Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

VR. Sykerö

New Member
Liittynyt
10 Lokakuu 2009
Sijainti
Espoo
Eli tarkotus olis keräillä vähän tietoa mitä vakuutuksii porukat on ko. autoihin ottanu, mitä maksaa, paljon on bonuksia ja vakuutusyhtiö mistä vakuutukset on.

Oma autoni on vasta tulossa ja en muista nyt tarkkaa summaa mitä fennia tarjos kaskosta ja liikennevakuutuksesta, mut se oli jotain 800€ pintaan, ku on 70% bonuksia.
 

MiGa

New Member
Liittynyt
21 Elokuu 2009
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

Pohjolaan siirty vakuutukset.
Liikennevakuutus 40% bonuksia ja kaskossa 70% niin alle 800e/vuosi.
Eli täyskasko kyseessä ilman lasiturvaa, muistaakseni. :)
 

VR. Sykerö

New Member
Liittynyt
10 Lokakuu 2009
Sijainti
Espoo
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

MiGa sanoi
Pohjolaan siirty vakuutukset.
Liikennevakuutus 40% bonuksia ja kaskossa 70% niin alle 800e/vuosi.
Eli täyskasko kyseessä ilman lasiturvaa, muistaakseni. :)

On vissiin hyvä lähtöhinta sulla verrattuna tohon mun vakuutukseen, ku on kuitenki 70% liikenteessä ja kaskossa bonuksii ja hinta on silti sama...
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

Tapiola Säästökasko (maksimi kasko mitä saaa ton ikäselle) 70% bonareilla: 280e

Tapiola liikennevakuutus 55% + muilla eduilla: 295e----

yhteensä: 575e
 

VR. Sykerö

New Member
Liittynyt
10 Lokakuu 2009
Sijainti
Espoo
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

Harri K sanoi
Tapiola Säästökasko (maksimi kasko mitä saaa ton ikäselle) 70% bonareilla: 280e

Tapiola liikennevakuutus 55% + muilla eduilla: 295e----

yhteensä: 575e

Ei paha toi säästökasko varsinki, ku taitaa olla vähän vaikee suomesta hommata niitä halvempia osia näihin ;D
 

SpoonCivic

Celsior UCF31, Pajero Mini, Z50J's
Liittynyt
14 Maaliskuu 2009
Sijainti
Fagersta, Porvoo
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

Legnum VR-4:
Veritaksen eli nykynein Aktian vakuutus.
Liikennevakutus = 519eur 35% Bonus
Täydellinen Kasko (500eur Törmäys-omavastuus, muuten 150e)= 224eur
Summa = 743eur

Sama vakutus Lähivakuutuksesta maksoi:
Liikenne = 486eur (35%)
Kasko = 438 eur (Törmäys 500e, muut 250e)
Summa = 924eur

Plussan puolella 181eur vaihdon jälkeen 8)
 

Hemppis

Member
Liittynyt
9 Marraskuu 2008
Sijainti
Joutsa
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

Mä otin tapiolasta 98 Legnumiin seuraavan paketin:

Liikennevakuutuksen perusmaksu: 743,11e (uusi vakuutusbonus 0%)
Omistajaetu: -126,33e (17%)
Yhteensä: 616,78e

Siihen lisäksi laaja osakasko (omavastuu 160e, kattaa hirvi, ilkivalta, palo ja varkaus)
Perusmaksu 108,82e (bonus ei tiedossa ???)
Omistajaetu: -18,50e (17%)
Yhteensä: 90,32e

Ja laskun loppusumma oli 707,10e :D
 

Anza69

Member
In Memoriam
Liittynyt
2 Syyskuu 2009
Sijainti
porvoo
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

Mulla on pohjolassa vakuutukset.

Liikenne vakuutus: 342€ (25%) vuosi

Superkasko: Omavastuu 150€. Maksu 476,39€(60%) Vuosi
Kolarointiturva
Hirviturva
Paloturva
Varkausturva
Ilkivaltaturva
Autopalveluturva
Oikeusturva
Lasiturva

Ei sillee kovin paha?
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

Anza69 sanoi
Mulla on pohjolassa vakuutukset.

