

Mitenkäs tuo poksin ohjelmointi onnistuu??? Onko se täysin ohjelmoitavissa niinku vanhojen hondien poksit???
 

mystinengalant

Mennyt mies
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Legnum Facelifti

Cossukka sanoi
No meikä kun on kaiken tehnyt alusta loppuun itse (tuskin tykkäätte BMW merkkisitä autoista) niin ei tunnu edes pahalta jos joutuu modaaamaan sun muuta... :) On tullut modattuu turbonkin pakopesää, halkaistu ja hitsattu takasin kasaan (vedetty pillillä punahehkuun ja hitsattu takasin). Mutta kunhan näen auton ensiviikolla niin tiedän sanoa onnistuuko mikään mitenkään.

Mitenkäs tuo poksin ohjelmointi onnistuu??? Onko se täysin ohjelmoitavissa niinku vanhojen hondien poksit???

Se ei tule olemaan ongelma ja minä olen esim tuon kyseessä olevan yksilön boksia säätänyt. Säädettävissä on varmasti kaikki tarvittava ja säätötyökalut maksaa reilun parisataa.
 

Cossukka

New Member
Liittynyt
15 Elokuu 2011
Vs: Legnum Facelifti

Nonni. Se ei käy ku 4., ainaki 4 pimeenä. Taka tbo "aika" jäykkä mutta pyörii kuiteski. Sinisestä savusta tiedä oikein kun käytin hetken mut tsilleen. onko kokemuksia moisista vaivoista?? Onko kakkonenki pimeenä??
 

mystinengalant

Mennyt mies
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Legnum Facelifti

Mietitttiin auton ex-omistajan kanssa että tälli oli kyllä kova mutta korkeintaan hajottanut laatikkoa tms että ei pitäisi olla koneeseen mitään outoa tullut. Sytkäjohdot voi olla tiensä päässä. Onkos kakkonen ja nelonen saman puolan takana?
 

Cossukka

New Member
Liittynyt
15 Elokuu 2011
Vs: Legnum Facelifti

mystinengalant sanoi
Mietitttiin auton ex-omistajan kanssa että tälli oli kyllä kova mutta korkeintaan hajottanut laatikkoa tms että ei pitäisi olla koneeseen mitään outoa tullut. Sytkäjohdot voi olla tiensä päässä. Onkos kakkonen ja nelonen saman puolan takana?

En usko laatikkoon, kop kop puuta. Mut teillä on enempi kokemusta näistä. Kone tässä tempuaa, ja sitten vien kulmille. Lataan akun ja katellaan sitten, toimiikos se mylly. Jotain se vittuilee prr, varmaanki seisonnasta jos (puola)?
 

Keheetit

Member
Liittynyt
27 Toukokuu 2010
Sijainti
Kouvola
Vs: Legnum Facelifti

mystinengalant sanoi
Taitaa olla valurautaa... Ideana tässä olis että tehtäis td04-laippainen versio tuosta pakosarjasta jota vois sitten jopa kopioida. Oma lukunsa on imuputket, öljy ja vesilinjat (tietyissä td04 malleissa istuvat) ja downpipen lähtö!
Mä ku luin cvr4 puolelta tuota juttua kävin ite miettimään eikö olis helpompaa hitsata uutta laippaa siihen turboon eikä pelata tuon sarjan kanssa. En sitten tiedä enkö nyt tajua miks ei? :D
 

Cossukka

New Member
Liittynyt
15 Elokuu 2011
Vs: Legnum Facelifti

Keheetit sanoi
Mä ku luin cvr4 puolelta tuota juttua kävin ite miettimään eikö olis helpompaa hitsata uutta laippaa siihen turboon eikä pelata tuon sarjan kanssa. En sitten tiedä enkö nyt tajua miks ei? :D

Luulen että on helpompi tehdä uusipakosarja ja jättää vanhojen hitsailut kokonaan mutta en oo viel tutustunu ko aiheseen. Jos jollain ois pakosarjoja irtaallaan niin niistä ois uuden väännännissä apua.
 

mystinengalant

Mennyt mies
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Legnum Facelifti

Tilanpuutteen takia se modaus on tehtävä autoon suoraan, kokonaan uudessa pakosarjassa on se hyvä puoli että saisit ehkä tarvittavat virtaustekniset hommat paremmalle tolalle. Mut ihan oikeasti jos pystyt tekemään erilliset pakosarjat td04 laipalle ja kopioimaan niin minä ainakin ostan.
 