Liikenne vakuutus: 342€ (25%) vuosi

Superkasko: Omavastuu 150€. Maksu 476,39€(60%) Vuosi
Kolarointiturva
Hirviturva
Paloturva
Varkausturva
Ilkivaltaturva
Autopalveluturva
Oikeusturva
Lasiturva

Ei sillee kovin paha?

Tuota miten voi olla noin halpa, minä vaihdan ainakin heti tuonne jos on oikeesti tuon hintasta :D Lähtöhintahan ois 0%bonuksilla reilu 450 euroo jos sulla nytte on ton verran 25% bonuksilla. Onko juttu varmasti näin?
 

Shadow

There's A Shadow On Everybody's Back...
Liittynyt
10 Helmikuu 2008
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

mystinengalant sanoi
Tuota miten voi olla noin halpa, minä vaihdan ainakin heti tuonne jos on oikeesti tuon hintasta :D Lähtöhintahan ois 0%bonuksilla reilu 450 euroo jos sulla nytte on ton verran 25% bonuksilla. Onko juttu varmasti näin?

No ei voi olla. Pistin Pohjolaan tarjouspyynnön ja oli helvetisti kalliimpi
 

VR. Sykerö

New Member
Liittynyt
10 Lokakuu 2009
Sijainti
Espoo
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

Laitetaan nyt tänne yleiseen tietoon asia mikä minulle ainakin tuli yllätyksenä.
Eli kaskovakuutukseen voi vakuutusyhtiö halutessaan antaa bonuksia naamataulun mukaan. Asia selvisi, kun kyselin omaan legnumiin vakuutuksia ja konttoritäti totes, että kaskoon saat suoraan 70% bonuksia tuolle autolle... kysyin, että miten se on mahdollista, kun minulla ei ole niin paljoa bonuksia ja olen juuri käyttänyt kaskovakuutustani jonku idiootin kolaroidessa pysäköityä autoni. yllättäen tekiä häipyi paikalta jättämättä mitään yhteystietoja, joten omiin vakuutuksiinhan se meni ja kaskon bonarti tippu entisestään. Konttorintäti kertoi, että heillä on mahdollisuus vaikuttaa kaskon bonuksiin mielensä mukaan ja lupasi minulle täydet 70%

Eli ei muuta, ku kilpailuttamaan niitä kaskovakuutuksia eri tahoille ;)
 

MiGa

New Member
Liittynyt
21 Elokuu 2009
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

Jep, Pohjolassa näyttäisi olevan hilkun päälle 600e liikennevakuutus/vuosi ilman bonareita.
Ja mulla bonukset 40% ni jää vähän alle 400e.
Eli Anza69:lla pitäisi liikennevakuutus olla siis 427,50e vuosi ilman bonuksia?
JA tuohon en kyllä itsekään usko.

Vr.Sykerö, kyllä minulle on aina kaskoon tullut täydet 70% bonukset, vakuutusyhtiöstä riippumatta.
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

MiGa sanoi
Vr.Sykerö, kyllä minulle on aina kaskoon tullut täydet 70% bonukset, vakuutusyhtiöstä riippumatta.

Jep sitten on kait niitä kaskoja joissa ei ole tätä bonuskertymää ollenkaan, ja toimitaan ihan eritavalla. Mutta kyllä joo sen 70% saan jopa minä. Liikennevakuutukseen sais olla helvetti sama, kuinkohan monta uima-allasta oon jo maksanu Tapiolan pampuille :seina
 

VR. Sykerö

New Member
Liittynyt
10 Lokakuu 2009
Sijainti
Espoo
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

MiGa sanoi
Jep, Pohjolassa näyttäisi olevan hilkun päälle 600e liikennevakuutus/vuosi ilman bonareita.
Ja mulla bonukset 40% ni jää vähän alle 400e.
Eli Anza69:lla pitäisi liikennevakuutus olla siis 427,50e vuosi ilman bonuksia?
JA tuohon en kyllä itsekään usko.

Vr.Sykerö, kyllä minulle on aina kaskoon tullut täydet 70% bonukset, vakuutusyhtiöstä riippumatta.

Mua on kyllä näissä viety, ku pässii narussa aikasemmin... :seina Eli mitä tästä opitaan... ku joudut käyttämään kaskoa, kannattaa vaihtaa autoa ja taas on täydet bonarit
 

Anza69

Member
In Memoriam
Liittynyt
2 Syyskuu 2009
Sijainti
porvoo
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

En tiedä pitääkö paikkaansa, mutta tollaiset paperit minullaon kädessä ja lasku. Omilta sivuilta pohjolassa kun käy kätsomassa niin juurikin tuota summaa näytää ;)
Liikenne vakuutus ilman bonuksia on 398,57 nii ja siihen tulikin viellä + 22Alv, mutta sitten keskittäjä alennus 7%. Kaskon on 962,58 e ilman boonuksia. Minulle on ihan sama ketä te uskotte pääasia on että minä saan pieniä laskuja ;D
 

MakeM

Active Member
Liittynyt
2 Elokuu 2008
Sijainti
Espoo
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

Itse joskus soittelin hieman vakuutusyhtiöstä toiseen ja kyselin hintoja, tämän jälkeen soitin IF:lle takaisin ja ilmoitin kuinka paljon halvemmalla muualta saa. Kaskon bonukset laittoi samantien siihen 70%, olikohan 50% aikaisemmin tms. IF:llä kertyy myös nopeammin bonukset jos on alle 30v tms?

Tapiolaan meinasin itsekin vaihtaa, mutta joutui saman puhelun aikana perumaan vaihdon kun osissa maksaminen olisi maksanut ihan reilusti lisää.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

Kaskoon saa aina täydet 70% uuteen vakuutukseen riippumatta yhtiöstä.

Anza, tarkistappa mikä automalli siel vakuutusyhtiön papereis sulla lukee...ettei vaa ois normi vapari Galant ;)
 

Joikale

niinpä niin, jaapa jaa, trallalallalaa
Liittynyt
7 Maaliskuu 2008
Sijainti
Kajaani
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

Perusmaksu (25% bonuksilla+muut alennukset) 376,94€
Kasko kaikella mahdollisella incl. lasiturva (70% bonuksilla) 271,47€
yht:648,41€/vuosi

Yhtiönä Turva
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

Harri K sanoi
Anza, tarkistappa mikä automalli siel vakuutusyhtiön papereis sulla lukee...ettei vaa ois normi vapari Galant ;)

Tai niinku allekirjottaneella 1.6 E31A galantti :D

Ei "siinäkään" tosin ollu noin alhanen vakuutus.
 

Joikale

niinpä niin, jaapa jaa, trallalallalaa
Liittynyt
7 Maaliskuu 2008
Sijainti
Kajaani
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

Omista vakuutuksista voi sanoa että GT Primerassa tais olla aika samanhintaset vakuutukset ku nyt. Ja Legnumina on vakuutettu, rekisteriotteen kanssa yhtiössä sillon kävin, joten koneen koot ja tehot se eukko tais kirjata ylös.
 

Anza69

Member
In Memoriam
Liittynyt
2 Syyskuu 2009
Sijainti
porvoo
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

Harri K sanoi
Kaskoon saa aina täydet 70% uuteen vakuutukseen riippumatta yhtiöstä.

Anza, tarkistappa mikä automalli siel vakuutusyhtiön papereis sulla lukee...ettei vaa ois normi vapari Galant ;)

Carisma ;D 2500 kuutioinen
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

Anza69 sanoi
Carisma ;D 2500 kuutioinen

"Paras ajaa varmasti" eli älä vaan kolaroi, no joo perjaatteessa toi ei oo sun mokas jos oot ilmottanu datan. Teeskentelet tietämätöntä tyyliin: "En mä lue mun laskuista ku loppusumman, en mä voinnu tietää" Mulla kävi kanssa se että vaikka ilmotin puhelimessa että VR4 niin eikös siellä se 1.6 GL galantti ollu ja nyt haluisvat takasinperiä siltä ajalta. En ole kyllä maksamassa, meinasin että vaihtuu yhtiö jossei onnistu.
 