Cossukka

New Member
Liittynyt
15 Elokuu 2011
Vs: Legnum Facelifti

Harri K sanoi
Se ei käy ku 4., ainaki 4 pimeenä ??? V8 legu???

Selvästi artiguloitu ;D Siis että käy neljällä??? Kai ja ainaki 4sylinteri (vai lähteekö etummaisesta keskimmäisestä pytystä 4 pyttyyn?) ol pimee kun oli märkätulppa, veen toiseen puoleen en vielä tutustunut että montako siellä on pimeenä yksi ainakin..
 

Febiz

Active Member
Club Member
Liittynyt
1 Toukokuu 2005
Sijainti
Lahti
Vs: Legnum Facelifti

Masamo sanoi
:eek:fftopic

Tuli mieleeni ku noita kuvia katoin, mitenhä vaikee faceliftistä on noi kattotelineet ruuvata pois? Tois vähä kliinimmän luukin ja jollei kovin vaikee oo toteuttaa ni vois nykästä ne pois.. Ei mulla muuta.

Mulla kävi niin hyvä tuuri, ettei omassa legussa edes oo kaiteita. Niitä on siis jostain syystä saanu kaiteilla ja ilman.
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Legnum Facelifti

Masamo sanoi
:eek:fftopic

Tuli mieleeni ku noita kuvia katoin, mitenhä vaikee faceliftistä on noi kattotelineet ruuvata pois? Tois vähä kliinimmän luukin ja jollei kovin vaikee oo toteuttaa ni vois nykästä ne pois.. Ei mulla muuta.

Oletan, että homma on sama kuin vapareissakin. Omaan tein kyseisen operaation ruosteenalkujen takia ja samalla hävitin myös antennin katolta. Kattoverhoilu täytyy ottaa irti, sieltä sitten mutterit irti ja sen kuin nostaa kaiteet pois. Reiät pistettiin koriliimalla umpeen ja siihen perään kittaus ja maalaus. Edessä ja takana on kahdella mutterilla ja keskeltä yhdellä kiinni.
 

Liitetiedostot

  • Kattokaiteiden poisto 1.jpg
    Kattokaiteiden poisto 1.jpg
    162 KB · Lukukerrat 437
  • Kattokaiteiden poisto 2.jpg
    Kattokaiteiden poisto 2.jpg
    146.9 KB · Lukukerrat 503

Cossukka

New Member
Liittynyt
15 Elokuu 2011
Vs: Legnum Facelifti

mystinengalant sanoi
Tilanpuutteen takia se modaus on tehtävä autoon suoraan, kokonaan uudessa pakosarjassa on se hyvä puoli että saisit ehkä tarvittavat virtaustekniset hommat paremmalle tolalle. Mut ihan oikeasti jos pystyt tekemään erilliset pakosarjat td04 laipalle ja kopioimaan niin minä ainakin ostan.

Sen oon oppinu että ei näissä elle 1000hp vehkeissä noilla virtauksilla ole mitään merkitystä ;D
 

Cossukka

New Member
Liittynyt
15 Elokuu 2011
Vs: Legnum Facelifti

Autohan pyörii jo kaikilla 6 ;D Oli niinkin suuri vika kuin huono bensa. Sinistä savuttaa hieman mutta kunhan saisi uutta bensaa enemmälti niin ajais kunnon lenkin. Pyörä on noin kotimittalaitteilla paikallaan. Tolppaan ei ole osunut, tosin aika lähelle mutta tuskin siirtynyt. Vien auton penkkiin ja samalla katsotan kulmat.
 

Cossukka

New Member
Liittynyt
15 Elokuu 2011
Vs: Legnum Facelifti

Jebou! 2 pytystä (tai nelonen) tulee sitten öljyy pakosarjaan :seina Turbotki on melko kankeet... Voi perperi, ei menny homma ihan niinku strömsöössä :eek:
 

Cossukka

New Member
Liittynyt
15 Elokuu 2011
Vs: Legnum Facelifti

mikäköhän tässä vehkeessä on :seina
Nytten auto pyörii kaikilla kun vapaalla mutta kun heität pykälän silmään yks pytty tippuu pelistä pois :nykii Ja sen takia tietty kaikki voimakaan tuu ulos kun puuttuu yks pytty pelistä pois ???
 
Ylös Bottom