Anza69

Member
In Memoriam
Liittynyt
2 Syyskuu 2009
Sijainti
porvoo
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

No kyllä se on niiden moka ku annoin kaikki paperit tullilta ja rekisteri otteen ja kaikki. Sanoin viellä auton mallin. Kävin konttorilla laittamassa vakuutukset ssiihen niitten oma mokahan se on.
 

VR. Sykerö

New Member
Liittynyt
10 Lokakuu 2009
Sijainti
Espoo
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

Anza69 sanoi
No kyllä se on niiden moka ku annoin kaikki paperit tullilta ja rekisteri otteen ja kaikki. Sanoin viellä auton mallin. Kävin konttorilla laittamassa vakuutukset ssiihen niitten oma mokahan se on.

Joo eihän se sun moka oo, mut se todistelu onki sit ihan toinen homma ku jotain sattuu.
 

TemeXi

New Member
Liittynyt
12 Tammikuu 2010
Sijainti
Vantaa
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

Legnum 2001, pohjolasta kevytkasko+liikennevakuutus n. 800e, liikenteessä 30% ja kevytkasko 70%.

Halpa vai ei? Ei jaksa juosta muualla, kun tuolla muutkin vakuutus+pankkiasiat.
 

lancer evo-r

Evolution V Black Cooler Edition
Liittynyt
11 Heinäkuu 2006
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

Onkos muilla vakuutukset nousseet?

Lähivaakuutus muisti reilulla 40€ korotuksella kaskoon. Nyt 70% bonuksilla 391,29€ vuosi. :seina

Odotan innolla et kuinka paljon liikennevakuutus tulee nousemaan...
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

Täytyy ny tutkii mut mulla ei kyllä noussu, tosin bonus tais nousta jossen väärässä ole. Kaskokin on vain osakasko. :/
 

MäTSi

Haittaakse?
Liittynyt
22 Huhtikuu 2011
Sijainti
Paimio
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

Mulla on lähivakuutuksessa legu täyskaskolla ja autopalvelulla <-- mitä lie tarkottaa ;D

niin muistaakseni n.750€/vuos. Siinä siis molemmat, kasko täysillä bonareilla ja liikennevakuutuksessa tais olla 10%
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

MäTSi sanoi
Mulla on lähivakuutuksessa legu täyskaskolla ja autopalvelulla <-- mitä lie tarkottaa ;D

niin muistaakseni n.750€/vuos. Siinä siis molemmat, kasko täysillä bonareilla ja liikennevakuutuksessa tais olla 10%

Tuo on jo halpa täyskaskoksi, mikä firma? Mulla on 55% liikennevakuutuksessa ja osakasko ja taitaa olla seitsemisen sataa...
 

MäTSi

Haittaakse?
Liittynyt
22 Huhtikuu 2011
Sijainti
Paimio
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

mystinengalant sanoi
Tuo on jo halpa täyskaskoksi, mikä firma? Mulla on 55% liikennevakuutuksessa ja osakasko ja taitaa olla seitsemisen sataa...

lähivakuutuksessa edelleen ;D Ja tuossa on se jokusen prosentin maksutapa korotus myös.
 

Febiz

Active Member
Club Member
Liittynyt
1 Toukokuu 2005
Sijainti
Lahti
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

Mulla on Tapiolassa Liikennevakuutus 25% bonuksilla, 13% omaedulla ja 3,5% maksutapakorotuksella 586,39€.
Täyskasko on 70% bonuksilla, 5% turvallisuusalennuksella, 13% omaedulla ja 2,5% maksutapakorotuksella 602,77€. Sisältää myös lasi-,lunastusetu- ja sijaisautovakuutuksen.
Eli yhteensä 1189,16€/vuosi :seina
Mielummin kyllä maksan vakuutuksista, ettei tarvis murehtia niin paljon sillon, jos vahinko sattuu. Vakuutusyhtiöt on tietysti niin kieroja, että tapella sais ja tappiolle jäis kuitenki.

Pitäisköhän kuitenki kysellä vakuutuksia muualta.

:eek:fftopic
Sen takia vaihdoin muutama vuos sitten vakuutuksen Tapiolaan, kun se oli ainoa vakuutusyhtiö, josta sai harrasteautovakuutuksen. Halusin lanceriin sellaisen.
Jos tiedätte jonkun muun yhtiön, josta saa vastaavan vakuutukseen, niin kertokaa toki.

Vastaava tarkottaa tässä tapauksessa täyskaskoa ja että vahingon sattuessa autosta korvataan vähän enemmän kun jostain loppuunajetusta -93 lancerista. Vakuutusarvo on siis sovittu etukäteen.
 

Miketsu

New Member
Liittynyt
6 Lokakuu 2009
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

Pohjola
Liikennevakuutus 35% bonareilla 460€
Superkasko kaikilla mausteilla ja 70% bonuksilla 547€
Yhteensä siis 1007€

Kilpailutin kesällä Iffillä, mutta eivät kyenneet kuin paria kymppiä halvempaan tarjoukseen.
 

Raikali

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

Pohjantähdessä liikennevakuutus ja täyskasko lasiturvalla, kaskossa 70% bonuksia ja liikennevakuutuksessa pyöreä nolla n. 950 euroa vuodessa.
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

Febiz sanoi
:eek:fftopic
Sen takia vaihdoin muutama vuos sitten vakuutuksen Tapiolaan, kun se oli ainoa vakuutusyhtiö, josta sai harrasteautovakuutuksen. Halusin lanceriin sellaisen.
Jos tiedätte jonkun muun yhtiön, josta saa vastaavan vakuutukseen, niin kertokaa toki.

Vastaava tarkottaa tässä tapauksessa täyskaskoa ja että vahingon sattuessa autosta korvataan vähän enemmän kun jostain loppuunajetusta -93 lancerista. Vakuutusarvo on siis sovittu etukäteen.
Ei ole käsittääkseni vielä muilla.

Ja tuossahan voit itse "määritellä" autosi arvon,ja vakuutusmaksut sen mukaiset,mutta ei kuitenkaan älyttömät,jos suurinpiirtein linjassa.
Mutta ehtonahan tuossa on että auton pitää olla liikennekäytöstä poistettuna ~6kk/v.
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

MäTSi sanoi
lähivakuutuksessa edelleen ;D Ja tuossa on se jokusen prosentin maksutapa korotus myös.

Mä koitin saman firman laskuria, oli kyllä ainakin 00 galantille hieman korkeampaa luokkaa. Bonuksellisen täyskaskon kanssa vähintään 1100e luokassa kun liikennevakuutukseen merkitsi 20% bonuksen. Mutta ilman muuta nämä kannattaa kattoa :)
 

Febiz

Active Member
Club Member
Liittynyt
1 Toukokuu 2005
Sijainti
Lahti
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

ST sanoi
Ei ole käsittääkseni vielä muilla.

Ja tuossahan voit itse "määritellä" autosi arvon,ja vakuutusmaksut sen mukaiset,mutta ei kuitenkaan älyttömät,jos suurinpiirtein linjassa.
Mutta ehtonahan tuossa on että auton pitää olla liikennekäytöstä poistettuna ~6kk/v.

Muuten juurikin näin, mutta pitää olla vaan 5 kk./vuosi liikennekäytöstä poistettuna. Kesäautolle riittää hyvin 7 kk. vuodesta ajossa.
Kysyin joskus asiasta vielä tarkemmin, niin virkailija sano, ettei tuo 5 kk. ole ihan päivälleen tarkka aika. Kun otin auton yhtenä vuonna vielä pariksi päiväksi ajoon siirtoa varten.

Mulla on semmonen ajatus itse aiheeseen, että eri vakuutusyhtiöiden ihan erisuuruiset vakuutusmaksut saattaa johtua myös siitä, että ne on arvioinu tällaiset vähän erikoiset tuontiautot eriarvoisiksi.
Ei tietenkään mikään nyrkkisääntö, mutta voisikohan olla että kalliimmalla vakuutusmaksulla korvaussumma lunastustapauksessa voisi olla isompi.
Tietenkin ajattelen näin, kun mulla on tähän mennessä pohjat vakuutusmaksun suuruudessa. ;D
 

lancer evo-r

Evolution V Black Cooler Edition
Liittynyt
11 Heinäkuu 2006
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

Mulla on sellanen käsitys että yhtiöt eivät juuri voi liikennevakuutuksen summaan vaikuttaa. Paikakunta, moottori ym. määrävät siinä.
Mutta kaskon hinnan voivat yhtiöt ite määritellä oman mielensä mukaisesti.

IF halusi viime vuonna tehdä tarjouksen niin kasko oli joku 1100€ 70%bonuksilla. Meni täti hiljaiseksi kun sanoin että mun nykyinen täyskasko on alle 400€. :D
 

Anza69

Member
In Memoriam
Liittynyt
2 Syyskuu 2009
Sijainti
porvoo
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

Mull on laajennettu osakasko ja liikenne vakuutus iffissä 400€ Passaa kyllä mulle ihan hyvin. Käy aina vaa välillä juttuttamassa konttorin tätejä ni alkaa lyyti kirjottaa :)
 

Cossukka

New Member
Liittynyt
15 Elokuu 2011
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

If, liikenne noin 200e 70% ja täyskasko kaikilla mausteilla 430e ja tietty 70%
 

Cossukka

New Member
Liittynyt
15 Elokuu 2011
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

mystinengalant sanoi
Taitaa olla muuten täyskasko halvempi vr4:seen kun mun gdi sport malliin, mit vit :D

Etukasko ois ollu 100e halvempi. mut tuossa on 30% lunastusturva ja tuulilasi vakuutus ja ei mee bonukset jos lasi hajoo. Ei paha korotus etuihin nähden. Sitä en tiedä miten toi on noin halpa mutta en väittäny vastaan kun hinnat sano :) Bemariin vm 97 e39 pelkkä liikenne on noin puolet kalliimpi ja kaskokin sen 200eukkoo kalliimpi. Tämä kuitenki puolet kalliimpi muuten.
 

MäTSi

Haittaakse?
Liittynyt
22 Huhtikuu 2011
Sijainti
Paimio
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

mystinengalant sanoi
Mä koitin saman firman laskuria, oli kyllä ainakin 00 galantille hieman korkeampaa luokkaa. Bonuksellisen täyskaskon kanssa vähintään 1100e luokassa kun liikennevakuutukseen merkitsi 20% bonuksen. Mutta ilman muuta nämä kannattaa kattoa :)

Kävin piruuttani op-pohjolalla, kun soittivat pankkijutuista ja muista niin aattelin piruuttani kysästää sieltä.

vaikka ne tarjos ekan vuoden kaskon -50% niin sekin oli enempi kuin mitä maksan lähivakuutukselle kokoajan..
Sitten se äijä ei uskonut minuu, et joku niin halvalla voi vakkuutuksen antaa, niin sitte annoin sen lähivakuutuksen kaskolapun missä on ne kaikki selvitykset vakuutuksesta sun muuta, niin sanos vaan et kyllä tämä aivan samanlainen ellei parempikin ole, kuin mitä heillä on tarjota.

Samaan hengen vetoon sanoi viellä, ettei tätä autoa kannata tuon virman vakuutuksista pois ottaa... ;D
 

Cossukka

New Member
Liittynyt
15 Elokuu 2011
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

Minäki kysyin pohjolasta ja ei kannattanu. Ainut että lainojen boonuksilla saisin maksettuu mutta ei silti kannata. Tai jos ois 400000e lainaa niin sitten maksais niistä kertyvillä boonuksilla helposti ;D
 

Boomtown

Mikä seuraavaks?
Liittynyt
19 Tammikuu 2012
Sijainti
Rauma
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

Itte otin lähivakuutukses kaikki mitä sai paitsi tuulilasivakuutusta ja hinnaks tul 1028,36 tais ol tarkka :)
 

Neponen

-99 Nissan 200SX S14a
Liittynyt
30 Kesäkuu 2014
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

2001 Legnumiin IF:istä Liikennevakuutus + Osakasko 895 euroa/ vuosi.
 

Jolli

New Member
Liittynyt
7 Syyskuu 2014
Vs: Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

-99 legnumin täyskasko sis lasiturvat, keskeytysturvat, eläinturvat jne (70%)+ liikennevakuutus(50%) bonarit
IF 698eur
Tapiola 859eur
Pohjola 1230eur
 
Ylös Bottom